Ik denk dat ik verkeerd vrij

Hey suus, er komt zeker en vervolg !!!!!

weet niet of ik het er nou van de week met jullie over had, volgens mij wel, ik heb dat lied van dat wiebelende konijntje gehoord haha vond er geen bal aan !!! Heb visite dus ben weer foetsie

Liefs happy

Hallo mede konijntjes!
Dit kleine konijntje heeft weer heel wat gemist zie ik, een hoop gezelligheid!
Ik heb vandaag gewerkt.. een vreslijk saaie dag. Maar het weekend is in zicht,   yes!
Gaan jullie nog wat leuks doen ?

xx Bren

Hallo meiden, nou super dat het zo gezellig was op jullie date Phoebe en Happy! Nou kunnen jullie lekker vaker bij elkaar op de koffie haha.

Nou ben ik net eindelijk vrij en net in huis, dus ben een beetje laat vandaag en errug moe.

Liefs Yvonne

Hey meiden,

Ff snel voordat ik mn mandje in ga ........

Bren; ik heb altijd wel en druk weekend haha. Morgen met de meiden op stap, gezellie hoor !! Op zaterdag meot ik ook altijd werken van negen tot half vijf. S avonds in de kroeg met zn allen steengrillen , ook errug leuk !!!!! Ga jij nog wat bijzonders doen?

Yvon; rustig aan dan he als je zo moe bent !!!!!

Meiden, slaap lekker. Weet niet precies wanneer ik hier weer langs hobbel want heb echt een aantal drukke dagen voor de boeg !!!! Wel lekker dat zorgt ervoor dat ik niet heel de tijd aan die naderende operatie van mn vader hoeft te denken ....

Kussssss happy

Happy!
Jij gaat zeker een leuk weekend tegemoed meis , klinkt akelig gezellig allemaal haha!
Maar toch een kleine keerzijde natuurlijk, en dat is je vader.. ik vind het allemaal vreselijk voor je.. Maar het komt allemaal goed , daar gaan we vanuit!
Voorlopig ga jij lekker genieten van je weekend.
Ik ga trouwens ook uit met vriendinnen, morgen. En ja.. ik behoor ook tot de werkenden onder ons. Ik moet van 7.00 uur tot 17.00 uur.. BAH. Geen zin, maar goed, als de dag om is ga ik weer de bloemetjes buiten zetten!

Nou meiden, heel veel plezier met het weekend, doe er wat leuks mee ;)

xxx Bren

Hallo meiden, jullie ook allemaal veel plezier dit weekend! Moet zelf morgen ook werken jammer genoeg. Heb gelukkig donderdagavond even boodschappen gedaan, terwijl mijn mannetje op de zaak bleef. Dat scheelt al weer een hoop!

Nou doei doei allemaal

liefs Yvonne

Hallo meiden, hoe gaat ie vandaag? Jullie ook allemaal rustdag vandaag of nog wilde plannen? Haha!

Nou vandaag doe ik lekker helemaal niks en ik blijf het liefst in mijn pyama op de bank hangen en waarschijnlijk wordt het dat ook hoor.

Liefs Yvonne  

Goeiemorgen meiden,

Nou, hier geen wilde plannen. Ben twee nachten aan de zwier geweest, ga lekker nog ff mn mandje in haha........Fijne dag !!!

Liefs happy

Terug
Bovenaan