IETS NIEUWS GEPIKT OM ELKAAR WAT BETER TE LEREN KENNEN.

Lekker ruime middelwoning met 4 lekkere slaapkamers. We zijn aan het neuzen voor 2 onder 1 kap of vrijstaand maar bij ons in het durp ben je dan minimaal een ton of 5/6 kwijt en dat vinden we niet reeel voor iets waar je in moet wonen. Die lekkere vakanties zijn ons ook veel waard. Enne we hebben een leuk huis dus ach.

Favoriete vakantiebestemming met baby?

Ja toch wel Center Parcs denk ik hoor.
Daar hebben ze toch veel voor kids.

Zitten jullie (of jullie vriend/mannen) ook naar Star Wars te kijken?

Dominicaanse republiek!! (woont mijn vader)

Nog een keer:
Hoe woon je??

Tegelijk!!

In een rijtjeshuis, maar is wel een groot rijtjeshuis.

Nog een x: zitten jullie of jullie mannen/vrienden ook naar Star  Wars te kijken?

Nee. Mijn vriend was weg, maar komt net thuis. Dus dit is ook mijn laatste berichtje voor vanavond.

Wie moet er nog meer morgen werken?? (Ik wel)
Groetjes lynn

Morgen ben ik vrij!

Eeeh even denken. Moeilijk hoor die vragen bedenken. Lievelingsbloemen?

toch wel rozen.uuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhh????even denken
lievelingskleur??

Ik hou van vrojke kleuren. Eerst had ik veel geel in huis, maar daar raakte ik op uitgekeken en nu heb ik veel rood, maar de babykamer heb ik knalgroen en onze slaapkamer heb ik ook maar meegesausd want ik had nog verf over. Leuk he als je met ruim vierendertig weken zwangerschap nog vanalles wilt veranderen.

Vloek je weleens? Dat doe ik dus echt nooit omdat ik het een vreselijk gehoor vind en als onze jongens (of mijn man!!!) een lelijk woord zeggen moeten ze een rondje rennen achter om het speelveld!

Terug
Bovenaan