ik ga nu beginnen

Hoi,

En ben je weer beter? Hopelijk wel!
Bij ons is het nu afwachten...  , erg spannend allemaal!
Heb je niet meer getest?

Doei doei X

Hallo Allemaal!!!

Eigenlijk wou ik wachten tot ik het mijn man heb verteld, maar moet het jullie gewoon NU vertellen: IK BEN ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja, echt, heb net wel 20 x gekeken of ik het echt wel goed zag, maar er staan echt twee streepjes!!! Is wel raar hoor, en zo voel ik me nu ook, maar ik ben echt super blij!!!!!
Moet er gewoon iedere keer van huilen, stom hé?
Ga zo even een speen kopen met daar op PAPA IS THE BEST erop(tip van een vriendin, thank you loontje!!!!!!)
en laat die inpakken. Ook ga ik de test inpakken.Krijgt mijn mannetje als hij vanavond thuis komt.... Ben benieuwd naar zijn reactie...

Hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik me zo even liet gaan, maar ben echt super blij.
Hoop dat jullie allemaal snel volgen, maar kom af en toe nog wel even kijken hier hoe het met jullie allemaal gaat!
Dikke kus voor jullie allemaal!!!!!!!

Hoi Scrabje!
Wat onzettend leuk voor jullie!
Gefeliciteerd!!!
Hoe reageerde je man?
Hoop dat wij je allemaal snel zullen volgen.
Geniet ervan en leuk dat wij het als eerste wisten!

Hoi Klaver.
Nee heb niet meer getest,had toch geen zin meer!
Heb vandaag weer gewerkt dus het gaat weer goed met me.
Hoop voor je dat het raak is deze maand.
Maar ja volgende ronde nieuwe kansen.
Ga volgende week even meedraaien op een locatie,denk dat ik het toch wel ga doen want ookal is het merendeel bso werk,ik heb dan wel een voet tussen de deur bij een psz.
Want je komt er natuurlijk niet makkelijk tussen en nu zou ik er toch al wat uren zitten en dat is voor de toekomst toch wel heel erg handig.
Wat denk jij?
Ik ga nu even lekker douchen,ga zo met een vriendin bij de pizzaria eten.
Krijg nu al honger als ik eraan denk!
Fijne avond en tot laterzzzzzzzzz,
mij.

Scrabje... wat ben ik blij met je bericht!!! Hartstikke gefeliciteerd! Geniet er lekker van!!! En weet je waarom ik nog meer blij ben? Door jouw bericht heb ik de stoute schoenen aangetrokken en 3 dagen voor mijn NOD getest, ik ben met de test naar de apotheek gereden want ik kon het niet geloven!!!! Ook al heb ik 3 dagen te vroeg getest, vertelde de apotheker, de uitslag is en blijft: ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Allemaal heeeeeeeeel veel glitters voor jullie, ik hoop dat jullie heel snel gaan volgen!!! (whaaaa... knijp me eens?)

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
++++++++++++
+++++++++++++++++++++++++++++++

Hmmmm... de apothekersassistente was heel zeker, maar als ik zo aan 't googlen sla en in het boek van Beatrijs Smulders lees is het echt pas zeker op de dag nadat ik ongesteld had moeten worden. De kans dat ik gewoon ongesteld wordt is nog aanwezig.
Dus probeer ik nu alleen maar blij te zijn met het feit dat het er goed uit ziet en test ik dinsdag opnieuw officieel... hmmm... spannend hoor!

Hallo allemaal,

Jeetje, wat een fijne berichten allemaal... Van harte gefeliciteerd!!! En nu...genieten! Ik hoop dat ik me snel bij jullie mag voegen... We moeten nog even afwachten...

Wonderwensje,
Fijn dat je weer bent opgeknapt! Als ik in jouw schoenen zou staan...zou ik gaan voor die baan, zeker met het oog op de toekomst! Je weet dat je bij je huidige baas dan weinig keuze heb. En inderdaad een PSZ, kom je niet makkelijk tussen, dus mijn tip: Go for it!!! Nou, ik hoor het wel!

Fijn weekend!
Liefs van mij.

Hallo Iedereen,

Ik lees nog steeds mee in het forum ook al ben ik zwanger. En nu zie ik dat scrabje en miepzz ook zwanger zijn. Superleuk en gefeliciteerd. Miepzz Geniet er lekker van ,i k heb ook te vroeg getest en ben inmiddels 9 weken zwanger en he me eerste echo gehad. Als het hcg hormoon sterk aanwezig is ,kan je soms al eerder testen.

Meiden geniet ervan.

En alle andere meiden heel veel succes jullie tijd komt ook wel.

Liefs Tessa

Terug
Bovenaan