ik ga nu beginnen

heyy!!
We zitten er eens samen op,wat gezellig!
Ik ben nog niet ongi maar moet eerlijk zeggen dat ik denk dat ik niet zo een regelmatige cycles heb.
Ben natuurlijk pas in april met pil gestopt en heb gelezen dat hij dan nogal kan rommelen.
Dus w8en nog maar af.

Hé!

Gezellig!! Tja, ik weet niet.. mijn cyclus is heel regelmatig. Heb mijn koperspiraaltje eruit laten halen en dat zou geen invloed hebben op je cyclus, moet dinsdag ongesteld worden en normaal gesproken merk ik dat al wel van te voren... maar ik voel echt heeeelumaal niks. Zit em nou een beetje te knijpen, hoop toch wel dat mijn cyclus gewoon zo door blijft gaan... als ik komende week niet ongesteld wordt dan kunnen we ook nog niet gaan klussen.

Of we moeten zoooooooooooooveel geluk hebben dat het al raak is. Maar daar geloof ik eerlijk gezegd geen bal van.

Bah, vandaag niks te doen en ik kan echt niet tegen dat warme weer, blergh! Tja, schijnt de zon loop ik te klagen....

Hihi dat is best erg   ja,klagerd!
Dinsdag word het alweer slecht weer.
Ik hou van de zon en dat zou het enige minpunt zijn als ik zwanger ben dat ik dan niet mag bakken.
Wilde je nou onze namen ook weten?
Aangezien niemand anders meer op mijn stukje reageert alleen jij(idd prive pagina).
Maar dat maakt niets uit vind het wel gezellig zo!

Hallo Wonderwensje,

Is inderdaad wel gezellig! Jaa.... weet het ben een klagerd maar goed, heb ook twee weken bakken achter de rug dus dan mag dat... denk ik dan maar...

Ik ben inderdaad heel erg benieuwd naar jullie namen!

Als we een meisje krijgen zal het Kyra worden.
Maar Fabienne vind ik ook erg leuk.
Als het een jongen is wordt het Kyano,ik ben echt helemaal verliefd op die naam.Een goeie tweede is Dani.
Het is heel wat anders als jou namen dus misschien vind je het wel helemaal niets,hihi.

Nou, Kyra vind ik wel een mooie naam hoor... en Dani... Dan denk ik aan de Dani die bij Ajax heeft gevoetbald en waar ik heel mijn kamer mee beposterd (nieuw woord, zelf verzonnen.... hihi) had... Dus die naam klinkt me ook niet verkeerd in de oren hahahaha...

Zo... ik ga maar eens achter de computer vandaan en eens kijken hoe ik vandaag de dag door ga komen... even iets leuks verzinnen! Geniet ze van het zwembad vandaag en doe de groeten aan je kater!

Ik wilde er ook al vandoor gaan.Fijne dag en je hoort het morgenavond wel weer!
 Doewiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Hallo Wonderwensje en Miepzz,

Ik ben ook in april gestopt met de pil. Sindsdien wel rare cyclus gehad van 30/35/45 dagen. Sinds eind vorige week besloten om er dan nu echt voor te gaan!!
Aangezien mijn cyclus raar is kan ik nu niet zeggen wanneer mijn eerste nod dag is?!
Laat staan wanneer mijn ovulatiedag is.Ik hoop dat het snel raak is hoor!!
Zou je het voelen als het zover is??

Lekker genieten van het zonnetje!!!!!!

Groetjes

Terug
Bovenaan