• Geef jouw mening zodat we Ouders van Nu kunnen blijven verbeteren! Het onderzoek is anoniem en het invullen van de vragenlijst kost ongeveer 7 tot 10 minuten. Onder de deelnemers verloten we 5 Bol.com cadeaubonnen t.w.v. 25 euro. Vul hier de vragenlijst in. Alvast bedankt voor de moeite om deel te nemen!

Ik dacht ongesteld, toch zwanger? Met foto!

Lijkt mij ook een logische eerste stap…en indien negatief was het gewoon een menstruatie. Alleen iets later en anders dan je gewend bent. Niks raars aan.
 
Nee nog niet.maar toch vraag ik me af of het wel lan 5 dagen donker rood bloed te hebben met blauw zwart achterige klontjes erin. Misschien toch zwanger bent omdat je wel pijn aan je tepels hebt
 
Hoi met Mirjam.ik heb een vraag.zijm er vrouwen.die elke maand gewoon ongesteld werden.met als normaal wat je altijd moet zijn.en achter af toch zwanger bleken te zijn? Kan iemand mij dat zeggen.als je dit mee gemaakt hebt.?? Ik hoor het graag.
 
Hoi met Mirjam.ik heb een vraag.zijm er vrouwen.die elke maand gewoon ongesteld werden.met als normaal wat je altijd moet zijn.en achter af toch zwanger bleken te zijn? Kan iemand mij dat zeggen.als je dit mee gemaakt hebt.?? Ik hoor het graag.
Het is mogelijk om ogenschijnlijk gewoon ongesteld te worden wanneer je zwanger bent. Alleen dan heet het eigenlijk anders. Maar heeft wel alle symptomen van ongesteldheid. Dus als je zo je vermoedens heb maar wel ongesteldheid symptomen ervaart, kan even testen voor de zekerheid geen kwaad.

Maar als je veel met zwangerschap bezig bent, het juist wel of juist niet zwanger willen worden, ga je ook opeens extra opletten en allerlei nieuwe dingen ervaren. De enige betrouwbare manieren om te bepalen of je zwanger bent, zijn testen, en het maken van een echo. Symptomen kunnen van vanalles komen, en zeggen op zichzelf eigenlijk niets.
 
Hoi met Mirjam.ik heb een vraag.zijm er vrouwen.die elke maand gewoon ongesteld werden.met als normaal wat je altijd moet zijn.en achter af toch zwanger bleken te zijn? Kan iemand mij dat zeggen.als je dit mee gemaakt hebt.?? Ik hoor het graag.
Zwanger zijn en menstruatie gaan niet samen. Je kan tijdens de zwangerschap wel bloedverlies hebben maar dat is nooit een menstruatie.
 
De kat van me schoon moeder.komt ook normaal nooit zo vaak bij me liggen.en nu zins een paar weken leg de kat van me schoon moeder steeds vaker bij mij op schoot.wat die eerst nooit dee.
 
Terug
Bovenaan