IETS NIEUWS GEPIKT OM ELKAAR WAT BETER TE LEREN KENNEN.

In een rustige wijk. Wat kleinere rijtjeshuizen. Overdag is het superrustig, is iedereen aan het werk.

mijn vraag:   als je aan jezelf wat zou mogen veranderen, wat zou dat dan zijn?

Ik zou graag mijn neus willen laten corrigeren.
Toen ik negen was ben ik op straat uitgegleden en met mijn gezicht tegen een hoek van een muurtje geklapt. Er zijn toen foto's gemaakt maar wonder boven wonder was mijn  neus niet gebroken, maar sindsdien heb ik wel een bobbel op m'n neus zitten.
Ik draag nu een bril (kan helaas geen lenzen verdragen) waardoor je het bijna niet ziet, maar als ik ooit geld over heb........

Vraag: Wat betreft eten, waar kan je je helemaal aan te buiten gaan?
Ik ben totally verslaaft aan drop echt extreem!!!

Groet,
Achnita

Chocolade. Daar kan ik echt heel de dag door van eten. En dat doe ik meestal ook. Heerlijk. tijdens mijn zwangerschap heb ik daar zo veel van op, bijna een doos per dag. Manlief heeft zich een breuk gesjouwd aan alle dozen. Daarnaast bakte hij elke week wel een keer chocoladecake voor me. jammie!!!

Inkoppertje:

wat vind je echt niet te eten waar anderen dol op zijn
? Ik aardbeien. Gedver zo smerig! Komt ws omdat ik er heel erg allergisch voor ben!!!!

Groetjes van Marloes

Slinkgroenten bah, die heb ik nog nooit lekker gevonden. Ik ga er nog steeds van kokhalzen.

Ben je wel eens fout voorgelicht zodat je kosten moet maken die je niks opleveren ?

(ik wel zie hypotheek niet rond, vandaar de vraag)

Nee, gelukkig niet. Al heb ik alleen wel eens het gevoel dat we een beetje 'opgelicht' zijn toen we mijn autootje kochten. Het jaar daarna moest hij door de APK en dat kostte ons handen vol geld...... Maar ja, hadden we maar wat meer uit moeten zoeken van te voren.

Is je kleintje al eens uit logeren geweest?

Nee, ons ventje is nog nooit een nachtje weg geweest!

Is jullie baby nog steeds de kleinste(jongste) in de familiekring? Of zijn er inmiddels al neefjes/nichtjes bij gekomen?

(Onze Kane kreeg na 3 maanden een neefje)

Hoi,

Stijn is van 14 juni en op 11 december heeft mijn zusje twee dochtertjes gekregen, dus hij is niet meer de jongste. Wel leuk trouwens, want ze vraagt me heel vaak om raad en ik voel me ook echt haar grote zus.

Groetjes van Marloes

Wat is een hele slechte eigenschap van je man? Die van mij kan absoluut niet zachtjes doen, ook niet om zes uur s'morgens met als gevolg dat ik met de hele meute regelmatig op zaterdagmorgen dan al beneden zit (dan meot hij nl werken)!

Zijn slechtste eigenschap is meteen de eigenschap waar ik het meest jaloers op ben. Ik kan dingen zo goed 'los laten'. Is hij ergens mee bezig, dan is hij dáár mee bezig. Dan kan om hem heen van alles gebeuren, maar dat lijkt hij niet op te merken. Hij kan rustig midden in de kamer een computer aan het ombouwen zijn, terwijl het om hem heen een puinzooi is, een berg strijk staat waar je bijna niet overheen kunt kijken en er een jankend kind in de box zit. GGGRRRRR!

Ben je van de 'doekjes'?
Natuurlijk gebruik ik billendoekjes, maar ik ben ook van de snoetenpoetsers, glorix doekjes (ik gruwel van gewone vaatdoekjes), glassex doekjes. Ook keukenrollen zijn hier in huis niet aan te slepen.

Terug
Bovenaan