Ik denk dat ik verkeerd vrij

Hallo meiden, ben ik snel nog even voor ik ga slapen!

Sweety, wat een leuk  zeg! Dan kom ik bij je mijn haar (bruidskapseltje)doen hahaha. Zo boeken we je met zijn allen wel voor een jaar vol hoor!

Nou verder wil ik niet meer discusieren over het forum-oorlogje . Het is voor mij klaar nu en afgedaan.

Nou truste ga zo lekker plat!

Doei doei liefs Yvonne

Goeiemorgen,

Fijne dag meiden,moet vliegen want anders ga ik het niet redden. Ach de bsbes zijn het al gewend, happy moet altijd rennen haha. Tot later .....

Sweety, leuk zeg je salon

Verder ga ik niet meer reageren over de "oorlog" hier. Kom er toch niet uit en heb het prima naar mn zin met jullie !!!!!

Doei meiden

Kussss happy

Hoi Sweety,

gewoon benieuwd hoor maar op welke school heb je gezeten??? Toevallig in Rotterdam (voor je opleiding uiterlijke verzorging)
 Gr Janine (voorjaar 07 mama)

Hallo meiden, hoe gaat het met jullie vandaag? Hier gaat het wel lekker, heb me net even gedouched en nu zit ik in mijn pyama en ochtendjas voor de tv geinstalleerd met de laptop op schoot. Dus beter kan niet he?

Liefs Yvonne

happy, ben je al bij je 'date' hahaha veel plezier vandaag hoor bij phoebe!!! klets ze, maar dat zal wel goed komen he..:)

meissie, wat heerlijk he, dat heb je goed voor elkaar hahahahah

janine22 ik heb in  veldhoven gezeten Kempenpoort, nu zit dat in eindhoven. jij zit in rotterdam begrijp ik?? leuk hoor!! in welk jaar zit je en wat heb je al geleerd?? Ik heb alweer 11 jaar een eigen zaak dus...

zoemmmmmmmmm

sweety

Ze is er nog niet hoor, ze laat net een berichtje bij de klusbabes achter dat ze laat uit haar werk was, net zat te eten en dan mijn kant op zou komen.
Echt leuk het hele forum leeft met ons mee hahaha

Liefs Phoebe

Meiden, ga me omkleden en dan ga ik de deur uit !!!!! Fijne avond en of vanavond of morgen ochtend breng ik hier verslag uit !!!!! Hahahaha

Dikke kus happy

hihihiih ja sorry...ik lees ook wel eens mee bij jullie vandaar...en tja, dan leef je toch mee he, zeker met happy omdat ze hier ook veel schrijft en het niet makkelijk heeft...maar wel gezellig voor jullie hoor en spannend he!! Ik heb het ook keertje gedaan hoor, iemand ontmoet van een forum en das nu al 7 jaar mijn beste vriendin!!! leuk he!!
fijne avond meiden en veel plezier!!

kus

Terug
Bovenaan