Ik denk dat ik verkeerd vrij

jij ook fijne avond Happy! en als ik je niet weer tref hier veel plezier morgen met je date hahaha spannend hoor! wel laten weten hoe het is afgelopen.  Yvonne

quote: happy1975 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-02-2008 19:43:44'));

Gelukkig yvon dat jouw vader in de veilige zone zit meid !!!! Het is echt een rotziekte ......Ga nu echt wieberen ....doei meiden, gezellige avond nog !

Kussssssss

Meid, ik duim dat het allemaal goed komt hoor!!!!
IK wens je heel veel plezier morgen avond en ben heel benieuwd naar je verhalen!!

Jij ook fijne avond en veel plezier met je vriendin!
Ben jij kapster dan trouwens?

hoi happy,het is toch niet zo gek dat ik steeds terug reageer?
ik probeerde ook met jou vrede te sluiten en kan het niet begrijpen dat je dat wel met hun doet en niet met mij,want hun waren het toen ook niet eens over hoe jij/jullie handelde over het onderwerp!
nu wil het dus ook zeggen dat ik niet eens gezellig mee kan kletsen op deze topic omdat jij/jullie geen vrede willen sluiten,terwijl ik wel gewoon normaal kan communiseren met derest.en over het laatste woord hebben gesproken;daar ben jij ook goed in,je doet dat namelijk ook bij mij.ja sorry hoor maar deze topic(s) zijn   voor iedereen en als ik ook gezellig net als jij wil mee kletsen dan zul je elkaar toch moeten respecteren zonder dat je vriendinnen met elkaar hoeft te worden.je kan tenslotte niet met iedereen vrienden zijn maar neemt niet weg dat je niet normaal tegen elkaar mag doen.
en ik heb verder alleen maar goede bedoelingen met iedereen!!!!

quote: corina0211 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-02-2008 19:58:15'));

hoi happy,het is toch niet zo gek dat ik steeds terug reageer?
ik probeerde ook met jou vrede te sluiten en kan het niet begrijpen dat je dat wel met hun doet en niet met mij,want hun waren het toen ook niet eens over hoe jij/jullie handelde over het onderwerp!
nu wil het dus ook zeggen dat ik niet eens gezellig mee kan kletsen op deze topic omdat jij/jullie geen vrede willen sluiten,terwijl ik wel gewoon normaal kan communiseren met derest.en over het laatste woord hebben gesproken;daar ben jij ook goed in,je doet dat namelijk ook bij mij.ja sorry hoor maar deze topic(s) zijn   voor iedereen en als ik ook gezellig net als jij wil mee kletsen dan zul je elkaar toch moeten respecteren zonder dat je vriendinnen met elkaar hoeft te worden.je kan tenslotte niet met iedereen vrienden zijn maar neemt niet weg dat je niet normaal tegen elkaar mag doen.
en ik heb verder alleen maar goede bedoelingen met iedereen!!!!

Corina meid,
ik zal je even een adviesje meegeven. Of je er wat mee doet moet je zelf weten, maar als je maar door en door en door blijft zagen over dat onderwerp, maak je geen vrienden! En als je dan zelf is een topic opent, zal je echt geen serieuze reacties meer krijgen. Misschien helemaal geen reacties meer!
Dus laat het nou gewoon. En hou erover op schat, ik ben niet de eerste die daar zo over denkt.
We hebben allemaal het beste met elkaar voor, dus laat het hier nou bij.

Groetjes Bren. (en nee, niet meteen weer in de verdediging of aanval schieten! )

lieve bren,nee ik zal niet meteen in verdediging springen,maar daar gaat het ook niet om .maar suusle en anderen die nog meer op het goede idee waren gekomen vraagde om vrede sluiting en daar hoorde ik toch ook echt bij en heb dit al meerdere keren duidelijk gemaakt hier op deze topic dat ik vrede wilde sluiten.e ik zij het allemaal alleen maar omdat ik niet de enige was die de discussie is aangegaan daarom snap ik gewoon niet waarom happy en sommige anderen boos op mij zijn.

o en voor de andere dames (van het andere topic)ik kom overmorgen nog wel even brabbelen en zal ik jullie berichtjes nog even lezen,heb het hier nog al druk met de kleine,die zojuist weer is wakker geworden omdat hij honger heeft.

ik heb een schoonheidssalon idd, ik deed nagels maar dat doe ik nu niet meer.
doe wel massages en ben ook kapster, maar doe ik alleen bruidjes mee hahahaha en ben visagiste, dus mensen mooi opmaken...ben klaar voor vanaaf...

kusssssssssssss

loth, lieverd, als jij gaat trouwen volg ik je desnoods naar het einde van de wereld hahahhahaha

Terug
Bovenaan