ik zag dat er meer meiden zwanger zijn van de derde!!!!

Hoi meisjes,

Jenny, nog heel even en dan is het achter de rug allemaal. Ik hoop dat je je daarna wat beter gaat voelen ook.

Ook ik duim voor je. Ben heel benieuwd naar de uitslag.

X Roosmarijn

PS: ik denk dat ik de enige van 'ons drietjes' zal zijn die tot aan de geboorte moet wachten om er achter te komen of het een jongen of meisje is. Mijn vriend wil het echt niet weten en ik vind dat ik dan solidair met hem moet zijn (pfffff, MOEILIJK!). Nog een week om hem te overtuigen, volgende week maandag de screeningsecho.

hoi meiden,

Ik heb FANTASTISCH nieuws, de uitslag van de vruchtwaterpunctie is binnen en alles is goed, geen afwijkingen in de chromosomen aangetroffen... ben zo blij, ons kindje is gezond!!!!!!!!!!!!!!!  

Ik was zo zenuwachtig ik kon alleen maar huilen bij de goede uitslag. Ben zo opgelucht, er is echt een pak van mijn schouders afgevallen. Ik kan er gewoonweg niet overuit.
Wat een jankbakkes ben ik toch ook. Ik had mijn man direct gebeld op zijn werk en ik barstte in tranen uit en hij dacht dat het niet goed was met ons kindje. Ik kon geen woord meer uitbrengen toen ik zijn stem hoorde. Hij natuurlijk  helemaal blij met het nieuws. Nu kunnen we gaan genieten, ik kan wel over het dak heenspringen van blijdschap.

Raar he? Ik heb dit weekend gedroomd dat het niet goed was en dat we afscheid moesten nemen van dit kindje. Zo heftig, en dacht 5 minuten voor het bellen, het is niet goed, ze hebben toch iets gevonden. poooeeeeehhhh, helemaal opgelucht.

Dit weekend ook nog iets anders gebeurd. We wandelden in het bos en we hebben zo'n leuke jongensnaam bedacht. Echt zo leuk, nu hoop ik stiekem dat het een jongen wordt omdat dit deze naam helemaal past. Wat een flip fluitketel ben ik ook he? Eerst graag een meisje, dan weer een jongenswens. Nou het maakt me momenteel echt niets uit, ik ben helemaal in de 7e hemel met de goede uitslag.

liefs mama van marijn (Jenny)

O, Jenny,
wat een geweldig nieuws!!! Ik ben echt heeeeeel blij voor je, dat je kindje gezond is. Ik snap echt helemaal dat je er zo ondersteboven van bent. Ik moest ook wel lachen om je 'flip de fluitketel' verhaal. Wat zijn zwangere vrouwen toch ook een rare wezens, he? Wanneer weet je of het het jongetje of meisje is?

X Roosmarijn

hoi Roosmarijn,

Ja het is een achtbaan van tegengestelde emoties zullen we maar concluderen. Over 2 weken krijgen we het volledige chromosomenonderzoek opgestuurd waarbij ook de geslachtschromosomen zitten... XX of XY.
dat is maandag 2 november.... dus nog even geduld voor ons gezinnetje.
Maar wat het ook wordt het kan gewoonweg niet meer stuk ... huraaaaayyyyyyy.. zo voel ik me nu.

Totaal gelukkig.....

mama van marijn

Ohhhh wat fijn Jenny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben zo blij voor je.
Jippie!!!!!!          dikke knuffel voor jou en natuurlijk die kleine boef      

Haha ben blij dat je je humor terug hebt!!!
Liefke ik kan me heel goed voorstellen dat je nu dacht dat t toch een jongen gaat worden, je was immers zo bang dat t allemaal niet goed was dat het je ook helemaal niks uitmaakte wat t geslacht is.
Natuurlijk maakt dat ook voor niemand wat uit...
Ik dacht eigenlijk ook alleen maar dat ik jongens kon maken, ik durfde echt niet op een meisje te hopen al is het nu wel een geschenk uit de hemel eerlijk, waar ik wist niet hoe leuk ik dit zou vinden.

Toch heb ik zo'n stil vermoeden dat je deze keer een dochter krijgt.....
We horen het vast ook wel begin nov van je toch??

Een jongen had ik in mijn situatie ook super gevonden hoor, ik had me al helemaal een jongensgezin voorgesteld, een gezin met een meisje erbij nog niet. Dat begint nu pas door te dringen. Dat is echt heel gek....trouwens wij hadden ook nog geen jongensnaam.

