IETS NIEUWS GEPIKT OM ELKAAR WAT BETER TE LEREN KENNEN.

Hoi,

Door mijn reuma doe ik niet zo veel in huis. Mijn man doet eigenlijk alles zo'n beetje. Koken en wasjes draaien doe ik meestal, maar echt poetsen en stofzuigen, dat doet mijn man. De was wegwerken (opvouwen en strijken) doen we vaak samen. Dan begin ik en dan neemt hij het een tijdje over en dan ga ik weer verder. Zo is het zo gebeurd en wij kletsen gezellig bij (je moet ergens de tijd vandaan halen).

Had je tijdens je zwangerschap een voorkeur voor een bepaalde sexe? Zo ja, heb je dat ook uitgesproken?
Ik wilde bij de eerste heel graag een knul. Het werd een prachtmeid van wie ik iedere dag geniet, dus ze was echt niet minder welkom, maar ik dacht altijd dat ik een echte jongensmoeder zou zijn.....

Groetjes, Karin

Een voorkeur voor geslacht hebben mijn man en ik nooit gehad, ook niet bij de oudste. Bij ons was het echt als het maar gezond is dan is het goed.
Nu is het wel zo dat aan onze kant van de straat nog nooit meisjes zijn geboren. En toch voorspelde iedereen deze keer dat het een meisje zou worden, het werd toch een jongen. Wij zijn er reuze blij mee, maar was het een meisje geweest dan was het ook goed.

Krijg je al eens de vraag of je nog een kindje wilt of ben je niet al weer zwanger?

Wij zijn inmiddels de trotse ouders van 2 jongens. Toen de  Mike was geboren werden we na een jaar "vaak" geconfronteerd met die vraag! Ik vond dat altijd wel vervelend. Nu na de geboorte van Brian ( nu 7.5 mnd) hebben we die vraag nog niet gekregen, maar dat komt denk ik  ook omdat de mensen nauw om ons heen ook weten dat  wij met zijn vieren compleet zijn. Voor ons is het goed zo.

Mijn vraag dan....
Als de jongens liggen te slapen, zit ik heel graag aan de eettafel met een kop thee, even lekker iets lezen of zo, dat is denk ik mijn favoriete plekje in huis.
Wat is jouw favoriete plek in huis!

Goh, mijn favoriete plek in huis...ik geloof niet dat ik die heb. Soms is het m'n bed, soms het bad of heerlijk languit op de bank. en in de zomer m'n tuintje! Ben sowieso erg blij met m'n huis. Het is beslist niet groot, maar erg gezellig met openslaande deuren en van die luikjes aan de ramen...

Wat vind je van die bakfietsen die  je tegenwoordig zoveel ziet...iets voor jou?  

Die bakfietsen vind ik helemaal geweldig!!! Tegenover mij woont een gezin met 4 kinderen in de leeftijd 1-6 ofzo. En dan gaan ze weer met z'n allen. Toen de jongste nog in de maci-cosi zat ging die er ook nog in. En als het te koud was of het regende dan nog een doorzichtige kap erop. Helemaal leuk om te zien!!!
Ik heb 1 dochter dus voor mij vindt ik het niet handig.... misschien bij een tweede als de eerste nog niet kan fietsen...en ze zijn ook best prijzig!

Wat is jouw duurste uitgave van de afgelopen tijd!
Wij hebben een kinderstoel van Bloom gekocht helemaal te gek maar wel 330,- eurootjes armer...

Grote uitgave hebben we dit jaar (nog) niet echt gehad. Eind 2007 hebben we een nieuwe computer gekocht dus ja reken maar uit. Zeer binnenkort  zullen we aan een nieuwe ketel moeten en rekenen ze ook al zo'n € 1500 voor dus jippie!!! gggrrrrr

Een paar vragen in één... (tussen haakjes staat wat voor mij geldt)

net gekapt kapsel  of  vlotte coupe  (vlotte coupe)
Gympen  of  gepoetste laarzen of schoenen  (gep laarzen)
zelf koken  of  magnetronmaaltijd  (zelf koken)
afhaalchinees of uit eten  (afhaal griek in ons geval)
Spijkerbroek of leuke combinatie  (meestal een combi)
gezelschapsspel of film  (film)

Zo kan ik nog wel uren doorgaan.... wie weet volgende keer nog meer keuzes
Groetjes,
Achnita

quote: mams2boyz reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-03-2008 14:14:33'));

Grote uitgave hebben we dit jaar (nog) niet echt gehad. Eind 2007 hebben we een nieuwe computer gekocht dus ja reken maar uit. Zeer binnenkort  zullen we aan een nieuwe ketel moeten en rekenen ze ook al zo'n € 1500 voor dus jippie!!! gggrrrrr

Een paar vragen in één... (tussen haakjes staat wat voor mij geldt)

net gekapt kapsel  of  vlotte coupe  (vlotte coupe)
Gympen  of  gepoetste laarzen of schoenen  (gep laarzen)
zelf koken  of  magnetronmaaltijd  (zelf koken)
afhaalchinees of uit eten  (afhaal griek in ons geval)
Spijkerbroek of leuke combinatie  (meestal een combi)
gezelschapsspel of film  (film)

Zo kan ik nog wel uren doorgaan.... wie weet volgende keer nog meer keuzes
Groetjes,
Achnita

Gewoon een makkelijke coupe die vlug klaar is vind ik het meest ideaal. Naar de kapper ga ik twee keer per jaar en dat is meer dan genoeg. Heb er zo'n hekel aan.

Gepoetste laarzen. Mijn man is bedrijfsleider in een schoenenwinkle nen neemt regelmatig wat mee waarvan hij denkt dat ik het leuk vind. De afgelopen maanden al drie paar laarzen.... hihi

Zelf koken. We hebben geen magnetron. Die sta in de weg die we nooit gebruiken heb ik via marktplaats verkocht. Die koop ik dus echt nooit meer. Geldverspilling!!!

Uit eten gaan. Gezellig metzijn allen naar de Italiaan of de Griek>heerlijk!!!

Meestal draag ik een spijkerbroek of spijkerrok. Ik kan er weer in dus nu draag ik vooral veel rokjes. Mijn broeken zakken me van de kont af.

Gezellig een spelletje doen als de kinderen op bed liggen. Heerlijk. Bijv. Scrabble of Monopoly. Dan kletsen we tenminste gezellig in plaats van met verstand op nul naar de tv te kijken

Jeetje wat een berg vragen zeg. Ik heb er maar één:

Waar ben je trots op? Ik ben er trots op dat ik nog steeds borstvoeding geef aan mijn kleine kanjer. Bij de oudste twee moest ik om gezondheidsredenen stoppen en daar ben ik nog steeds verdrietig om. Vind het zo gezellig, zelfs als het s'nachts de zesde keer is dat hij bij me drinkt.

Groetjes van Marloes

Allereerst ben ik trots op mijn kids. Ik vind het heerlijke kinderen. Mijn oudste is (over het algemeen) een vriendelijk en 'open' meidje. Bas is een lachebek en errug ondernemend.
Ook ben ik trots op mezelf. Het valt niet altijd mee om met mijn ziekte een gezin draaiende te houden. Toch vind ik dat dat goed gaat. Een klein pluimpje voor mezelf dus!

Wat doe je als je kindje steeds ergens aanzit wat niet mag? Blijf je waarschuwen of zet je het weg?

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan