IETS NIEUWS GEPIKT OM ELKAAR WAT BETER TE LEREN KENNEN.

Ik heb eigenlijk niks waar ik tegenop zie momenteel.. Ik ga in september verhuizen en zal wel even moeten slikken als ik hier voor het laatst de deur dicht trek want hier zijn toch onze 2 kinderen geboren en we zijn er getrouwd enzo, maar er tegenop zien? Nee dat toch niet echt...

Ga je van het weekend wat leuks doen?

Mijn stiefmoeder is bijna jarig en ze woont in Amsterdam, dus ga ik lekker met het gezinnetje een dagje naar Amsterdam!!!

Hoe had je zelf geheten als je een jongen was geweest?

Nee, even rust na 5 dagen carnavallen.
Gewoon even lekker genieten van mijn kids en man.

Houd je van het hollandse weer?

Dat weet ik niet.

De vraag nogmaals:
Hou je van het hollandse weer?

NO!!!! Ik hou echt van de zon en warmte en dat is hier niet altijd (of eigenlijk bijna nooit haha) het geval. Als het aan mij zou liggen verkaste ik gelijk naar een warm land...

In welk ander land dan NL zou je willen wonen en waarom?

Hoi dames,

volgens mij is er een vraag overgeslagen. Nl hoe zou je heten als je een jongen was geweest? Ik zou Sebastiaan hebben geheten.

Ik zou wel in Duitsland willen wonen. Dat vind ik een mooi land. Helaas spreek ik helemaal geen Duits. Ja wat van de middelbare school maar dat is zo weinig.

Groetjes van Marloes

Hoe zou je kind hebben geheten als het van het andere geslacht was geweest?

Als Eva een jongen was geweest hadden we hem/haar Koen genoemd. Als er aan Bas alsnog geen piemeltje had gezeten (we wisten vanaf week 20 dat het een knul zou zijn) dan had hij Femke geheten.

Hoe milieubewust ben je?

Groetjes, Karin

moi.... kan beter...

Ik scheid het afval, maar daar houd het wel zon beetje mee op....

Heb nog geeneens spaarlampen  Maar dat komt doordat ik nog een hele voorraad gewone lampen heb. Als die op zijn ga ik aan de spaarlampen.

Ik probeer wel op te letten dat we niet te lang onder de douche staan, niet onnodig lichten aan laten staan, dat soort dingen. Maar ik denk dat het nog veeeeeeeel beter kan....

(oja, wel hebben we als, volgens mij, 1 van de weinige maar 1 auto, die we ook nog niet eens iedere dag gebruiken.)

Mijn vraag is: Wat zou je absoluut niet kunnen missen (dan bedoel ik niet je kind, man oid, maar iets materialisch)

Terug
Bovenaan