IETS NIEUWS GEPIKT OM ELKAAR WAT BETER TE LEREN KENNEN.

Een donkere inrichting vind ik niet mooi. Ik hou van licht en hout.
De kamer van mijn dochter is zacht geel, witte meubels en licht bruine tinten vloerbedekking en muren.

creche, oppas opa en/ of oma, of zelf?

Zelf! Maar heel graag af en toe een oppas, zodat ik er even lekker uit kan....(gebeurd maar zelden).

Heb je groene vingers?

Ik ben wel een echte bloemen en planten mens en in ons huis zijn veel groene planten te vinden En iedere week haal ik in iedere geval 1 bos verse bloemen in huis Gezellig!!!
Ik ben ook meestal wel degene die onze tuin doet het snoeien en onderhoud aan de planten althans, Manlief is een beetje té rigorreus met snoeien.

Ik ben verslaafd aan dorp (zout, zout, salmiak, honing). ga dan ook gerust 's nachts een dropje "pikken" als ik wakker ben en niet gauw in slaap valt.
Waar kunnen ze jouw 's nachts voor wakker maken!

groetjes,
Achnita

Ik moet eerlijk bekennen ik heb geen idee. Voor mijn zwangerschap was dat een sigaret, tijdens mijn zwangerschap italiaans schepijs of sushi of alle twee hihihi, maar op dit moment euhhh nou ja voor Jim natuurlijk en anders zou ik zeggen en lekkere fuitsalade ben ik gek op.

Misschien een erg persoonlijke vraag maar had je 5 jaar geleden verwacht te zijn waar je nu bent en hoe ervaar je dat?

Ik had het niet verwacht wel gehoopt we zijn bijna 3 jaar bezig geweest om zwanger te raken (2x MK), maar we wisten al heel snel in onze relatie dat we ooit samen kids wilden we zijn nu 8 jaar bij elkaar en het is ons gelukt ons wondertje is nu 6 maanden.

Hoi,

Ik denk doe ook eens mee met dit leuke spelletje en ik vind het niet te persoonlijk wat je vraagt.

Mijn antwoord is eigenlijk gelijk aan het jouwe. Ik had het wel gehoopt. Wij zijn ook  3 jaar bezig geweest om zwanger te worden. Na de 1e IVF/ICSI behandeling was ik zwanger en nu 6 maanden later vind ik het nog steeds een wonder.

Moet wel heel eerlijk zeggen dat ik het ook wel zwaar vind soms. Dat had ik niet verwacht, maar onze bevalling was ook niet zo gemakkelijk en Tim heeft heel veel last van krampen gehad de 1e paar maanden. Dus nee het was even geen pretje. Zelf moest ik ook ongeveer een maand bijkomen van de bevalling (veel ijzertekort).

Maar ik zou het zo weer overdoen. Ik wil mijn mannetje voor geen goud van de wereld missen.

Mijn vraag voor de volgende is:
Neem je veel tijd voor jezelf nu je kleintje er is of is dat drastisch afgenomen. En je partner. Neemt hij wel nog tijd voor zichzelf en voor elkaar? Dit is natuurlijk ook een persoonlijke vraag.

Groetjes
Nicole (mama van Tim 28-08-07)

Ja, ik zorg er wel voor dat ik voldoende tijd voor mezelf heb.. Heb dat ook echt wel nodig  .. Ik heb een paard en ben 2 avonden per week 's avonds weg (okee dan liggen de jongens wel op bed..). 1x per maand ga ik met vriendinnen lekker een hapje eten in de stad... Mijn man is een grote voetbalfan en heeft een seizoenskaart voor NAC en is dus regelmatig weg naar de voetbal..
Kortom, heel veel tijd met de kindjes samen en soms wat tijd voor onszelf!! Prima verdeeld..

Hoe vind je dat je man/vriend het doet als vader?

ha ha. Goeie vraag. Mijn vriend doet het geweldig!! Echt, als Hidde hem ziet dan begint ie gelijk te lachen. Ik moet echter nog wel leren dat niet alles op mama's manier gaat en dat papa het ook kan.

Ik vind het wel een leuke vraag dus nogmaals:
Hoe doet jou partner het als vader??

Groetjes Lynn

Mijn man is een echte oervader. Hij doet alles met en voor zijn kinderen. Is ook een ochtend in de week leesvader op school, kortom helemaal geweldig. Badderen, naar bed brengen, spelen hij doet het allemaal. Fantastisch toch.

Welke klus in het huishouden kan je prima aan je man over laten? die van mij strijkt de laatste tijd voor me omdat ik er gewoon niet aan toe kom en het gaat prima.

Groetjes van Marloes

Terug
Bovenaan