Ik denk dat ik verkeerd vrij

haaaaaaaaaai meiden,

ff heeeel snel want moet nog ff werken tot 20.45 in mijn salon...

happy, wat naar voor je vader zeg en dat dan net in je klusperiode..pfffffff heavy hoor, veel sterkte met je vader meis en zal kaarsje branden voor hem!!!

suus...lief klein konijntje...hihiihihihih

meissie, hoe gaat het met je zwangerschap?? hoe voel je je??

nou ik ben der na 21.00 uur weer ff oke, fijne avond!!

kusssssss sweety

quote: happy1975 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-02-2008 19:21:12'));

Dank je wel lieverd, is idd wel dubbel allemaal. Mn mannetje zei ook al van als je hoofd er niet naar staat slaan we anders gewoon nog een maandje over !!!! ZO is het ook wel, kijk wel hoe de situatie dan is ........ Wel leuk zo ff kletsen he !!!!

Liefs

Kan me voorstellen dat je hoofd er dan niet naar zou staat hoor........ Hoe gaat het nu met je vader dan? Is hij heel erg ziek?

Ja we hebben er een gezellige topic van gemaakt zo he!!

quote: sweety76 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-02-2008 19:25:25'));

haaaaaaaaaai meiden,

ff heeeel snel want moet nog ff werken tot 20.45 in mijn salon...

happy, wat naar voor je vader zeg en dat dan net in je klusperiode..pfffffff heavy hoor, veel sterkte met je vader meis en zal kaarsje branden voor hem!!!

suus...lief klein konijntje...hihiihihihih

meissie, hoe gaat het met je zwangerschap?? hoe voel je je??

nou ik ben der na 21.00 uur weer ff oke, fijne avond!!

kusssssss sweety

Hoi Sweety!!

HEb jij zelf een salon? Wat dan, schoonheidssalon of nagels ofzo?? Leuk joh!!
Ik? Lief klein konijntje???

Dank je wel sweety ........zal blij zijn als de operatie achter de rug is. Wat heb je voor salon dan ????

Suusle; hij is helemaal niet ziek, gelukkig maar he. Bij toeval zijn ze hier achter gekomen omdat er een bepaalde waarde in zijn bloed wat afweek. Verleden jaar is hij geholpen aan blaaskanker dus het is erg heftig allemaal. De artsen zijn gelukkig heel positief, ook omdat ze het in zo n vroeg stadium hebben ontdekt. Na de operstie moet hij een week in het ziekenhuis blijven en dan thuis nog zeker 4 maanden herstellen, dus er komen weer zware tijden aan !!!

Kus happy
Zoem zoem zoem

quote: happy1975 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-02-2008 19:31:06'));

Dank je wel sweety ........zal blij zijn als de operatie achter de rug is. Wat heb je voor salon dan ????

Suusle; hij is helemaal niet ziek, gelukkig maar he. Bij toeval zijn ze hier achter gekomen omdat er een bepaalde waarde in zijn bloed wat afweek. Verleden jaar is hij geholpen aan blaaskanker dus het is erg heftig allemaal. De artsen zijn gelukkig heel positief, ook omdat ze het in zo n vroeg stadium hebben ontdekt. Na de operstie moet hij een week in het ziekenhuis blijven en dan thuis nog zeker 4 maanden herstellen, dus er komen weer zware tijden aan !!!

Kus happy
Zoem zoem zoem

Oh ze waren er dus gelukkig vroeg bij, dan is de kans op herstel dus vrij groot toch? Maar jeetje meid, vorig jaar ook al blaaskanker, dat is niet niks dat hij dan nu weer kanker heeft... was hij van die blaaskanker al genezen verklaard dan?
Hoe oud is je vader dan?

Helleuhhhh!!!!

Ben ik ook weer even!

Happy, wat vreselijk naar zeg van je vader! Hopelijk komt het allemaal goed hoor. Vind het een erg nare ziekte, die komt bij ons in de familie ook erg vaak voor. Hopelijk loopt het voor je vader nat zo af als dat het bij mijn vader gegaan is. Die is nu de "veilige"zone in zeg maar. Langer dan 5 jaar geleden.

Sweetie, gaat heel goed hoor met de zwangerschap. Voel de kleine al flink trappelen of kickboksen haha.

Suus, jij ook hier joh?

Liefs Yvonne

Voor die blaas moest hij 5 jaar onder controle blijven en bij de laatste controle zag dat er prima uit gelukkig !!   Hij is nu 66 .........de artsen zeggen dat als hij deze operatie heeft gehad en ze geen gekke dingen tegenkomen hij weer zeker 15 jaar meekan .......Laten we het hopen. Krijg er ondertussen een punthoofd van !!!! Ga ervandoor, mn vriendin dr haar doen met mn stijltang, haha ben benieuwd. Tot morgen en een fijne avond nog !!!!!

Liefs happy

Gelukkig yvon dat jouw vader in de veilige zone zit meid !!!! Het is echt een rotziekte ......Ga nu echt wieberen ....doei meiden, gezellige avond nog !

Kussssssss

Terug
Bovenaan