ik mag me weer toevoegen

Hoi Carina.
Fijn dat je een leuke vakantie gehad hebt! Kan je er weer even tegen aan he.
Ga je nou na de vakantie gewoon invallen?
Ik ben gisteren weer op school geweest en ga donderdag verder mn klas inrichten en vrijdag vergadering. En dan maandag weer aan de slag!! Zal wel even wennen zijn....
Wel fijn dat je je steeds beter voelt!!
Ik heb het idee dat de misselijkheid ook wel een béétje minder wordt, maar de vermoeidheid is er nog volop!
Gisteren kwam ik uit school en ik was gebroken.... (en waren er niet eens kinderen, hoe moet dat toch gaan volgende week, haha!!)

Tetsia, hou je het wachten een beetje uit??? Ik duim echt voor jullie!!!
Pffff... spannend!

Mirrie, morgen een echo... leuk zeg!!
(ik moet nog 4 weken en 2 dagen wachten... *zucht*...)

Groetjes, Mickje
(7w3d)

hoi mickje..

ik ga gewoon de vervangerspoule in.
ik heb vandaag een gesprek met het cwi gehad en die vrouw zei ook al dat we ervan uit moesten gaan dat de kans groot was dat ik niet aan het werk kom voor de bevalling.
ik vind het niet eens echt erg. vervangers zijn altijd nodig en volgend schooljaar solliciteer ik gewoon volop om weer echt aan de bak te komen.
gelukkig heb ik recht op een ww uitkering!

je zult een paar zware weken tegemoet gaan... ik heb gewerkt tot aan de 7 weken, toen was het vakantie. en wat was ik blij dat ik niet meer hoefde zeg! ik was kapot!
maar gelukkig komt na de 12 weken de energie langzaam weer terug! ik voel wel dat ik al meer kan, maar nog echt niet van harte hoor...
heb vanmiddag lekker een uurtje op bed gelegen met een tijdschrift erbij.

heb vandaag nog een positiebroek gehaald.. heb nu een bruine linnen broek, een zwarte broek, een zwart linnen rokje (hopen dat de zon nog gaat schijnen!) en een spijkerrokje. ga straks een stukje kast weer uitzoeken., het is zo frustrerend te denken dat je zat hebt liggen in de kast en het meeste past niet meer, of zit niet fijn.

ik vind het jammer dat ik tetsia geen sterkte meer heb kunnen wensen! ik hoop dat ze nog een keer komt lezen...

ik ben wat fuit aan het eten nu.. rode besjes. met een kilo suiker erover zijn ze lekker, maar zonder zijn die zo zuur!!! echt handig is dat niet zoveel suiker, maar ja.

@ mirrie...
hoe was jou vakantie?
wij zijn onverwachts toch nog maar een weekje ervandoor gegaan.

succes morgen bij de echo, of liever veel plezier!
ik mag donderdag weer. ik ben helemaal niet zenuwachtig nu. ben eerder nieuwsgierig naar ons gupje.
het kriebelt behoorlijk in mijn buik. vooral als ik het druk heb gehad en dan ga liggen.
ik weet dat je nu nog niet de baby kan voelen, maar ik vind het wel een bijzonder gevoel.
het is gewoon vol daar beneden!

groetjes

Hoi  meiden!

Hier dan een berichtje van mij na een hele hele lange week. Ik had maandag naar het ziekenhuis gebeld om te vragen wanneer we ongeveer de uitslag van de vlokkentest zouden kunnen verwachten. Volgende week woensdag pas...
Nog geen uur later werd ik gebeld. Het was geen goed nieuws. Het kindje - een meisje - heeft het Edward syndroom. Een zeldzaam afwijking in de 18e chromosoom (één chromosoom 18 te veel) en komt bij 1 op de 8500 voor. Vaak wordt het pas na de 20e week geconstateerd. Omdat het kindje er gaaf uitziet maar van alles mankeert (hart, nieren, slokdarm etc)  en geen levenskans heeft, hoogstens éé week na de bevalling.  Niet te geloven, we hadden  hier  absoluut geen rekening meegehouden, natuurlijk.  Het is  pure pech; een 18e chromosoom afwijking ontstaat al in de  eicel of zaadcel, we hadden hier dus niets aan kunnen  doen.  
We hebben hele goede begeleiding en zijn gisteren een halve dag in het ziekenhuis geweest!
We hebben geen keuze. Vanavond krijg ik een pil toegediend, die de baarmoedermond zacht maakt. En in het weekend word ik opgenomen. Dan gaan ze de zwangerschap kunstmatig opwekken en moeten we afscheid  van ons meisje nemen.
Heel triest dus allemaal.

Groetjes van Jet

Hoi  meiden!

Hier dan een berichtje van mij na een hele hele lange week. Ik had maandag naar het ziekenhuis gebeld om te vragen wanneer we ongeveer de uitslag van de vlokkentest zouden kunnen verwachten. Volgende week woensdag pas...
Nog geen uur later werd ik gebeld. Het was geen goed nieuws. Het kindje - een meisje - heeft het Edward syndroom. Een zeldzaam afwijking in de 18e chromosoom (één chromosoom 18 te veel) en komt bij 1 op de 8500 voor. Vaak wordt het pas na de 20e week geconstateerd. Omdat het kindje er gaaf uitziet maar van alles mankeert (hart, nieren, slokdarm etc)  en geen levenskans heeft, hoogstens éé week na de bevalling.  Niet te geloven, we hadden  hier  absoluut geen rekening meegehouden, natuurlijk.  Het is  pure pech; een 18e chromosoom afwijking ontstaat al in de  eicel of zaadcel, we hadden hier dus niets aan kunnen  doen.  
We hebben hele goede begeleiding en zijn gisteren een halve dag in het ziekenhuis geweest!
We hebben geen keuze. Vanavond krijg ik een pil toegediend, die de baarmoedermond zacht maakt. En in het weekend word ik opgenomen. Dan gaan ze de zwangerschap kunstmatig opwekken en moeten we afscheid  van ons meisje nemen.
Heel triest dus allemaal.

Groetjes van Jet

jeetje tetsia...
ik weet even niet zo goed wat ik moet zeggen.
wat vreselijk moet dit zijn.

ik had zo gehoopt dat het wel meeviel, een syndroom waar gewoon mee te leven is, maar dit is wel erg heftig zeg!
ik wens je heeeel veeel sterkte toe!

een hele dikke knuffel,
Carina

jezus tet........

de tranen staan me in de ogen,had je zoooooooooooo wat anders gegund!!
ik kan niets anders zeggen dan dat ik jou en je kerel alle sterkte van de wereld wens en neem met volle overgave afscheid van je meisje...

kus es

Oh nee!!!!!!

Och, Tetsia, wat is erg!!
Ik wens jullie héél veel sterkte toe de komende tijd en ik hoop dat jullie goed afscheid kunnen nemen van jullie klein meid.

Wat is het leven toch soms oneerlijk..... ik hoop dat jullie dit een plaatsje kunnen geven....

Groetjes, Mickje

Terug
Bovenaan