Ik denk dat ik verkeerd vrij

Haha ja same here ladies!
Ik ben gister ook uit geweest met vriendinnen, was erg gezellig..
En nu natuurlijk doodmoe . Maar ik laat me niet kennen hoor, ik zet mijn zwarte zonnebril op en ga zitten slapen op de bank hahaha niemand die het ziet. (alleen hoop ik niet dat m'n mond open valt dan)

xxx Bren

Hey bren,

Ook lekker op stap geweest !!!! Haha ben weer helemaal bij hoor ....tjonge ik was echt gaar gisteren !!! Ga nu de boodschappen halen , grrrrrrrrr heb ik een hekel aan. Lijkt soms wel of ik een heel weeshuis moet onderhouden !!! Fijne dag meiden....

Liefs happy

Hoi meiden!

Iedereen dus een behoorlijk druk en zwaar weekend gehad lees ik!? Behalve Yvonne, lekker in pyama op de bank, hmmmmm heerlijk!
Ik ook erg druk weekend gehad, vrijdag avond op visite, zaterdag ochtend gewinkeld, smiddags verjaardag, savonds verjaardag en zondag weer op verjaardag!
En vanmorgen liep ik om 8 uur al lekker burgerlijk op de markt met mn zusje haha! Lekker vers fruit weer gehaald, jammie, heerlijk gezond! En nu even lekker pauze met een kopje thee en een koekje erbij en dan straks weer aan de poets en de was! Vant weekend helemaal niet aan toe gekomen dus moet vandaag maar even!

Iedereen een fijne dag!
Ohja, klusbabes, zie dat jullie ondertussen al aan nummer 18 toe zijn, jeetje zeg, stelletje kletskousen haha!

Hoi suus,

Tjonge jij hebt je verjaardagen ook wel weer gehad he .......Vanmorgen al vroeg op de markt, gezond bezig hoor !!! Zag dat je ook al aan de schoonmaak was, pfffff ik nu ook en de babes waren ook allemaal druk bezig haha. We zijn idd al weer bij nummertje 18...haha we hadden beter kletsbabes kunnen heten, we hebben helemaal geen tijd om te klussen met al dat geklets hihi......ga weer verder met de schoonmaak

Kus happy

Goeiemorgen, wat een rust hier zeg !!!! Wou jullie ff vertellen dat er weer een date aankomt bij de babes , pip en kruimels gaan elkaar ontmoeten !!! Datum moeten ze nog prikken maar, ze hebben allebei ja gezegd whahaha. Als dit leuk klikt, ga ik met phoebe ook een keer de richting van kruimels op ......leuk leuk leuk !!!! Meidne, weer een fijne dag ..

Liefs happy

quote: happy1975 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-02-2008 14:52:29'));

Hoi suus,

Tjonge jij hebt je verjaardagen ook wel weer gehad he .......Vanmorgen al vroeg op de markt, gezond bezig hoor !!! Zag dat je ook al aan de schoonmaak was, pfffff ik nu ook en de babes waren ook allemaal druk bezig haha. We zijn idd al weer bij nummertje 18...haha we hadden beter kletsbabes kunnen heten, we hebben helemaal geen tijd om te klussen met al dat geklets hihi......ga weer verder met de schoonmaak

Kus happy

Ja was me een flink weekend hoor, ben er nu ook even weer zat van, maar helaas in maart weer flink wat verjaardagen! pfffffffff
En ja toen bleef de schoonmaak achter vant weekend, nou ja de was eigenlijk, hebben gelukkig een schoonmaakster dus dat scheelt al een hoop gelukkig! Maar er lang me toch een stapel was, heb nu de laatste was in de machine hihihi! Ik haat de was en dan vooral het strijken, dat laat ik lekker aan vriendlief over hoor!
Ja joh jullie zijn echt kletsbabes, niet normaal meer! Maar hier gaat t ook al hard, zijn over de helft! Ik zeg: goed bezig!

quote: happy1975 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-02-2008 08:31:15'));

Goeiemorgen, wat een rust hier zeg !!!! Wou jullie ff vertellen dat er weer een date aankomt bij de babes , pip en kruimels gaan elkaar ontmoeten !!! Datum moeten ze nog prikken maar, ze hebben allebei ja gezegd whahaha. Als dit leuk klikt, ga ik met phoebe ook een keer de richting van kruimels op ......leuk leuk leuk !!!! Meidne, weer een fijne dag ..

Liefs happy

Oh wat leuk en spannend zeg! Wonen zei ook zo dicht bij elkaar dan? En Kruimels woont dan ook weer bij jullie in de buurt ofzo? En wanneer komt de mega Klusbabes date? Of zijn daar nog geen concrete plannen voor?
Gister is Yvonne (MeissieY-P) bij mij geweest en gister avond ben ik  bij haar geweest voor een parfum party, jammie jammie!! Dus hier word ook nog steeds flink gedate haha! Over een paar maandjes gaan wij met de hele club hier van het forum een high tea doen, dus weer een date, waar zo'n forum toch wel niet allemaal goed voor is he!

Hey suus, ook weer lekker gedate haha. Wel erg leuk he, wat zo n forum idd al niet kan doen !!!!! Pip en kruimels wonen aardig bij elkaar in de buurt, dus ben benieuwd. Phoebe en ik wonen helemaal niet bij kruimels in de buurt haha zit denk ik 2,5 uur tussen ofzo haha maar, dat geeft niet.......heb het er wel voor over. Er is nog niks bekent over een date met alle babes, geloof dat er een aantal ( 2 ofzo ) echt liever anoniem wilde blijven dus, we zien wel hoe het loopt. Nu het balletje eenmaal is gaan rollen .....

Fijne dag
Kus happy

Terug
Bovenaan