IETS NIEUWS GEPIKT OM ELKAAR WAT BETER TE LEREN KENNEN.

Eigenlijk doe ik alles heeeel graag met Rikske, maar als ik dan moet kiezen dan geef ik hem het allerliefste zijn laatste flesje. Dan is ie zo lekker ontspannen en lief dat ie na zijn boertje lekker tegen me aan kruipt! GEWELDIG!!!

Wat ga je dit weekend doen?

Vrijdagavond hebben we een feestje, want mijn vader gaat met de vut. Zaterdag boodschappen doen, vrienden helpen met verhuizen en s avonds een verjaardag. Zondag moet mijn vriend voetbvallen en daarna viert mijn moeder haar verjaardag!!

Een druk weekend dus, wat we normaal eigenlijk niet hebben. Gelukkig maar!!

Waar baal je het meest van sinds je moeder bent?

Dat ik nooit zomaar de deur achter me dicht kan trekken en kan gaan. Ben ik met de kinderen dan moet eerst iedereen in de jas, dan moet ik eraan denken wat er allemaal mee moet. Tjonge, voordat we weg zijn, zijn we vaak 20 minuten verder. En ga ik er alleen even tussen uit, dan moet er ook van alles geregeld worden. Mijn man is een schat, maar onthoud niet wanneer Bas wat te eten krijgt, dus dat moet ik dan allemaal opschrijven. Samen met zijn tweetjes weg is helemaal een geregel. Mijn dochter konden we nog wel eens makkelijk 'kwijt', maar met twee is dat toch lastiger merken wij.

Hebben jullie vaak een volle agenda/kalender?

Groetjes, Karin

Dat ligt er heel erg aan eigenlijk..Meestal hebben we de kalender wel volstaan maar dat met de alledaagse dingen zeg maar.. Het is niet zo dat we momenteel een spetterend sociaal leven hebben  haha..
Maar ach, dat komt wel weer. Ik vind het in de winter ook gewoon lekker om een beetje op de bank te hangen 's avonds, lekker bij de verwarming..In de zomer kom ik ook wat uit mijn winterslaap haha..

Wat is je grote hobby?

Momenteel Rik Rik Rik en nog eens Rik!!
En badmintonnen! Superleuk!!

Gouden kooi of niet?

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!! Dat vind ik echt het meest walgelijke programma wat er momenteel op tv komt!!!!

Ga je "de film" van gekke Geert (Wilders) kijken als hij uitkomt???????

Nou dat weet ik niet. Maar goed door al de ophef zoals ie nu is wordt je wel nieuwsgierig gemaakt!

Idols of dancing queen (lekker in de tv blijven we hahaha)

Hmm, doe dan maar Idols. Kijken het allebei niet namelijk.

Koffie of thee??

Terug
Bovenaan