Ik denk dat ik verkeerd vrij

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-02-2008 19:30:39'));

Suus, ja ik geloof met 7 dat we zijn.

tammie, iris, yvonne, sharine, petra, suus, dimka en esther, maar die is er nooit meer eigenlijk.... dus officieel zelfs 8!

haha, je dacht aan al dat geld dat je uitgegeven hebt .... en toen zei je douchegeld  hahahaha geef maar toe hoor?????

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-02-2008 19:40:32'));

haha, je dacht aan al dat geld dat je uitgegeven hebt .... en toen zei je douchegeld  hahahaha geef maar toe hoor?????

ja jij hebt m door!! heb maar niet tegen marco gezegd hoeveel ik uitgegeven heb hihi, wel dat ik veel heb gekocht maar toen gelijk erachter aan dat er ook wat voor hem bij zit en voor Ylona, van marco's zus..... hij heeft verder ook niet gevraagd gelukkig, durf t bijna niet te zeggen namelijk, erg he

ja, maar ik bedoel op de date! Esther weet dat nog niet ja?
Maar je hebt wel gelijk op het topic met 8!

quote: Suusle reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-02-2008 19:41:59'));

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-02-2008 19:40:32'));

ja jij hebt m door!! heb maar niet tegen marco gezegd hoeveel ik uitgegeven heb hihi, wel dat ik veel heb gekocht maar toen gelijk erachter aan dat er ook wat voor hem bij zit en voor Ylona, van marco's zus..... hij heeft verder ook niet gevraagd gelukkig, durf t bijna niet te zeggen namelijk, erg he

Haha, is het zo erg gesteld met jou? Nou geeft niks hoor! Is soms een lekker gevoel om eens flink uit te geven he?

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-02-2008 19:43:06'));

ja, maar ik bedoel op de date! Esther weet dat nog niet ja?
Maar je hebt wel gelijk op het topic met 8!

Ik zou niet weten wanneer ik esther voor het laatst gezien heb hier joh.... weet niet eens meer hoe het nu met haar ging, was zij nou ook zwanger of niet??

Ja, maar toen kreeg ze miskraam, daarna is ze nog 1 keer geweest geloof ik?

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-02-2008 19:48:02'));

Ja, maar toen kreeg ze miskraam, daarna is ze nog 1 keer geweest geloof ik?

oh oke, ja dat klinkt mij wel bekend inderdaad...... jammer dat ze er nooit meer is, ben benieuwd of ze al weer zwanger is eigenlijk...... en hoe het met haar gaat... maar denk niet dat ze nog komt!

Terug
Bovenaan