IETS NIEUWS GEPIKT OM ELKAAR WAT BETER TE LEREN KENNEN.

Wij kiezen meestal iets wat we kennen, ook omdat we daar iedereen kennen en dat is altijd bere gezellig!!

Zonnebank of zelfbruiner? (of allebei?)

ehh, gewoon de zon buiten. Ik ben afgelopen jaar een keer onder de zonnebank geweest. Was er speciaal een voor een hele lichte huid en op de kortste tijd, maar ik was me daar toch op mijn borst verbrand. Het leek mij wel ideaal om mijn huid wat te harden omdat ik eczeem had. De eczeem is weg maar ik ga niet meer.

Van welk eten of drinken kan je intens genieten?

groetjes van marloes

carpaccio vind ik echt zalig en heb ik ook erg gemist tijdens mijn zwangerschap en hetzelfde geldt ook voor een lekkere malibu Cola!!!

Vraag: Heb em al een x gesteld, maar wil van meer mensen weten!!

Naar welke gebeurtenis in 2008 kijk je uit?

Mijn zus is deze maand nog uitgerekend, dus daar kijk ik erg naar uit.
Ook heb ik zin in onze zomervakantie in juni naar Italië.
Een dubbel gevoel heb ik bij het feit dat mijn dochter na de zomervakantie naar de basisschool gaat. Zij is er aan toe en voor haar vind ik het dus heerlijk, maar wat zal ik haar missen!

Hoe lang ben je?

Groetjes, karin

We hebben 2 auto. Als gezinsauto hebben we een Astra station uit 1998 (geloof ik), en ik heb voor mezelf een Twingo (met open dakkie haha..) uit 1995. Die laatste hebben we afgelopen zomer gekocht omdat ik toen hoogzwanger was van de tweede en ik toch ook wel eens weg wilde met de kids (ook als het slecht weer was), en dus hebben we een tweede autootje aangeschaft!

Wat voor kinderwagen heb je?

ehm, verkeerde pagina...Dom dom dom..

Ik ben 1,74 meter.

Wat voor kinderwagen heb je?

Als kinderwagen heb ik een 13 jaar oude Koelstra calypso, gekregen van de overbuurvrouw.
Nu gebruik ik alleen nog de driewieler van happy baby, Daan wil namelijk zitten en absoluut niet meer liggen in de wagen.
Ook heb ik nog een buggy, de Quinny Zapp, voor in de auto en mee op de fiets.

Welke autostoelen heb je voor je kindje?

Eh, Römer King geloof ik!!

Tegen welke gebeurtenis in 2008 zie je op?

Terug
Bovenaan