Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het is mogelijk om ogenschijnlijk gewoon ongesteld te worden wanneer je zwanger bent. Alleen dan heet het eigenlijk anders. Maar heeft wel alle symptomen van ongesteldheid. Dus als je zo je vermoedens heb maar wel ongesteldheid symptomen ervaart, kan even testen voor de zekerheid geen kwaad.Hoi met Mirjam.ik heb een vraag.zijm er vrouwen.die elke maand gewoon ongesteld werden.met als normaal wat je altijd moet zijn.en achter af toch zwanger bleken te zijn? Kan iemand mij dat zeggen.als je dit mee gemaakt hebt.?? Ik hoor het graag.
Zwanger zijn en menstruatie gaan niet samen. Je kan tijdens de zwangerschap wel bloedverlies hebben maar dat is nooit een menstruatie.Hoi met Mirjam.ik heb een vraag.zijm er vrouwen.die elke maand gewoon ongesteld werden.met als normaal wat je altijd moet zijn.en achter af toch zwanger bleken te zijn? Kan iemand mij dat zeggen.als je dit mee gemaakt hebt.?? Ik hoor het graag.