Ik denk dat ik verkeerd vrij

quote: happy1975 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-02-2008 09:24:51'));

Hey suus, ook weer lekker gedate haha. Wel erg leuk he, wat zo n forum idd al niet kan doen !!!!! Pip en kruimels wonen aardig bij elkaar in de buurt, dus ben benieuwd. Phoebe en ik wonen helemaal niet bij kruimels in de buurt haha zit denk ik 2,5 uur tussen ofzo haha maar, dat geeft niet.......heb het er wel voor over. Er is nog niks bekent over een date met alle babes, geloof dat er een aantal ( 2 ofzo ) echt liever anoniem wilde blijven dus, we zien wel hoe het loopt. Nu het balletje eenmaal is gaan rollen .....

Fijne dag
Kus happy

Nou ik kan het echt iedereen aanraden hoor!
Hey woont Pip niet ergens bij mij in de buurt? Dacht dat ze ook in Drenthe woonde? Geloof dat ik ook wel eens met haar gekletst heb hier op het forum.... staat mij iets van bij, dat zou dan betekenen dat Kruimels ook hier ergens in de buurt woont? Als het maar geen bekenden zijn hihi... niemand kent hier verder mijn echte naam dat scheelt gelukkig haha!
Ja 2 en half uur is wel een aardig eindje he.... hebben wij met onze mega date ook hoor, die meiden wonen verspreid door het land en 1 zelfs in Denemarken! Maar die is vant zomer in Nederland dus die is er ook bij, erg leuk! Maar omdat 1 van ons dan of net bevallen is of nog op knappen staat is de date vlakbij haar (en dus ook vlakbij mij, want het is Yvonne!), zodat zij of niet zo ver weg hoeft als ze nog moet bevallen of we gaan even bij haar langs als ze al bevallen is! Leuk he?!

En jij en Phoebe, zijn jullie ook een beetje van de zelfde leeftijd en allebei bezig voor baby nummer 1? Of is er al 1 van jullie zwanger/mama??

In ons groepje ben ik nu de enige die (nog) niet zwanger is, maar ik hoop op onze date wel! Wel leuk, de zwangere meiden nemen de baby's ook mee!!

Hoi meiden

Sorry dat ik zo even kom binnenvallen . Maar ik lees nog wel eens stiekem mee hihi.
Maar Suus ik ben ook nog niet zwanger hoor . Dus je bent niet de enigste van het cluppie haha. Maar ik snap wat je bedoeld.

Liefs Sharine

quote: sharine2 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-02-2008 12:42:15'));

Hoi meiden

Sorry dat ik zo even kom binnenvallen . Maar ik lees nog wel eens stiekem mee hihi.
Maar Suus ik ben ook nog niet zwanger hoor . Dus je bent niet de enigste van het cluppie haha. Maar ik snap wat je bedoeld.

Liefs Sharine

OOOOOOOOOOOOOH Lieve Sharine, wat ongelovelijk stom van mij! Ik ben inderdaad niet de enige!!!! Sorry sorry sorry dat ik je even vergeten was, dat was niet de bedoeling hoor!!!!!!
En je mag hier altijd komen binnenvallen hoor!
Hey als je dit zo nog leest, kun je onze topic misschien even naar pagina 1 halen, want bij mij doet deze pagina nog steeds raar en ik kan niet op 2e pagina komen! Dus ik kan niet reageren!! Oh ja, mn msn doet het wel weer gelukkig! Maar je bent er niet, nou spreek je vast en ongetwijfeld snel weer daar! Wij zijn niet verslaafd he?!

Hallo meiden! Ben ik ook weer eens haha, lang geleden...? Zondag voor het laatst hier geweest haha. Ik heb het soms ook gewoon drukdrukdruk. Ik gaf maandagavond een parfumparty en het was erg gezellig! Suus was er ook en die kon zich niet inhouden hoor! hahahaha, maar ik zelf ook niet hoor heb al een hele voorraad en nu heb ik nog twee party's te gaan ook nog!

Maandag op dinsdagnacht heb ik vanaf 3.30 tot 6.30 op de bank gezeten, die kleine deed een kickboxwedstrijd in mijn buik en bonkte er zo flink op los dat ik dinsdagavond mooi plat op de bank lag. Bekaf was ik van de gemiste slaap! haha moeten we toch eens verder praten na de geboorte he?

Leuk zeg dat daten! de klusbabes zijn ook met veel meer meiden als dat wij zijn, dat word ook lastiger met daten he? Vooral als er meiden anoniem zijn. Misschien als jullie zwanger zijn dat het makkelijker is?

Ja en bij forumpje is Esther ook nog niet zwanger maar ze is er al heeeeeellll lang niet meer geweest.

Liefs Yvonne

Ooooooooooooooh meiden, ik kon me echt niet beheersen, heb voor mezelf 6 geurtjes gekocht, voor mijn vriend 1 geurtje en douchegeld en voor mijn kleine nichtje 1 kindergeurtje en een ding voor in de auto...... moet nu even weer heeeeeeel hard aan het werk, want heb veel uitgegeven oeps.... maar ja ik kan me nu eenmaal nooit zo goed inhouden dan! Maar was wel heel leuk hoor! Binnenkort is er party bij mij en dan komt Yvonne ook weer, als of die nu nog niet genoeg parfum heeft hihi, al komt ze alleen maar voor de gezeligheid vind ik het ook prima hoor~!

Ja met zo'n grote groep klusbabes is het wel lastig m wat te regelen, wij hadden er al beetje moeite mee met ons groepje en wij zijn volgens mij wel met wat minder.....
Met hoeveel meiden zijn jullie eignelijk? Ik geloof wij met 6 of 7 meiden toch?

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-02-2008 19:28:59'));

..........hahahaha........... douchegeld............. Suus!?

Ja douchegeld!!! Ik heb nu zoveel geld uitgegeven dat hij nu met muntjes onder de douche moet, besparen op de waterrekening zodat ik geurtjes kan kopen hihihihiii

Terug
Bovenaan