IETS NIEUWS GEPIKT OM ELKAAR WAT BETER TE LEREN KENNEN.

Ja, ben wel een beetje van de doekjes. Snoetenpoetsers, en uiteraard billendoekjes, waarvan we ook gewoon een verpakking op de wc hebben staan. Ik maak mijn wc 1 keer in de week grondig schoon met een sopje, en de rest van de week haal ik iedere dag zon glorixdoekje erdoorheen.

Wel heb ik op het aanrecht een vaatdoekje, die iedere dag in de was gaat. Ik vind ook niets viezer als dat ik bij andere mensen kom en er ligt zon ranzig vaatdoekje op het aanrecht.Bah!!!

Mijn vraag, heb je leuke buren?

Wat een grappige vraag...voel me meteen aangesproken want ik ben gek op 'doekjes'.  Probeer het nu wel te beperken want  voor het milieu is het natuurlijk niet de beste oplossing. Had eerst ook van die weggooiwashandjes van Zwitsal...handig  joh!  Toch besloten om deze niet meer te kopen en gewoon een washandje te gebruiken...
Ook qua schoonmaakdoekjes heb ik  het mezelf afgeleerd om die makkelijke doekjes te kopen. Maar als ze  ergens in de aanbieding zijn, tja...

Nieuwe vraag: ben je modebewust wat  betreft kleding voor jou en je kindje?
(Ik overigens helemaal niet...hahaha...)

Best wel ja, als ik wat minder tijd heb dan gebruik ik echt de schoonmaakdoekjes voor alles..wc, vloer, keuken, deuren etc...
De snoetenpoetsers heb ik nog niet gebruikt maar dat zal nog wel komen.
Ben zelf ook niet zo dol op schoonmaken... Ik had graag de eigenschap gehad: 'dol op schoonmaken' hihi..

Next question:
Wil jij ook graag dat alles netjes is in huis..
Ik wel als mijn dochter in bed ligt heb ik gelijk weer al haar spullen netjes opgeruimd...Als ze weer wakker is komt het natuurlijk allemaal weer te voorschijn...
Maar mijn woonkamer ziet er wel altijd verzorgd uit.. Je moet niet naar boven gaan dat is dan weer een ander verhaal...haha lekker krom he!!!

Hoi hoi,

aan de ene kant heb ik een stel oude zeikerds wonen. Het type dat heel de week zit te schelden op alles en iedereen en zondag vooraan in de kerk zit (ws om zijn schuld af te kopen) en met zijn liedboek in de hand op zondag nog staat te kijken of er geen kat in zijn o zo dierbare tuintje heeft gegraven. (misschien koop ik eens een doos kattesnoepjes en strooi zijn tuin onder als hij naar de kerk is.

Aan de andere kant woont sinds een jaar een vriendin van me, sinds haar scheiding. We hebben na mijn bevalling een half jaar geen contact gehad omdat ze boos was dat ze niet meteen langs mocht komen met haar kinderen op kraamvisite toen ik net thuis was uit het ziekenhuis en mijn zus en schoonvader al op visite waren. We hebben het nu weer een beetje bijgelegd en beginnen weer het contact wat op te bouwen. Gelukkig maar.

Groetjes van Marloes

Als je alleen moet eten, wat maak je dan klaar? Ik ben vanavond alleen met Stijn en we eten broccoli met aardappel, man en oudste twee zijn een dagje weg.

oeps ik was te laat, nou dan maar gelijk de vraag modebewust..
Ja ik denk het wel. BEn niet van de merken ofzo, maar wil wel graag met de mode meedoen. Mits het mij staat dan he!!! die slanke spijkerbroeken ofzo vindt ik dan niets dus die trek ik dan ook echt niet aan. Maar voor de rest ga ik meestal wel mee...

voor de volgende vraag zie eentje hierboven...

Als mijn vriend de late dienst heeft, eten wij smiddags al.
Dan krijgen we allebei onze warme hap binnen, en das wel net zo gezellig.
Ik maak voor Dylano voor de hele week eten, en haal het dan sochtends uit, en zet het op de verwarming.

Ga je weleens naar een pretpark? Zo ja... waarheen dan??

Hoi,

ik ben al een hele poos niet meer in een pretpark geweest. Ik denk dat het laatste drievliet was, zo'n drie jaar geleden. Mijn oudste zoon gaat wel regelmatig mee met een vriendje naar het verkeerspark. De familie van dat vriendje zijn de eigenaars en dat is natuurlijk helemaal geweldig.

Ga je graag op visite of heb je liever dat mensen bij jou langs komen? Ik ga liever op visite. Ben thuis erg op mijn privacie gesteld en wordt onrustig van visite om me heen.

Groetjes van Marloes

Ik ga ook liever op visite. Ik word net als Marloes nogal onrustig als mensen bij mij thuis komen. Maar nog geeneens zozeer dat ik op mijn privicy gesteld ben, ik weet eigenlijk niet goed waarom. Voor mijn idee verloopt het bij anderen altijd soepeler en gezelliger, maar das denk ik puur mijn gevoel.

Ik kom altijd graag bij andere mensen.

mijn vraag (hopende dat je beide ouderparen nog hebt) bij wie kom je liever, je eigen ouders, of je schoonouders?

Ik kom veel liever bij mijn schoonouders. Die mensen geven mij het gevoel dat ik evenveel waard ben als ieder ander. Mijn eigen ouders zijn nogal belust op status en geld en opleiding. Mijn zus heeft netjes  universiteit gedaan, maar ik heb maar een MBO opleiding. Met wat modules HBO. Mijn zus kan dan ook nooit wat voor een ander doen, want daar heeft ze het te druk voor, vind zij en mijn moeder. Dus word ik gebeld, want ach, ik heb maar een baan die niet zo veel voorsteld, dus ik heb het nooit druk.... En ik heb geen superhuis en geen mooie dure auto.

Terug
Bovenaan