ik ga nu beginnen

Heeee wonderwensje,

Dat is toevallig, dan kom ik je vast nog wel op spelpunt tegen.
Zit daar ook regelmatig bingo te spelen  verslavend spel zeg, pfffff

Liefs,
Con

Hoi  Zazaziezo.
Dat is idd grappig,zeg!
Speel je onder deze naam?
Dan zet ik je in mijn vriendenlijst kunnen we chatten.
Mijn naam is Samantha723.
Sorry voor de late reactie zat op spelpunt te bingoen,hihi.
Had een goeie avond,3 keer de lijn en 1 keer de bingo,dat gebeurt bijna nooit.
Nu dus weer een week verliezen.
Zie je wel hier of daar!!

Hoi poppetje,
Ik heb ook ovulatietesten gekocht maar ik heb me er nog niet echt in verdiept.
Er stond dat je eerst een paar maanden moest w8en om te kijken hoe je cyclus verliep.
Ik wacht nog een maand en als er dan weer 31 dagen tussen zitten dan ga ik ze gebruiken.
Hoop dat je het inmiddels al hebt uitgevonden.

Goeiemorgen Miepzzz,
hebben de rd's al doorgezet?
Hoe was je feestje gisteren?
Toen ik net keek hadden er 2 mensen gereageerd en ik dacht gisteren:  ik hoef niet te kijken  want jij bent meestal die enige die reageerd!hihi
Zo zie je maar weer!
Veel s6 vandaag op je werk ik hoop ndat je de dag een beetje doorkomt.
Zie je wel even om half 1?
Werk ze!

Hé da's handig!

Ik hoef niet te zoeken... 'we' staan gewoon bovenaan de lijst! Verjaardag was gezellig en ja... genoeg rode duivels die me gezelschap houden... Had gisteravond even een tampon ingedaan om de 'schade' te bekijken... Was wel blij, na die 3 druppels had ik echt zoiets van: Moet ik nou vanaf vandaag gaan tellen? Of vanaf morgen als het doorzet? Maar goed, probleem opgelost.

En over mijn naam: Miepzzz is idd ook leuk, als ik het geluk heb om zwanger te mogen raken en mijn omgeving is op de hoogte dan zal ik mijn naam onthullen (niet dat dat nou zo spannend is).

Niet zo handig met internet? Daar merk ik hier niks  van hoor. Ik zit  echt de hele dag achter de computer dus als je ooit een vraag hebt dan wil ik wel proberen om je aan het antwoord te helpen.

Tja, die cyclussen.. die van mij was nu precies 28 dagen en dat is ie 8 van de afgelopen 10 keer geweest. Dus ik gok gewoon even op het standaardrekensommetje van de link van die website die ik hier gister heb genoteerd. En ovulatietesten en temperaturen... dat doe ik nog even niet.

Vind het wel echt spannend hoor en ik hoop echt dat iedereen snel zwanger raakt.

Vanmiddag ben ik er niet, ben vandaag vrij en mijn moeder komt vanmiddag gezellig op bezoek. Moet haar om 12.30 uur van de trein halen.

Zo... even de rest van het forum doorspitten en dan.... aan de poets, jeuheuj...

Werkze vandaag en ik check vanavond nog wel!

Groetjes en veel liefs!

Hallo poppetje,

Ik ben nog niet echt thuis in alle afkortingen... heb net ondekt wat NOD en RD is... wat is LH? Als je gewoon rondom je eisprong klust, de dag ervoor en de dag erop zeker... en dáárvoor weer om de dag dan zit je goed... tenminste dat zegt mijn 'bijbel': Zwanger worden van Mariëlle Croon.

Zazaziezo (weet niet of ik je naam nu goed typ) en Wonderwensje, mochten we met z'n allen heel toevallig tegelijk zwangerschapsverlof hebben... dan kom ik ook wel eens kijken op spelpunt!

Groetjes en een fijne dag allemaal

Goeie avond!
Vond het wel grappig om te lezen dat je je moeder van het station ging halen vanmiddag.
Mijn ouders wonen in Limburg en als ze komen komen ze altijd met de trein.
Aangezien mijn vader machinist is hoeven ze de trein niet te betalen,ik woon zelf in Dordrecht dus is een aardig eindje tuffen.
Mijn moeder komt dus ook vaak alleen als mijn vader moet werken.
Heb jij op woensdag vrij?
Ik heb op vrijdag vrij ik werk 34 uur en vind het super om een dag thuis te zijn om het huishouden enz. te doen.
Hoeveel uur wil jij gaan werken als er een kleine is?
Ik wil 2 dagen gaan werken maar dat mag niet bij ons werk dus denk dat ik dan iets anders moet gaan zoeken.
Vind ik wel jammer maar ik heb het na 10 jaar ook wel allemaal een beetje gezien.
Ik zie het dan wel zover is het nog lang niet.

Goedemorgen!!

Nou, ja... leuk dat mijn moeder met de trein kwam... pfffff, het was gister weer een heel avontuur hoor. Ik woon in Breda dus daar wou ze uitstappen, kreeg ze de deur niet open is ze doorgereisd naar Dordrecht... haha! Wou ik haar in Dordrecht op halen want we zouden naar Sliedrecht gaan (Loods 5). Kom ik in een 9 km lange file terecht. Ik dus maar bij de eerst volgende afrit erafgegaan... mijn moeder trein terug naar Breda gepakt. Uiteindelijk zagen we elkaar pas om 14.30 ipv 13.00 uur.

Grappig he, mijn ouders wonen tegen de limburgse grens aan... bijna dezelfde situatie. Ooit willen we wel weer meer zuidelijker gaan wonen, net als gister, toen ze weg was dacht ik wel... shit, dit wil ik vaker... zo gezellig! Maar goed, dat komt nog wel een keer.

Ik zou 3 dagen willen werken... en bij een 2e misschien 2. Maar goed, moet financieel ook allemaal kunnen. Ook vraag ik me af of het wel mogelijk is bij mijn huidige werkgever om maar 3 dagen te kunnen werken. Maar dat zien we dan wel weer.

Heb je nog een leuke avond gehad gisteren? Op spelpunt.nl?

Groetjes!

Terug
Bovenaan