IETS NIEUWS GEPIKT OM ELKAAR WAT BETER TE LEREN KENNEN.

internetten!!! En dan met name dit forum en hyves!!!

Kijk je naar Wie is de Mol?

Nee, ik kijk daar niet naar. Vind er niet zoveel aan.

Wat doe je als iemand je hele lelijke kleding geeft voor je kleintje?

Toevallig heb ik dat gehad en ik heb het op de creche als noodkleding. hahahaha
Het was echt heeeeeeeel erg lelijk.

Heb je leuke zussen of broers of juist niet?

Ik heb op zich wel een aardige zus, maar niet zo heel veel contact met haar. Alleen verjaardagen enzo. We verschillen wel heel veel van elkaar. Zij is heel erg van de kerk en alles. En wij niet zo. Maar het is niet zo dat we elkaar daarom veroordelen.

Mijn vraag is, wat is het ergste wat jou ooit is aangedaan.

quote: MOONPOONTJE reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-01-2008 12:18:02'));

Ik heb op zich wel een aardige zus, maar niet zo heel veel contact met haar. Alleen verjaardagen enzo. We verschillen wel heel veel van elkaar. Zij is heel erg van de kerk en alles. En wij niet zo. Maar het is niet zo dat we elkaar daarom veroordelen.

Mijn vraag is, wat is het ergste wat jou ooit is aangedaan.

Ik reageer even op deze vraag, ik denk nl dat deze misschien wat te persoonlijk is!!
Ik zou hem iig niet beantwoorden!!

Misschien toch een nieuwe vraag????????

Hoi,

ik wil de vraag wel beantwoorden hoor. het ergste wat iemand mij kan aandoen is mijn vertrouwen misbruiken. Daar kan ik echt niet tegen!!!!

Wat vind je van racisme? Kan ik echt niet tegen en heel boos om worden!

Ik vind racisme héél erg. Ik vind het ergens ook een beetje eng. Ik hoop mijn kindjes met respect voor anderen op te kunnen voeden. Ik geef het goede voorbeeld en hoop dat zij zullen volgen.

Heeft iemand wel eens aan je gevraagd of je zwanger was terwijl je dat niet was?
(Gebeurde mij gister GGGGGRRRRRR).

Groetjes, karin

Ja één keer. Toen hadden we een feest van het werk van mijn man en daar hadden we gegeten. Er was en buffet en ik heb veel te veel gegeten en ik ben het type mens dat als ze eet mijn buik meteen opzet. Toen stond ik na het eten op het podium te zingen met Frans Bauer en kwam een collega van mijn man naast me staan en vroeg of ik weer zwanger was. Grmbl!!!!

Hoe lang duurde het eer je laatste zwangerschap zichtbaar was. Bij mij was dat met acht weken al, toen kreeg ik geen broek meer dicht en ging het anderen opvallen dat ik geen strakkere truitjes meer droeg.

Terug
Bovenaan