Yvon
je voelt je aangevallen, maar ik heb ook al een aantal keren op andere topics van je gereageerd net zoals ik vanmorgen ook heb gedaan, je bent er veel te veel mee bezig en we willen allemaal snel zwanger worden maar ja dat gaat niet zomaar, ikzelf ben ook al heel lang bezig (12 rondes) en loop onder de gyn, en soms stel je vragen dat ik denk van kind denk eerst na of zoek op het internet we zijn allemaal ongeduldig om zwanger te raken, maar je had van tevoren kunnen weten dat je met deze vraag een hoop commentaar zou krijgen, en met alle adviesen die je op je andere topics hebt gehad heb ik het idee dat je daar niks mee doet omdat de vraag wat je had gesteld op alle andere vragen lijkt die je al hebt gesteld en steeds krijg je hetzelfde antwoord, en je komt op ons forum en zegt of dus hier komt het vandaan maar als je je reacties goed hebt gelezen wordt er ook gezegd dat er mensen hebben gereageerd uit ons topic
en iedereen staat vrij om vragen te stellen maar ook iedereen staat vrij om hun eigen mening daarover te geven