Ik denk dat ik verkeerd vrij

Goh wat heb ik zitten lachen.
Ik stel gewoon een normale vraag.
Dat jullie mij de gek aan steken.
Beetje zielig vind ik dit

Maar goed zou sm eens proberen joh isschien anaal ook wel.
bedankt voor het advies

ECHT ZO KINDERACHTIG

quote: lotje27 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-02-2008 21:24:54'));

Hoi Yvon,

Trek het je niet aan hoor, wat de andere hier schrijven. Ze maken je echt belachelijk zo....NIET LEUK!

Enne Pip Stip, weet jij WEL hoe het moet dan??? Jij zit toch ook op het forum "zwanger worden"?

Lotje,  je reageert  ook een beetje achterlijk hoor.  Iedereen zit op dit forum omdat zij zwanger wil worden en tips nodig heeft, of gewoon even wilt praten. Yvon natuurlijk ook, maar aan haar manier van schrijven te zien lijkt ze mee een beetje 'dom' en erg naief. Ze stelt de domste vragen. Vindt je het dan logisch dat wij zo gaan reageren??? Als iedereen wist hoe je het beste zwanger kon worden, dan was het hier een erg stil forum

quote: yvon81 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-02-2008 09:21:55'));

Goh wat heb ik zitten lachen.
Ik stel gewoon een normale vraag.
Dat jullie mij de gek aan steken.
Beetje zielig vind ik dit

Maar goed zou sm eens proberen joh isschien anaal ook wel.
bedankt voor het advies

ECHT ZO KINDERACHTIG

Ja Yvon, sorry hoor. Iedereen zit hier met vragen maar af en toe stel je weer een vraag waarvan ik denk....????? Maar het is ook de manier misschien waarop je de vragen stelt. En sja, dan krijg je dit soort reacties. tuurlijk hopen we allemaal dat je snel zwanger raakt, we zitten hier allemaal met die wens. Veel succes verder maar a.u.b. stel je vragen op een andere manier....

of reageer gewoon niet lijkt me beter.
ik stel elke keer een normale vraag.
Dat jullie hier niet op normaal op kunnen reageren doe het dan ook niet.aan die onzin heb ik niks.
en nee ik ben niet blond dus niet dom.

Ik vind dit wel zo kinderachtig
Maar goed ik hou me mond in vervolg.
Ik heb wel wat beters te doen.

Yvon

je voelt je aangevallen, maar ik heb ook al een aantal keren op andere topics van je gereageerd net zoals ik vanmorgen ook heb gedaan, je bent er veel te veel mee bezig en we willen allemaal snel zwanger worden maar ja dat gaat niet zomaar, ikzelf ben ook al heel lang bezig (12 rondes)  en loop onder de gyn, en soms stel je vragen dat ik denk van kind denk eerst na of zoek op het internet we zijn allemaal ongeduldig om zwanger te raken, maar je had van tevoren kunnen weten dat je met deze vraag een hoop commentaar zou krijgen, en met alle adviesen die je op je andere topics hebt gehad heb ik het idee dat je daar niks mee doet omdat de vraag wat je had gesteld op alle andere vragen lijkt die je al hebt gesteld en steeds krijg je hetzelfde antwoord, en je komt op ons forum en zegt of dus hier komt het vandaan maar als je je reacties goed hebt gelezen wordt er ook gezegd dat er mensen hebben gereageerd uit ons topic
en iedereen staat vrij om vragen te stellen maar ook iedereen staat vrij om hun eigen mening daarover te geven

Tja, alles is geloof ik gezegd maar nogmaals, helaas bestaan er wel domme vragen,
en mijn punt is, en dat heb ik al eerder gezegd geloof ik, google eerst eens een keer voordat je een vraag stelt hier. Bovendien wist je het antwoord op je eigen vraag al als ik je topic weer eens lees.

Nogmaals 5 rondes is echt niet veel, en veel frustratie wat er uit bovenstaande antwoorden komt omdat de meeste al veel langer bezig zijn dan Yvon 81, die blijkbaar verwacht in 1 ronde zwanger te zijn................en dat is een beetje treurig nietwaar.

Lees je alsjeblieft eerst eens in! Dan weet je dat zwanger worden een gelukstreffer is en een wonder.........

Groetjes Rimke

12 weken zwanger.

Dames, ik ga toch ook even reageren!

Wat is dom he? Je weet niets van een ander, je kunt niet beoordelen hoe hoog het iq van iemand anders is. Dus kun je ook niet bepalen of dat voor die persoon een domme vraag is.....Om iemand dan recht in het gezicht uit te lachen is niet jiuost.Bovendien hoef je niet perse een antwoord te geven als iemand ene vraag stelt hier!
 Maar goed, een aatal dames hebben ook al excuus aangehoden.

Nou, zullen we dit topic dan maar als besloten beschouwen?

Roos

Terug
Bovenaan