Ik dacht ongesteld, toch zwanger? Met foto!

Gefeliciteerd:)
Ik precies hetzelfde gehad, alleen geen positieve test. Wel al 3 weken "overtijd" geen menstruatie te bekennen. Heel apart.
 
Dankjewel allemaal! Het wil nog niet echt landen. Denk dat ik sowieso pas echt blij ben als ik de eerste goede echo heb gehad. Tot die tijd ben ik heel voorzichtig..

@sonja En wat gek he dat je lijf je zo voor de gek kan houden dat bij jou je menstruatie weg blijft? Heb je al meerdere testen gedaan?
 
Hoi 31 mei was ik ongesteld en 7 juni is me menstruatie gestopt.en 25 juni hat ik weer ongesteld moeten worden.nu kreeg ik het 7 jullie me ongesteld hijd.dat was rood bloed met wat zwart blouw achtig stukje er in. Wat je normaal ook hebt me een menstruatie.maar me borsten me tepels dan zijn al twee weken gevoelig en pijn als je het aan raakt.en ik heb het ge voel dat ik zwanger ben.heel raar.heeft iemand dit ook mee ge maakt en toch zwanger bleek te zijn??? Ik hoor het graag
 
Hoi met Mirjam.31 mei ben ik ongesteld geweest ik had het op 25 juni weer moeten worden wat vreemd is ik heb al twee weken last van gevoelige tepels 7 juli kreeg ik weer een donkere rood bloeding met zwart blauw achtige stukjes erin. En vandaag 12 juli is het weer helemaal weg toch heb nog 5 dagen gebloed in totaal.ik het gevoel dat ik zwanger ben. Heeft iemand zoiets meegemaakt en toch zwanger was ik hoor het graag
 
Hoi met Mirjam.31 mei ben ik ongesteld geweest ik had het op 25 juni weer moeten worden wat vreemd is ik heb al twee weken last van gevoelige tepels 7 juli kreeg ik weer een donkere rood bloeding met zwart blauw achtige stukjes erin. En vandaag 12 juli is het weer helemaal weg toch heb nog 5 dagen gebloed in totaal.ik het gevoel dat ik zwanger ben. Heeft iemand zoiets meegemaakt en toch zwanger was ik hoor het graag
Heb je al een test gedaan?
 
Terug
Bovenaan