ik ga nu beginnen

Morgen!!!
Wat is dit toch grappig allemaal.
Vertel me nou niet dat jij je vriend ook op vakantie hebt leren kennen want dat zou dan toch heel bizar zijn.
Ik heb mijn man leren kennen toen ik op vakantie was in Kreta wij zijn dus de 1 procent van vakantie-liefdes die slagen.
Loods 5 ken ik wel,ik ben er niet zo kapot van.
Heb gisteren naar vakanties gezocht want ik ga in november met mijn moeder en schoonmoeder een weekje naar Egypte.
Lekker een weekje zonder mannen,hihi.
Hoop niet dat ik dan in mijn vruchtbare periode ben,maar ja ik hoop  toch dat ik dan zwanger ben.
Eerst in oktober nog een weekje met met vrienden naar Egypte dus ik heb nog wel wat voor de boeg.
Werk ze en ik zie je vandaag nog wel.
Liefs Sam.

boehoehoe! Ik baal, echt als een STEKKER!!! Ben vanmoren even bij de huisarts geweest omdat ik pigmentvlekjes heb... en sinds 2 maanden een hele pigmentboom op mijn rug. Schijn ik een diertje in me te hebben zitten en nu heb ik antibiotica gekregen... in het gunstigste geval... 1 maand er niet voor kunnen gaan en in het slechtste geval 6 tot 8 maanden!!! Omdat ik antibiotica heb.

Ik had bedacht dat ik dan volgende maand zou beginnen, tijdens mijn menstruatie omdat na 1 week het over zou zijn en na 2 weken uit mijn bloed, dus nu er echt voor gaan... Maar nou weet ik niet of dat diertje gevaarlijk is mocht ik deze ronde zwanger raken (want dan mag ik dus 9 maanden geen antibiotica). Er staat in de bijsluiter alleen dat je de medicijnen niet mag gebruiken als je zwanger bent... Hmmmm...

Sorry, dit moest ik eerst even kwijt... zucht, nou om 12.00 uur kan ik het proberen bij het telefonisch spreekuur en dat zal ik dan ook maar doen.

Nee, haha, mijn vriend niet op vakantie leren kennen... op het werk. Leuk joh met je zussen naar Egypte op vakantie, hopelijk is het dan al raak ja!

Veel groetjes en ik kijk vanmiddag weer (nadat ik de dokter heb gebeld).

Jeuheuj, net de dokter gesproken, deze maand mag ik er voor gaan, is het raak.... dan kan het geen kwaad voor de baby en niet voor mij...

Dus deze maand echt voor gaan en volgende maand kan ik alleen op de  'eisprongdag' klussen, als die dan toevallig net is...dus volgende maand een kleiner kansje, maar jah!

Ben wel opgelucht! Heb je al lekker pauze?

Hoi
De enige tip die ik je kan geven als je echt nét begint of begonnen bent: ga er niet op deze manier mee bezig, tenminste: probeer het van je af te zetten. GA gewoon door met je leven zoals voorheen, niet dingen onthouden en niet doen, gewoon lekker leven en genieten! Dit werkt vaak het beste, vraag de gynecologen maar...
Maar, ik snap dat niet iedereen dit kan, toch zou ik het proberen. Als je nu al zo er mee bezig bent van ; hoe-kan-ik-het-snelste-zwangerraken' dan focus je je er te veel op, lijkt mijn persoonlijk niet fijn.
Tuurlijk snap ik dat je er bij tijd en wijle wel mee bezig bent, had ik ook wel een beetje, en bij de tweede wat sterker (is inmiddels twee weken geleden geboren).
Succes, en ik hoop natuurlijk dat je snel zwanger bent!

Hallo Sjana,

Uhhh, sorry hoor... maar ik ben gewoon heel erg blij... en ik mag toch wel in een joepie stemming zijn omdat we er deze maand voor de 1e keer voor gaan? Ik besef juist heel goed dat je er niet teveel mee bezig moet zijn omdat het lang kan duren... mijn moeder heeft 2 jaar over mij gedaan en de oorzaak daarvan kan erfelijk zijn... Dus ik hou daar rekening mee.

Ik leef mijn leven en geniet volop, dat zal ik blijven doen!

Groetjes!

Ow sorry Sjana... ik dacht dat je op mijn berichtje reageerde, maar het was voor het topicberichtje....

Hmmm, ik baal een beetje... maar ik vind dat ik een beetje zeur, want er is niks aan de hand. Heb net nog even het internet afgezocht en op verschillende sites lees ik dat een bacteriële infectie een vroeggeboorte kan veroorzaken... dat er geen aantoonbaar onderzoek is... maar dat het wel kan.

Heb daarom maar besloten om er een maandje later voor te gaan. Tijdens de zwangerschap mag je geen antibiotica dus dat houdt in dat ik, mochten we er wel voor gaan, de hele zwangerschap me af vraag of ons wondertje niet te vroeg geboren wordt, zo vroeg dat het misschien mis gaat.... dus... verstandiger om nog even te wachten...

Fijne avond allemaal, wij hebben vanavond salsadansles!

Jeetje Miepzzz,wat een gedoe allemaal.
Hoe kom je dan aan die bacterie?
Dat dat nu net nu moet gebeuren,maar dan toch maar liever het zekere voor het onzekere nemen en nog een maandje w8en.
Een dikke  van mij om je een beetje op te vrolijken!!!
Ik weet dat een maand lang kan duren als je er eindellijk echt voor wilt gaan.
Kan nu al niet wachten tot het weer klus tijd is,hihi.
Maar het komt helemaal goed met ons.
Ik snapte dat berichtje van shana(of hoe heette ze?)niet zo goed,was dat nou voor mij bedoeld?
Je zal nu wel zijn dansen ,maar ik heb net een vakantie geboekt vandaar dat ik zo laat ben.
Ik ga trouwens niet met mijn zussen want die heb ik niet,hihi.
Ik ga met mijn moeder en schoonmoeder!
Wordt een gezellige boel dus.
Ben morgen vrij dus zie anders vast morgen wel,
laterzzzzzzzzz

Terug
Bovenaan