Ik denk dat ik verkeerd vrij

hoi corina,

Ik snap je wel, maar denk dat jij het niet zo goed begrijpt. Wij van de klusbabes waren erg teleurgelsteld in jou opmerking naar happy toe. Over het feit dat Yvon liever zwanger wil worden als Happy dat wil. Dat is natuurlijk  NOT  DONE op een zwangerschapsforum, maar misschien ken je de regels nog niet.  Die andere meiden hebben geen gemene dingen over de babes gemeld, jij wel. Dat wij er nu vrede mee hebben, betekend niet dat wij gezellig met jou gaan kletsen. Zo gaat dat ook niet in het dagelijks leven.

Als ik het goed begrijp ben je pas nieuw op het forum en heb je naar mijn iedee niet zon goede start gemaakt. althans niet bij de klusbabes. Het   is heel fijn voor je dat je door die andere meiden zo goed verwelkomt bent, maar dat zit er voor ons klusbabes niet in.
Daarvoor ben je te vaak en te lang door gehamerd over dit onderwerp.

Voor ons was dit zondag al klaar en jij moet steeds het laatste woord hebben. Begin nu niet dat wij over jou praten op het forum, dat kan wel wezen, maar dat doe je helemaal zelf. Als jij er niet meer over begint, zijn wij morgen al vergeten wie corina was.

Nu geen commentaar meer en ook geen laatste nog ff 'ja maar'
Ik hoop oprecht voor je dat je spoedig zwanger bent en ga genieten van de kleine die je al heb.

succes.

gr. Bambi

Het is erg gezellig hier maar ga er van tussen, mannetje is net thuis van zijn werk en er moet gewerkt worden , hihi!!!

Terug
Bovenaan