IETS NIEUWS GEPIKT OM ELKAAR WAT BETER TE LEREN KENNEN.

Nou ik bof enorm met beide ouders, want zo zie ik het ook. Tuurlijk zijn mijn ouders me het liefst, maar ik heb bijvoorbeeld met mijn schoonmoeder een gezamenlijke hobby. Waar we uren mee zoet kunnen zijn...
Het prettigst vind ik dat we met beide ouders ook goed kunnen praten.. ook als je het ergens niet mee eens bent...

Next Question:
Hoe reageer jij als je kind ziek is.

Mijn dochter is vandaag ziek geworden terwijl ik aan het werk was. Verschrikkelijk ben gelijk naar huis gegaan om voor haar te zorgen. Kan me dan ook niet meer concentreren op het werk ofzo.. Maar ja het is ook de eerste keer...

Hmm... Dylano is nog nooit echt ziek geweest, (ff afkloppen), dus ik zou niet weten hoe ik zou reageren.
Ik zou het in ieder geval erg zielig vinden!!

Waar zou je nog eens een  x heel graag heen willen gaan??

gezellig met de kinderen een weekje in een vakantiehuisje. Dat gaan we ook doen deze zomer. Daar kijken ze nu al naar uit.

groetjes van Marloes

wat is je het meest dierbaar? (qua spullen) ik heb een theeserviesje dat nog van mijn overgrootmoeder is geweest en daar mogen ze hier nog net naar kijken maar niemand mag dat aanraken en ik maak het zelf schoon.

Alleen al mijn foto's zijn mij zeer dierbaar! Van mijn jeugd tot nu. Vreselijk als ik die niet meer zou hebben.
Voor de rest zijn alle spullen die ik heb voor mij inwisselbaar...

Nieuwe vraag: even de politieke kant.... Barack Obama of Hillary Clinton??

Barack Obama, maar ik zie het nog niet gebeuren dat er een zwarte of vrouwelijke president komt in Amerika, dus ik ben bang dat het weer een republikeinse president gaat worden. Als het maar niet weer zo'n oorlogsgeile hufter als Bush is!!!! Hij denkt dat hij het beste is maar intussen heeft hij naar mijn idee meer slechts dan goeds gebracht voor de wereld.

Wie mag er van jou in Nederland het land gaan leiden, in plaats van Harry Potter Balkenende???

Groetjes van Marloes

quote: Laus juni reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-02-2008 10:39:26'));

Alleen al mijn foto's zijn mij zeer dierbaar! Van mijn jeugd tot nu. Vreselijk als ik die niet meer zou hebben.
Voor de rest zijn alle spullen die ik heb voor mij inwisselbaar...

Nieuwe vraag: even de politieke kant.... Barack Obama of Hillary Clinton??

leuke vraag trouwens!!!!

Ik vind ze in Nederland in de politiek allemaal niet zo. Ze zijn meer bezig met ruziemaken en elkaar zwartmaken, dan het land te besturen.

Maar als ik iemand moest kiezen vanwege mentaliteit en geloofwaardigheid, dan zou ik toch kiezen voor Rita Verdonk. Zij is toch wel een vrouw van haar woord en blijft bij haar standpunten. Bijzonder wel, omdat ik normaal SP stem!

Volgende vraag?
Wat vind je van Geert Wilders? Ik heb nl zo'n bloedhekel aan die man!!!

Hihi, ik heb die vraag zelf ook wel eens gesteld...
Ik vind dat hij op sommige punten soms best wel eens gelijk heeft, en dat er onder de allochtonen zeker "rotte appels" zitten (maar die zitten er onder de nederlanders ook!!) maar ik denk dat je met het land uit zetten ook niks bereikt. De nederlandse politiek moet gewoon een algeheel strenger beleid voeren en strengere straffen opleggen. Ik denk dat die hele hype rondom die film een beetje overtrokken is, en dat de extremistische moslims daar vooral op reageren. Mijn beste vriendin is marokkaans en die laat hem in principe gewoon links liggen en ik denk dat dat ook de slimste oplossing is.. Gewoon negeren die knakker en dan waait de hele rel denk ik vanzelf weer over.. Maar zolang hij zoveel aandacht krijgt, dikt ie het alleen maar aan...

Wat doe je het allerliefste met je kindje?? (wandelen, knuffelen, badderen.??)

Terug
Bovenaan