HAHA ja Femke het gaat van het één naar het ander he?
ik heb zelf ook een vermoeden dat het een meisje is, maar dit weekend waren we aan het kletsen over de baby wat als het een meisje...wat als het een jongen is ... je kent die gesprekken wel. En toen dacht ik ineens, het wordt toch een jongen.
Nou ja, we horen het 2 november, dan zal ik het hier ook vertellen.
Als ik lees hoe jij je nu voelt, herken ik daar veel in. Deze zwangerschap is voor mij heeel heel anders. Misselijk, moe, labiel, chagerijnig ( ja shit he?) en gewoonweg anders. gisteren zure haring gegeten .... nou dat heb ik echt nog nooit gedaan.
En veel kleine dingetjes eten nu sinds een week. Nu bijna 18 weken en ik ben gelukkig van mijn misselijkheid af.
dus tja, het zal er om spannen een roze wolk of een blauwe wolk?? .... mmm nog even geduld. Fijn is wel dat je in een chromosomenonderzoek er nooit naast kan zitten zoals bij Karin in het forum. Wat een schrik zal dat zijn, je instellen op een dochter en dan toch een piemeltje zien. Dat zal me niet gebeuren. XX of XY staat vast.
Ik kan me voorstellen dat je door zo'n verhaal blij bent met je 5e echo ter bevestiging van een meisje.
Ik laat het je de 2e weten. Nu snel naar mijn jongens, want we zijn sinterklaasjes aan het knutselen. met heeeeeeeele lange baarden van watten.
Zo schattig. Heb sinds gisteren ook helemaal zin in de feestmaand december. Er is echt een last van me afgevallen. Ik heb zo lang gedacht, stel dat het niet goed is, dan zit ik november met een opname en een bevalling van een dood kindje. Zo heftig allemaal, dan vallen alle feestelijkheden in het water. Ik kon het me niet voorstellen, maar heb er veel over gedroomd. Dat is nu gelukkig achter de rug.
opgelucht ademhalen, en op naar de volgende mijlpaal, 2 november en daarna de 20 weken echo.
veel liefs mama van marijn