Ik denk dat ik verkeerd vrij

Die was echt mega hoog !!!!! Dus was te gevaarlijk voor mn eigen gezondheid en voor eventueel een kleine ....

quote: happy1975 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-02-2008 20:17:49'));

Die was echt mega hoog !!!!! Dus was te gevaarlijk voor mn eigen gezondheid en voor eventueel een kleine ....

Hoe is dat zo gekomen dan die hoge bloeddruk? en hoe lang heb je dat al? Dus even niet ervoor gegaan de laatste maanden?

Maar nu gaat het weer beter dan en mogen jullie weer klussen?

Fijn dat het hier zo gezellig is meiden
Ik woon trouwens in Almere,
woont er daar ook iemand toevallig?

xx Bren

ZzZzZzoemmmm

Lieve zoemers!

Ik ben er even vandoor, ga lekker ugly betty kijken met mn mannetje! Niet verder vertellen dat hij ook kijkt hoor, vind ie niet stoer hihi...... als we toch bezig zijn, hij vond Gilmore Girls ook helemaal geweldig! Kijken regelmatig samen nog de dvd's hihi

Verder is ie wel echt een man hoor gelukkig haha!

Nou tot gauw maar weer allemaal! Vind het erg gezellig nu hier! Lekker kletsen met zn allen!

quote: Bren24 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-02-2008 20:27:21'));

Fijn dat het hier zo gezellig is meiden
Ik woon trouwens in Almere,
woont er daar ook iemand toevallig?

xx Bren

ZzZzZzoemmmm

Hoi Bren,

Nog 1 berichtje dan (erg verslaven he hier)
Heb eigenlijk nog niemand uit Almere gehoord hier...... Ik woon zelf in een klein stadje onderin Drenthe aan de Duitse grens en ook aan de Overijsselse grens..... lekker vaag he.....

Nou nu ben ik weg hoor doeidoei!

Het gaat nu gelukkig beter ja, als het zo blijft mag ik volgende maand weer aan de klus !!! Ik heb echt een heeeeel moeilijk jaar achter de rug en nog steeds zit het bij ons allemaal niet mee. oNgemerkt is die bloeddruk toen steeds hoger geworden .....Ga ff douchen nu .......Wel gezellie zo ff kletsen

kussssss

He jammer!
Maar dat geeft niet, ik red me wel hoor.. ik heb mijn konijntje altijd nog!

En happy, dat is niet leuk voor je meis, zo een hoge bloeddruk en al die zorgen eromheen!

Nou een hele dikke kus en tot spreeks ;)

Terug
Bovenaan