Ik denk dat ik verkeerd vrij

Meiden, zal het ff hier neerzetten voordat er wee rare verhalen komen. Zag de laatste reaktie van corina op jullie topic en ik heb een reaktie teruggeplaatst bij de babes voor haar. Vind het vervelend dat dit maar door blijft gaan en heb het nu hier zo gezellig met jullie dat ik het echt heel jammer zou vinden als dat door dit soort dingen kapot gaat !!! Ik heb geen kwaad woord gezegd, jullie kunnen het evnetueel lezen bij de babes. ......

NU weer ff gezellige praat .....ik heb morgenavond met phoebe afgesproken !!! Whahaha ben echt waar nu al nerveus. Stom he, je kletst al zo lang met elkaar maar, dit vind ik toch wel eng !!!!!!

Kussss happy

Meiden, ga met mn ouders op pad. Die ga ik nu ophalen en angezien phoebe bij hun in de straat woont ga ik vast ff gluren whahahaha, fijne dag meisjes ( klinkt lekker jong he !!!! )

Liefs happy

Hoi meiden, ik ben er weer!

Happy wat leuk dat jullie gaan afspreken, kan me voorstellen dat je t spannend vind hoor! vond ik ook de eerste keer!! Maar gaat vast helemaal goed komen hoor! Laat je ons   nog even weten hoe het geweest is!
Vind t wel gezellig kletsen hier nu hihi!!

Heb Corina's berichtje nog niet gelezen, zal eens even kijken !!

ZOEMZOEMZOEMZOEMZOEMZOEMZOEMZOEM

Hey suusle, laat het zeker ff weten hoe het geweest is !!!! Haha stom eigenlijk dat je daar zo zenuwachtig voor kan zijn he. Maar ja, nu is alles ook nog wel lekker anoniem he.........best raar idee vind ik , ze weet echt bijna alles van me en ben haar misschien al 100x voorbij gelopen !!!!

Kus happy

quote: happy1975 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-02-2008 18:52:07'));

Hey suusle, laat het zeker ff weten hoe het geweest is !!!! Haha stom eigenlijk dat je daar zo zenuwachtig voor kan zijn he. Maar ja, nu is alles ook nog wel lekker anoniem he.........best raar idee vind ik , ze weet echt bijna alles van me en ben haar misschien al 100x voorbij gelopen !!!!

Kus happy

Hoi hoi

Ja joh, straks zie je haar en denk je van oooooooh ben jij het hihi! Ben heel benieuwd of het in het echt ook zo klikt dan hoor!

Lees net dat je binnenkort weer mag gaan klussen!
Vervelend voor je meid, dat je een moeilijk jaar hebt gehad met als gevolg de te hoge bloeddruk.... Hoop dat het dit jaar dan een goed en vruchtbaar jaar voor jullie word hoor!
Mag je de volgende ronde alweer klussen dan? En wanneer begint je volgende ronde??

Ik word als het goed is de eerste week van maart weer ongesteld en daarna mag ik dan weer aan de klus mits mn bloeddruk zo blijft he. Dat wordt nog ff moeilijk hoor want 5m maart krijgt mn vader een heeeele zware operatie ivm prostaatkanker !!! Ga mn best doen ........

Kusje happy

quote: happy1975 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-02-2008 18:57:24'));

Ik word als het goed is de eerste week van maart weer ongesteld en daarna mag ik dan weer aan de klus mits mn bloeddruk zo blijft he. Dat wordt nog ff moeilijk hoor want 5m maart krijgt mn vader een heeeele zware operatie ivm prostaatkanker !!! Ga mn best doen ........

Kusje happy

Och meid....... wat vreselijk voor jullie.... sterkte alvast van mij hoor! En ik hoop dat het allemaal goed komt.....
En dan moet je ook nog net in die periode aan de klus....

Dank je wel lieverd, is idd wel dubbel allemaal. Mn mannetje zei ook al van als je hoofd er niet naar staat slaan we anders gewoon nog een maandje over !!!! ZO is het ook wel, kijk wel hoe de situatie dan is ........ Wel leuk zo ff kletsen he !!!!

Liefs

Terug
Bovenaan