Ik ben vanmorgen nog bij de gyn geweest en ja hoor ook zij beweerd een dochter, dat is de 5e die t zegt dus t zal toch echt zo zijn.....
Morgen ga ik met mijn moeder het kamertje behangen, ik zal eens een foto op mijn hyves zetten dan kan ik die hier weer bij plakken.
Nu is het een zooi daar, oei we moeten echt nog wel wat doen....hihi
Maar goed met een behangetje op de muur ziet het er vast al heel anders uit. Ik ben zo benieuwd.

Lieve Jenny ga maar lekker genieten van je goeie nieuws, trakteer jezelf op een leuk nieu babypakje (misschien wel roze, kan jou t schelen!!)

Tot snel weer
Kus van Femke

HAHA ja Femke het gaat van het één naar het ander he?

ik heb zelf ook een vermoeden dat het een meisje is, maar dit weekend waren we aan het kletsen over de baby wat als het een meisje...wat als het een jongen is ... je kent die gesprekken wel. En toen dacht ik ineens, het wordt toch een jongen.

Nou ja, we horen het 2 november, dan zal ik het hier ook vertellen.
Als ik lees hoe jij je nu voelt, herken ik daar veel in. Deze zwangerschap is voor mij heeel heel anders. Misselijk, moe, labiel, chagerijnig ( ja shit he?) en gewoonweg anders. gisteren zure haring gegeten .... nou dat heb ik echt nog nooit gedaan.
En veel kleine dingetjes eten nu sinds een week. Nu bijna 18 weken en ik ben gelukkig van mijn misselijkheid af.
dus tja, het zal er om spannen een roze wolk of een blauwe wolk??  .... mmm nog even geduld. Fijn is wel dat je in een chromosomenonderzoek er nooit naast kan zitten zoals bij Karin in het forum. Wat een schrik zal dat zijn, je instellen op een dochter en dan toch een piemeltje zien. Dat zal me niet gebeuren. XX of XY staat vast.
Ik kan me voorstellen dat je door zo'n verhaal blij bent met je 5e echo ter bevestiging van een meisje.

Ik laat het je de 2e weten. Nu snel naar mijn jongens, want we zijn sinterklaasjes aan het knutselen. met heeeeeeeele lange baarden van watten.

Zo schattig. Heb sinds gisteren ook helemaal zin in de feestmaand december. Er is echt een last van me afgevallen. Ik heb zo lang gedacht, stel dat het niet goed is, dan zit ik november met een opname en een bevalling van een dood kindje. Zo heftig allemaal, dan vallen alle feestelijkheden in het water. Ik kon het me niet voorstellen, maar heb er veel over gedroomd. Dat is nu gelukkig achter de rug.

opgelucht ademhalen, en op naar de volgende mijlpaal, 2 november en daarna de 20 weken echo.

veel liefs mama van marijn

He Jenny

Oh wat heerlijk voor je dat je je nu zo goed voelt!!!! Ben echt oprecht blij voor je, nu die meid nog....haha.
Ik weet als geen ander hoe jij je voelt.
Ik had de laatste tijd heel erg het gevoel dat ik een miesje zou krijgen maar dat heb ik alleen hier geschreven. Heb aan iedereen die t horen wilde verteld dat we zeker een jongen zouden krijgen...hihi toch even indekken denk ik.
Ik voelde me idd heel anders maar zelfs pas achteraf zie ik in hoe groot dat verschil was, ik durfde het niet toe te geven aan mezelf om me te beschermen.  

Het was gewoon voorbestemd om 3 mooie mannetjes te krijgen en dat vond ik super!!! Maar goed ik durfde gewoon niet te denken hoe leuk een dochter kon zijn. (ze is er nog niet eens, haha schaam schaam)

Die kamer,  het wordt echt geweldig. Ik hoop dat ik je snel wat foto's kan laten zien....

Gisteren had ik trouwens weer een echo en weer heb ik t gevraagd, idd na het voorval van Karin ging ik toch nadenken, wat als.....
Ik weet heus wel dat gezondheid bovenaan staat maar als je dit meemaakt staat je wereld echt even op zn kop....
Moet er niet aan denken want per dag denk ik oh ja dit kan nu ik een miesje krijg en dit en dit....  : bijvoorbeeld mijn trouwjurk vermaken tot een prinsessenjurk, ik heb altijd geroepen dat ik dat zou laten doen als ik een dochter kreeg en nu dacht ik daar ineens aan.... Zo zijn er natuurlijk nog veel meer voorbeelden te noemen.
Je gaat je toekomst toch een beetje indelen nu, zeker omdat dit echt de laatste is. Je weet nu een heel klein beetje wat je bij je toekomst kan inhouden...

Nou nog even wachten tot 2 novemver, ik ben echt zoooo benieuwd!
Maar goed nu nog even lekker " genieten" van de onzekerheid, was wel heel spannend vond ik!!

Kus en tot snel Femke

Terug
Bovenaan