IETS NIEUWS GEPIKT OM ELKAAR WAT BETER TE LEREN KENNEN.

Hoi hoi,

ff voor moonepoontje. Wij hebben helemaal geen auto. Dat hoor je echt bijna nooit en daar wordt vaak heel verbaasd op gereageerd!!!

Wat kan ik absoluut niet missen? Mijn koffiezetapparaat. Het is een heel simpel Hemadingetje en we hebben hem al ruim acht jaar maar hij zet de lekkerste koffie.

Waar is je partner erg aan gehecht wat jij het liefste gisteren al had weggegooid???

quote: mamatorist reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-02-2008 16:20:25'));

Hoi hoi,

ff voor moonepoontje. Wij hebben helemaal geen auto. Dat hoor je echt bijna nooit en daar wordt vaak heel verbaasd op gereageerd!!!

Wat kan ik absoluut niet missen? Mijn koffiezetapparaat. Het is een heel simpel Hemadingetje en we hebben hem al ruim acht jaar maar hij zet de lekkerste koffie.

Waar is je partner erg aan gehecht wat jij het liefste gisteren al had weggegooid???

Ik ben opgegroeit in een gezin zonder auto. Niet dat daar geen geld voor was, maar mijn ouders vonden het gewoon niet nodig. En nog steeds hebben ze geen auto. Idd, sommigen vinden dat heel raar. Ik vind het bijvoorbeeld heel raar dat mensen geen idee hebben hoe de automaat van de trein werkt...

Maar om antwoord te geven op je vraag... Het meeste heb ik de deur al uitgewerkt. Toen wij gingen samenwonen had hij spullen die ik verschrikkelijk vond, en andersom natuurlijk ook. Toen zijn we gaan sparen en hebben het meeste nieuw gekocht.

Maar wat ik op dit moment echt verschrikkelijk vind zijn die t shirts van alle bands en festivals waar hij is geweest. Van die verwassen votjes... Yakkes.

quote: MOONPOONTJE reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-02-2008 17:14:22'));

quote: mamatorist reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-02-2008 16:20:25'));

Hoi hoi,

Ik ben opgegroeit in een gezin zonder auto. Niet dat daar geen geld voor was, maar mijn ouders vonden het gewoon niet nodig. En nog steeds hebben ze geen auto. Idd, sommigen vinden dat heel raar. Ik vind het bijvoorbeeld heel raar dat mensen geen idee hebben hoe de automaat van de trein werkt...

Maar om antwoord te geven op je vraag... Het meeste heb ik de deur al uitgewerkt. Toen wij gingen samenwonen had hij spullen die ik verschrikkelijk vond, en andersom natuurlijk ook. Toen zijn we gaan sparen en hebben het meeste nieuw gekocht.

Maar wat ik op dit moment echt verschrikkelijk vind zijn die t shirts van alle bands en festivals waar hij is geweest. Van die verwassen votjes... Yakkes.

En wat is de nieuwe vraag???????

Hmm... zn oude Feyenoord jas denk ik

Oke, lekker makkelijk dan maar, haha!!

Waar ben jij erg aan gehecht en heeft je partner een "hekel" aan?

Hoi Debby,

Ik scheid al het afval. Wij hebben drie containers in de tuin. Groen, Grijs en Blauw. Het papier leg ik altijd apart op een stapel en gooi ik elke dag weg. Groen afval heb je ook veel met zijn vijven. Daarom staat er een bakje op het aanrecht waar ik gft-dingetjes zoals koffiefilter en broodkosten in gooi. Elke dag leeg ik hem. In de zomer zelfs een paar keer per dag en ik was hem ook elke dag af. Steeds als mijn man afwast gooit hij dat bakje weg omdat hij het een vies ding vind. Dus nu vis ik wekelijks dat ding uit de bak. Lekker he . De grijze bak zit al zo vlug vol met drie kinderen dat alle ruimte scheelt. Mannen!!!!

Zit je op nog meer forums?

groetjes van marloes

Ja, ik zit ook nog op Babyopkomst.nl
Ohja, en natuurlijk op Babyenkind.nl (maar das allemaal maar voor baby v/d maad hoor)

Hoe sta je tegenover abortus?

Ik ben in principe tegen abortus. Als je een kindje kunt 'maken' dan moet je ook de verantwoordelijkheid kunnen nemen om het op te voeden.
Toch zijn er situaties waarin ik me een abortus wel voor zou kunnen stellen. Na een verkrachting bijvoorbeeld. Of wanneer je van te voren zou weten dat een kindje zwaar gehandicapt zou zijn. Toch zou ik het nooit kunnen!

Ben je te vinden op Hyves?

Groetjes, Karin

Nee. Ik heb daar geen kaas van gegeten en vind het eigenlijjk een beetje onzin. Maar het is geloof ik wel helemaal in...

Hoeveel paar schoenen/laarzen heb je??

Terug
Bovenaan