Hallo Femke ( en alle andere meiden hier),
Ja het is hier inderdaad stil. Met mij gaat het best goed. Heb de ergste misselijkheid nu echt achter de rug, dus ik ben zeg maar spuugvrij door mezelf verklaard !!! HAHAHA.
Wel met geurtjes van afval, wc, kattenbak ed, dat is geheid spugen, dus probeer ik dat maar zoveel als mogelijk te vermijden.
Verder gaat het best redelijk, ik heb na de goede uitslag van vorige week een groot vertrouwen in de totaaluitslag van 3 november aanstaande. Ik ga er eigenlijk van uit nu dat ze niets opvallends meer gevonden hebben.
Al zal het rond 14.30 uur die dag wel weer zenuwen all over the place zijn, maar goed dat hoort erbij.
Verder zijn we druk met een op hand zijnde verbouwing. Wij hebben nu beneden 3 slaapkamers en een badkamers. En we zijn met de architect nu aan het praten om op de boventage 4 slaapkamers en een badkamer te realiseren. Op de bovenetage hebben we nu werkkamers ( 2), een logeerkamer en toilet. Dus best echt wordt het nu allemaal. Voorlopig slaapt de baby bij ons op de slaapkamer dus het hoeft niet allemaal direct klaar boven.
De architect maakt nu een ontwerp voor de bovenetage. best jammer eigenlijk, want ik heb mijn werkkamer ( ben freelance journalist) boven en ik heb een subliem uitzicht over een bosje achter ons huis. Mmmm, dat wordt naar beneden verhuizen, maar ja maakt niet uit.
Ik wil of allemaal boven slapen of allemaal beneden. En dat laatste geeft zo'n grote verbouwing dat we gekozen hebben voor boven.
De baby voel ik heel af en toe. Wel heel onregelmatig nog. Vaak 's avonds op de bank of in bed als ik lig. En het is nog heel zachtjes. Maar het is nog niet iedere dag.
Wel voel ik het goed als de baby draait of anders ligt, dan voel ik ineens een bobbel midden op mijn buik. Heel grappig.
Ook zijn alle groeiecho's inmiddels ingepland vanaf week 34. Mijn tweede zoon was bij de geboorte 5140 gram. En de verloskundige wil niet dat deze baby groter wordt. Dus moet ik vanaf 34 weken om de 2 weken een echo om gewicht te bepalen.
Als het nu te groot/dik wordt zal ik worden ingeleid op 39 of 40 weken.
Ik heb daar geen voorstelling bij, maar ik laat het maar over me heen komen.
Nou verder heb ik dit weekend al flink voor sinterklaas ingekocht en de verjaardag van Marijn ( 21 december). ja heel fijn, eerst sinterklaas, verjaardag en dan nog kerst.
Nou ik vind het zelf echt een heerlijke tijd, maar ieder jaar struikel je over alle kadootjes voor de jongens. Wel heel leuk voor ze, maar het is een beetje een overdosis.
Ik heb superleuk playmobil gekocht voor de boys. Ze spelen daar echt veel mee. Heb een kersthuis gekocht met de kerstman, elfjes en kadootjes. superschattig.
Deze week alles inpakken en wegbergen, want die 2 donderstenen zoeken het hele huis af.
En veel houten speelgoed voor hun keukentje. Houten koffieapparaatje, broodrooster en mixer. zo leuk allemaal.
Nu stop ik ook met shoppen, want ik ga mezelf helemaal te buiten.
Komende week mijn huidige schrijfopdracht afronden en dan op naar de laatste klus. Zo raar idee, tot half februari werk ik en daarna heb ik 6 tot 7 maanden vrij gepland. Heeerlijk... kijk er nu al naar uit. Dat is wel het fijne van eigen baas zijn, ik plan zelf mijn verlof ... HAHAHA.
Nou fijn weekend nog en tot snel,
liefs Jenny