ik mag me weer toevoegen

hardstikke gefeliciteerd allemaal! Ik ben ook zwanger van de tweede na een miskraam. Vind het nu wel iets spannender of het goed blijft gaan maar het voelt al anders dan bij de miskraam, heb nu al wel wat zwangerschapskwaaltjes zoals gespannen borsten en vermoeidheid en had ik bij de miskraam niet.
Ben nu 5 en een halve week zwanger en we zijn weer supergelukkig!

Hoi Meiden,

Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap! ookal voelt alles superonzeker, een kleine felicitatie is wel terrecht toch?? Ik mag me bij jullie aansluiten, wat zwanger zijn na miskramen betreft...
Ik heb tenminste 3 miskramen gehad, ws meer (erg herkenbaar gevoel en heb pco, dus onregelmatige cyclus, daarom denk ik zelf meer...)
We hebben deze maand onze eerste iui gehad en tot mijn grote verbazing ben ik nu dus zwanger...
heel kort nog maar, 4weken en 1of 2 dagen.
Voel me superonzeker en heb af en toe best wel ongi-buikpijn, hadden jullie dat ook?
Mijn eerste echo is op 9 juli, op mijn verjaardag, ook erg vroeg, dus er kan net wel/ net niet een kloppend hartje zijn....

liefs Mickey

weet je dames? wij willen natuurlijk meteen dikke tummy's, veel 'kwaaltjes",echo's waarop je megaveel ziet haha etc etc omdat we gewoonweg de zekerheid willen..
onzekerheid zal voor ons alles er nu eenmaal bijhoren daarvoor zijn we te hard van de roze wolk afgeknald..
MAAR
dat wil niet zeggen dat het ons niet een keer lukken gaat!
het zou dan ook geweldig zijn als het voor ieder van ons een goeie zwangerschap zal blijken te zijn!

voel me ene dag meer zwanger dan de andere. door het niet zien van hartactie denk je sneller aan het negatieve zo nu en dan..
zo ook gisterochtend tot ik een broek aantrok wie ik al eventjes niet aan had gehad..toen zag ik dat ik toch heus weer wat voller omde taille was geworden...
dat deed me goed..

op het werk klieren met een jongere en even achter elkaar aan rennen..pfff half rondje en ik gaf het al op..uitgeteld maar ook wat steken her en der in liezen..
lachend weer naar binnen want kreeg weer even een seintje..

xxx

Hé meiden,

Hier nog zo'n positief berichtje, ik ben na bijna drie jaar proberen en  drie vroege miskramen (max 7 1/2 weken) nu dik 25 weken zwanger. Bij ons deden ze de echo ook wat later (8 weken) om ons niet in de stress te laten zitten als er geen hartje te zien was met zes weken, want dat is er dan gewoon nog niet altijd. Maar die 8 weken-echo was dan wel weer helemaal super, met dat flikkerende dingetje dat het hartje was van ons kindje! (Verder is het vlekjes kijken trouwens, vlekje 1 is het koppie vlekje 2 met dat flikkerdingetje erin het rompje, maar hé, we zijn allemaal klein begonnen!)

Heel veel succes met jullie echo's en zwangerschappen,

Zeeuws Meisje

Hoi allemaal,

Mickey en Claudia gefeliciteerd zeg! Wat fijn voor jullie!
Wie schreef dat nou, volgens mij Ester, inderdaad zijn wij behoorlijk hard van die roze wolk afgekukkeld! Maar we gaan er voor. Het is zo, je voelt zelf het best of je echt zwanger bent, toch. Bij die mk voelde ik me toch wel anders. Alhoewel ik nu niet zo pijn in mijn buik meer heb en niet het gevoel heb of er een ballon in mijn buik zit. Dat maakt me wel een beetje bang. Ben wel  constant misselijk.
Ik heb vandaag met knikkende kniën de gyn gebeld en we hebben donderdagochtend een afspraak. Ben nu al nerveus!
Eerst lekker weekend vieren. Ga naar Rome. We vertrekken morgenochtend om 5u! Erg leuk, maar waar haal ik de energie vandaan!
Ga mijn koffertje in pakken. Fijn weekend enne groeise!
Tetsia

wat leuk zeg... en allemaal zo dich bij elkaar ook!

het moet nu toch gewoon een keer goed komen?
ik kan me niet voorstellen dat het nu weer mis zou kunnen gaan.

mijn baarmoeder is volgens mij behoorlijk aan het groeien. en mijn borsten zijn al behoorlijk gevoelig. ik moet op tijd eten anders voel ik me niet lekker.

hebben jullie veel klahtjes? of valt het wel mee?
groetjes

hoi allemaal
jeetje word wel druk zo opeens en wel wat lastiger om alle namen te gaan onthouden hoor.maar hoe meer zielen hoe meer vreugde als we allemaal goed de zwangerschap doorlopen toch!!
ik heb ook wel last van een "zwaar" gevoel in me onderbuik, weet ff niet wie dat aangaf maar voelt inderdaad als een soort ballon.ik heb dat de vorige keer ook gevoeld en nu weer dus weet niet of goed of slecht teken is want ging de vorige keer de eerste weken wel goed en pas fout na 8 wkn dus ga ervan uit dat het goed is en gewoon het groeien van je baarmoeder is.
ben nu ook 's morgens wel misselijk bij het ontbijt maar blijft er gelukkig wel inzitten.
heb vanaond na het aquarobiquen ook weer eens opeens onwijze trek in een bic mac....dus de eerste kwaaltjes komen wel weer hihi.
nou tot gauw weer
groetjes

spannend is dat he. mirrie...
je voelt vanalles, maar zeker weten of het iets goed is, weet je niet. dus blijf je daar maar op hopen.
dat gevoel heb ik in ieder geval wel erg vaak.

het gaat hier verder gelukkig allemaal goed! ben zo benieuwd naar ons gupje vrijdag!!!
groetjes

Terug
Bovenaan