Ik word er gek van!

Nee heb me kunnen inhouden vanmorgen, heb mijn vriend beloofd dat we het morgen samen doen. Vind het enorm spannend.

Morgen avond is er een groot jubileumfeest bij iemand thuis met bbq dus zit al vreselijk te brainstormen hoe ik het geheim ga houden wanneer ik morgenochtend een positieve streep ontdek.. Ik sta er nogal om bekend dat ik wel van een wijntje hou haha

Afkeer voor koffie is alleen maar gunstig voor mini moet je maar denken. Ga je deze week al contact met je huisarts opnemen?
 
Knap van je! Spannend hé maar leuk dat jullie het samen doen! Ik ben ook heel benieuwd en hoop voor jou dat het morgen een hele dikke vette streep is! Is jou cyclus heel regelmatig altijd?

Ja lastig hé kun je niet met de auto gaan en zeggen dat je een griepje onder je leden hebt?

Ik zit ookal ingewikkeld te doen voor zondag,dan hebben we moederdag en gaan we altijd eten samen,daarbij neem ik ook meestal een wijntje.. me vriend zei dat ik gewoon maar moest doen alsof ik een kater had van zaterdag,misschien is dat ook wel de beste optie,dan heb je vaak ook geen zin aan koffie hihi en inderdaad het Is niet erg dat je er afkeer van hebt,al ben ik geen groot verbruiker van koffie hoor.

Ik had me aangemeld bij zwangerschapspagina om mijn test te laten zien en die adviseerden om vandaag al te bellen omdat me cyclus niet altijd gelijk is,nu vond ik dat wel heel vroeg en las op internet dat ik mijn langste dag moest nemen in een half jaar tijd, 40 dagen is dat in mijn geval al Is dat maar 1keer gebeurd dus daar zit ik op a.s woensdag op. Die wil ik afwachten en dan bel ik volgende week donderdag de verloskundige op.

 
Ja volgens mij heb ik een regelmatige menstruatie van 28 dagen, heb er eerlijk gezegd nooit heel erg op gelet voor de kinderwens en ben lange tijd aan de pil geweest.

<span style="line-height: 1.5;">Het feestje is op loopafstand haha maar eerst even positief testen en dan verder piekeren ;)</span>

Spannend om een afspraak te maken bij verloskundige! Misschien ben je al een eind zwanger en komt de eerste echo al in zicht. Kun je geen test doen die laat zien hoeveel weken je bent?
 
Oh das hartstikke netjes!  Anders had je het vast wel gemerkt joh. Ik ben heel benieuwd naar je test morgen!

Oei Ja das lastig uhh dan heb je gewoon een griepje hihi



Ja ik heb gisteren een cb besteld maar komt morgen pas binnen dus dan kan ik zien hoeveel weken ik ben,heel spannend!
 
<p style="text-align: left;">Spannend Desiree, ben benieuwd hoeveel weken je bent!</p>
<p style="text-align: left;">Ik heb net weer een test gedaan en nog steeds diezelfde vage streep :( moet de test echt in het licht houden en van alle hoeken bekijken om hem te zien. Ben nog niet ongesteld en heb ook niet het gevoel dat het gaat komen dus nog steeds afwachten helaas.</p>
 
Ik slaap trouwens zo ongelofelijk belabberd. Al een week maximaal 4 uurtjes per dag, word er echt debiel van. Ben verder wel topfit overdag. Hoop dat het de spanning is... merk jij iets met slapen?
 
Ja ik ook heel erg! Maar ik krijg hem vanmiddag pas tussen 2 en 4 dus ik weet niet zo goed wanneer ik moet testen aangezien ik nu meer drink en ook heel veel plas wil hem niet verprutsen haha. Ah fleurtje wat naar die onzekerheid je kunt hier geen foto plaatsten volgens mij.. anders hadden wij met je mee kunnen kijken maar zolang je niet ongesteld bent is het sowieso goed ik had het gevoel smorgens ook sterk en smiddags bleek ik toch zwanger. Heb je ook geen klachten meer dan?  Slapen doe ik ook heel slecht maar ik heb dat sinds woensdag omdat ik veel pieker over de zwangerschap en omdat ik ook vaak moet plassen natuurlijk. Het kan best zijn dat zoals ik al eerder zei dat je nog te weinig hcg hebt en dat het soms pas over 2 weken echt duidelijk word. Ik blijf voor je duimen!!

 
Het verstandigste is miss morgen ochtend testen, maar ik zou het zelf waarschijnlijk bij ontvangst ook gelijk openscheuren en gebruiken haha. Ik heb nog steeds 101 symptomen,   borsten voelen aan als grote pijnlijke zandzakken vol blauwe aderen, ben misselijk, extreem fit en vrolijk, ik kom serieus dansend en zingend mijn bed uit sochtends :| en zo kan ik nog wel even doorgaan. ik ken mezelf bijna niet terug, heel vreemd.  Mijn vriend vraagt na ieder toilet bezoek, wat ongeveer om de 13 min is, of ik al ongesteld ben. Hij is helemaal in extase haha zo schattig
 
Terug
Bovenaan