Ik word er gek van!

Fleur Xx haken en breien? Je kan hele leuke dingen voor baby's maken. Ik kan het helaas niet. Wel al paar keer geprobeerd.
 
<p style="text-align: left;">Spannend Michellenicky! Kan best zijn dat alles van slag is hoor volgens mij is dat helemaal geen rare gedachte hopelijk zit er in joun geval een zwangerschap achter :)</p>
<p style="text-align: left;">Ja zou best kunnen fleurtje! Moeten we gewoon niet doen eigelijk! Ik kwam er achter doordat het op de site van onze verloskundige stond dat ze bij een eerste echo gaan kijken of het geen leeg vruchtzakje is en ja dan heb je mij alweer op de kast hé!</p>
<p style="text-align: left;">Maar afwachten en zo goed mogelijk proberen voor ons zelf zorgen meer kunnen we niet nee.. Uhm tips ik probeer momenteel me afleiding vooral te zoeken in een goed boek dat helpt, voor de rest series die ik altijd trouw kijk boeit me op dit totaal niet en dwalen me gedachten steeds af gelukkig heb ik het komende dagen vrij druk dus heb hopelijk afleiding daarvan. Mischien kun je wat ondernemen  met vriendinnen of vriend etc?  Of zoiets wat Michellenicky zegt idd als je dat ligt.</p>
<p style="text-align: left;"></p>
 
Heb helaas geen talent voor haken/breien :( Mijn moeder is er een kei in maar heb dat talent helaas niet geërfd. Ik ben wel een stuk vaker aan het koken en experimenteren in de keuken, probeer zo gezond en vers mogelijk te eten. Dus misschien wordt dat een nieuwe hobby. En ga inderdaad eens een boek proberen, ik kijk altijd tv voor het slapen en dat schijnt ook niet bevorderlijk te zijn voor de nachtrust.

Ik heb sinds vandaag een vervelende, stekende buikpijn, maar het voelt niet echt als een menstruatiepijn :| Ik wou echt dat ik 8 weken verder was pfff vreselijk die onzekerheid
 
Hey Meiden,

Ik heb volgend week mij NOD en schrijf graag even mee om de tijd te doden. Voor mij werkt op forums mee lezen en soms wat schrijven. Ik voel mijzelf op en top zwanger maar naar een miskraam durf ik er niet op te hopen. Dit omdat uit een echo bleek dat ik teveel eitjes aan maak waardoor zwanger worden moeilijk(er) is.

Nu ben ik al een paar dagen misselijk, ontzettende hoofdpijn, af en toe last van mij borsten en pijn in mij onderbuik. Er zitten ook menstruatie klachten bij maar veel van de klachten heb ik juist niet als mij menstruatie komt, meestal begint dat een week van te voren bij mij. Ik heb een cyclus van 30 a 31 dagen dus wil wel al een test doen met 28 dagen. Zo spannend voor mij zou het dan het 2de kindje zijn voor mij vriend de eerste.
 
Welkom saxy86!

Tuurlijk mag je meeschrijven eigelijk moeten fleur,gogotine en ik na het andere forum gedeelte verhuizen want wij zijn zwanger!! maar in mijn geval is het nog veel te spannend om dat ook daadwerkelijk te doen,eerst m'n echo afwachten...

Wat ontzettend vervelend dat je een miskraam hebt gehad! Ik kan me voorstellen dat je daar angstig en onzeker van word! Hoe ver was je toen als ik dat vragen mag?  Je hebt wel een mooie cyclus opzich,heel spannend dus met al je klachten! Welke dag zit je nu?

 
Hai Saxy :) Spannend hoor, je klinkt in ieder geval flink zwanger, ook weet je natuurlijk al hoe het voelt aangezien je al eerder zwanger bent geweest. Vervelend van je mk :( Ik wil ook graag weten hoe ver je was, en heb je het een plekje kunnen geven?

Ja ik wil ook nog even wachten met het verhuizen naar de zwanger zijn forum Desiree ;) Hoe oud ben je als ik vragen mag?
 
Oeps ik zag je vorige berichtje helemaal niet fleur!

Als je koken leuk vind kun je je daar ook mee bezig houden! Lekkere recepten uitzoeken en uitproberen,zal vast veel afleiden. Ik kijk ook vaak tv voor ik s'avonds ga slapen lezen doe ik vaak alleen met vakanties maar ik kan in mijn boek op dit moment ook redelijk me afleiding vandaan halen.

Buikpijn zegt niks hé ik heb het ook elke dag wel je word er alleen zo onzeker van hé en idd het duurt allemaal zolang voor je de eerste weken om hebt pfff

Ik ben vandaag ook echt een beetje depri van al die verhalen op internet ik zie de ene kant heel erg tegen op andere kant wil ik t liefst aan nu heen ik blijf maar aan het malen malen :( ik ben net 29 jij dan fleur?
 
Ik lees ook alleen boeken op vakanties, heerlijk op het strand met een dikke cocktail in mijn hand in het zonnetje haha. Maar ik ga eens een boek proberen, een lekker laagdrempelig vermakelijk boek zodat ik zorgeloos in slaap val :) ik zou zoooo graag weer eens 7/8 uur in een nacht willen slapen :(

Ja ik ken het non-stop googlen Desiree, maar anderzijds willen we wel het beste voor ons kind en dat zegt ook iets. Ik ben 28 jaar, we hebben allebei een gunstige leeftijd dus moeten ons niet zo'n zorgen maken. Gezond eten, zo min mogelijk stressen en voldoende bewegen is het belangrijkste nu denk ik. En goed naar je lichaam luisteren.

Wat heb je gelezen waarvan je overstuur bent Desiree? Misschien lucht het op om erover te praten. Ik kan van het 1 op het andere moment ook ineens erg down zijn, vorige week moest ik bijvoorbeeld huilen toen een kandidaat Idols moest verlaten. Wtf..
 
Terug
Bovenaan