hoi lieve Femke,
wat een ROZE babykamer, prachtig hoor! Ik realiseer me ineens dat jij natuurlijk iedereen verteld hebt dat je een dochter krijgt, dan kun je lekker in roze uitleven.
Het ziet er echt zeer mooi uit, echt een plaatje!
Ik heb wel wat hele leuke kleertjes gekocht, bij Bengels in Den Bosch, superleuk zaakje achter de AbnAmro richting Vugterstraat. Superlief met roosjes en met rood wit en roze.
Verder ben ik ook wel moe aan het worden. Ik slaap echt superveel, SOms ga ik echt om 2000 uur naar bed tot de volgende ochtend 7.00 uur slapen en dan nog moe zijn als je opstaat. Heel raar toch? Ik denk dat mijn bloeddruk wat laag is, dan voel ik me heel moe, dat is toch meestal zo halverwege de zwangerschap?
Op mijn werk merk ik het niet zo, ik heb lichamelijk geen zware baan. Ik zit met name achter een bureau en loop wat rond, maar ik moet voornamelijk nadenken over wat ik doe. Dus best een relaxte dag zo op het werk.
Mijn schoonmaakster is op vakantie voor 4 weken, dus ik moet nu zelf poetsen. Dat vind ik op zich helemaal niet erg, zeker nu niet met die nesteldrang ..HHAHAHAHA. Maar ik vind het echt zwaar hoor, stofzuigen, bukken onder het bed, dweilen, opruimen, al dat speelgoed onder de bank vandaag halen. Dat bukken en tillen voel ik nu al in mijn rug, ben net 1,5 uur bezig vandaag.
maar ja, volgende week komt ze gelukkig weer terug.
Als je zo moe bent, kun je ook een ijzertekort hebben wellicht. Maar goed, vergeet ook niet, je hebt ook al een aardige buik, dus je draagt ook heel wat gewicht mee, En als je voor de klas staat, lijkt me dat best zwaar. Weekje bijtanken kan geen kwaad denk ik zo.
Ja de kleuterschool is spannend. Marijn staat op zich niet echt negatief er tegenover. Wle een beetje eng, maar ook leuk. Ik ben heel benieuwd hoe het 18 dec op zijn oefenochtendje gaat.
Mooie echo trouwens, met mijn 20 weken echo kon ze geen mooie plaatjes maken, Ze lag met haar rug naar mijn buik toe, dus moeilijk te zien. Wel een goede ligging voor alles wat ze moest meten en zien.
fijne dag en tot snel weer
liefs Jenny