Ik denk dat ik verkeerd vrij

Hey yvon, het is wel een klets avond he. Moet je kijken bij de babes, zijn vandaag met dat topis begonnen en nu al meer dan 200reakties haha. Toch niet normaal meer, maar wel gezellie ........

Liefs

Hahaha ja stelletje kletskousen hoor! Ben er af en toe even tussenuit geweest, ben ook aan tv kijken he? haha nou het is wel suppergezellig hoor!

Jeetje ...200 púh dat is inderdaad veel haha, als er iemand niet is geweest vanavond dan moet degene héééééééélllll vééééééélll inhalen met lezen zeg!

Ja dat is altijd het nadeel he als je er dan een keer niet bent. Moet je echt heeeeeeel veel bijlezen. Maar ach het is ook wel erg gezellie he ........haha

Ja dat is zo hoor! In ons forumpje van dimka,sharine, yvonne, suus etc etc. daarin waren we in het begin ook veel activiever dan nu, maar was ook erg gezellie. Na een dag missen, moest je veel bijlezen hoor. Nu zitten we ook vaak op msn te kleppen haha. En in juli spreken we met zijn allen af, spannend hoor, maar erg veel zin in. Komen ze allemaal naar mijn woonplaats omdat ik dan of net bevallen ben of nog op knappen sta.   Dat is lief he?

Nou het is hier erg gezellig geworden, want ik ben er niet zo vaak meer geweest als de afgelopen dag hahahaha.

Liefs Yvonne

Oh yvon, das zeker leuk zeg. ZO met zn allen afspreken en dan allemaal naar jou toe komen !!! Vind het ook echt heel erg gezellig hier. Kom morgen weer ff buurten, ga nu ook mn mandje in .......Slaap lekker

Liefs happy

Ja superleuk he? Nou is goed meid! Slaap lekker en tot later hoor.

Liefs Yvonne

Hey haha we zitten nu al weer op de helft van 700 zeg! Schiet flink op he? We hebben al een tijdje niet meer gezoemd dus bij deze.

ZOemerderzoemerdezoemerdezoemerderzoem!

Yvonne

Terug
Bovenaan