ik zag dat er meer meiden zwanger zijn van de derde!!!!

Hi Femke,

Ja het is precies zoals je zegt, je wordt een beetje van de ene gyn naar de andere geslingerd. Maar goed, natuurlijk hebben ze gelijk als ze zeggen dat een natuurlijke aandiening van de bevalling het allerbeste is. Dus ik hoop inderdaad maar dat de komende week, of anders de week erna ik bevallen ben van mijn meisje.
Ik merk ook dat de nieuwsgierigheid bijna niet meer te houden is, ik ben zooooo benieuwd wie er in mijn buik zit. Dat stimuleert het haastige gevoel natuurlijk ook.
Hoe is het met met madelief? Doet ze het goed? En de jongens die zo lief voor haar zijn, wat schattig zeg. Doe nog maar wat leuke foto's van 'r,   ben benieuwd hoe ze er nu uit ziet.

Nou fijn weekend allemaal en tot snel weer

mama van marijn

He Jenny

Met Madeliefje gaat t super goed!
Ik ben haar gisteren gaan wegen en ze woog alweer 4020, haar geboortegewicht was 3880 en ze was 300 gram afgevallen daarna.
Dus dit was echt een verassing!!
Ze spugde nl de laatste tijd en dronk haar flesje niet meer helemaal leeg. Pfff opluchting! Maar goed daarbij denk je dan ook weer, niet te snel groeien meisje ik wil van je kleine babylijfje nog zo genieten, haha dubbel he!

Ik hoop dat jouw lijf je snel gaat helpen!
Ik was een paar weken geleden ook zo nieuschierig naar mijn kleine meisje....
Ze is echt even knap en lief als haat broertjes.
Ik ben ook heel benieuwd naar je meisjes naam...sebastiaan vind ik ook een super naam dus misschien hebben we wel dezelfde smaak??

Ik zal zo wat fotot's hier onder bij zetten.
Sterkte en kom maar gezellig hier van je af kletsen!!
Liefs Femke

Ooh Femke,

Heb gewoon de tranen in mijn ogen staan. Heb ook zo'n zin om lekker met mijn beeb te knuffelen en te verzorgen. ben er zo aan toe. maar ja het is even niet anders.
Wat fijn dat ze goed gegroeid is, maar inderdaad, ze zijn zo van dat echte kleine baby af... jammer is dat he? Die geur, dat kleine lijfje.

Vanmorgen was ik er flink chagerijnig van, maar ik weet ook dat dit ergens nergens op slaat, maar ik voelde het gewoon zo. Lekker gedoucht en vandaag maar op pad geweest voor nieuwe badkamertegels. We gaan boven verbouwen naar 4 slaapkamers en een badkamer en de tegels moesten nog uitgezocht worden.
Nou dat leidde wel goed af. We hebben prachtige matte, chocoladebruine tegels uitgezocht met voor de wand witte ook matte langwerpige tegels. Superstrak.
Daarna was ik wel helemaal 'op' van het staan en kijken en winkelen.
Maar vond het wel goed dat ik toch nog met mijn dikkie dik buik naar de tegelhandel ben geweest. De jongetjes waren ook mee en die zochten roze en groene tegels uit, schattig he?

Nou ga ik verder opruimen hier, want het is een flinke rommel in huis. En daarna lekker naar buiten, het is lekker weer.

ben benieuwd naar de foto's.

liefs jenny

Och liefke toch ik wil je eigenlijk een dikke knuffel geven!!!!!
Kan me zo goed voorstellen dat je je zo voelt, je moet af en toe die tranen ook gewoon laten stromen he. Dat hoort er allemaal bij en idd net als van de week daarna een stuk chocolade taart eten, nu mag je nog straks moet je weer aan de lijn

Ik ga dit weekend voor je duimen!
Kus van Femke
Ps schatjes he die kleintjes van mij. Ze zitten als Madelief in haar wipstoel zit er de hele tijd naast en zingen liedjes voor haar en kussen haar PLAT zoals je ziet...haha!!

OOOh wat schattig .......................   echt om op te vreten en wat is Madelief moooooi....
Wat een feest zeg, dat ziet er echt superlief uit.
En die stoere boys van jou erbij, wat zijn het al reuzen he? Als je die kleine madelief ziet. Ik hoop dat mijn jongens er ook zo dol op worden ... zal wel toch?

Lekker om te zien, geeft een goed vooruitzicht ..... nu maar wachten ;(((

liefs Jenny

Hoi meisjes,

Ben ik ook weer even.

Wat een gedoe zeg Jenny. Het lijkt me toch niet fijn om steeds van het een naar het ander te gaan. Zekerheid heb je natuurlijk nooit maar het is toch vervelend als de deskundige adviezen niet hetzelfde zijn en steeds veranderen. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt/krijgt.

Hier even een dipje. Ik ben het zo verschrikkelijk zat op het moment. Ik kan echt niks meer hebben merk ik. Barst echt om het minste of geringste in tranen uit. Vind alles te veel en te druk. Mijn rug en bekken doen veel pijn blah blah blah. Ik zit mezelf echt vreselijk in de weg af en toe. Soms maak ik me zelfs zorgen om de bevalling. Of het wel goed gaat deze keer en of het wel aankan etc. Totaal zinloos natuurlijk en ook niks voor mij, maar ik merk dat ik mentaal even een inzinkinkje heb en dat krijg ik dat soort gepieker.

Ik hoop zoooo dat het niet lang meer duurt. Morgen ben ik precies 39 weken en ik moet er echt niet aan denken dat het dan nog 3 weken duurt voordat ons kindje zich aandient. Laat het ALSJEBLIEFT z.s.m. komen.

Wat een prachtige dochter heb jij gemaakt, Femke, heerlijk! En wat schattig om die jongens te zien met hun zusje. Ben heel benieuws of onze jongens straks zo gek zijn met hun nieuwe broertje of zusje...

Tot later meiden.
X Roosmarijn

Hi Roosmarijn,

Wat herkenbaar jouw verhaal zeg. Ik zit ook in een wat minder positieve tijd momenteel ( wat een understatement!!!;;))) Had gisteren met Femke ook even gekletst hier op het forum en ik heb gewoon zitten janken om haar foto's en haar verhaal, ik wil zo graag bevallen. Ben mijn buik zooo zat en het slechte slapen en het gedoe in het ziekenhuis. Wil gewoon mijn kindje in mijn armen houden ......

Hormonen gieren door het lijf. Dus ik begrijp je heel goed. Ik ben vrijdag 39 weken en ik hoop volgende week te bevallen, maar de eerdere 2 zwangerschappen voorspellen niet veel goeds ( 42 wk en 41,6 wk).
Ik probeer toch wat afleiding te zoeken. Lekker in bad, buiten in de tuin met een kopje thee, beetje wandelen, lekker eten koken, met de jongens uitgebreid knutselen en kleuren.... ja ik weet het ook niet. Het heeft gewoonweg geen zin om lang te chagerijnig te zijn hierover. Het hoort erbij, maar het voelt wel kl*te ....

Ik weet het, het is een schrale troost, maar ik voel me hetzelfde ...... gedeelde smart   ...

fijne zondag
liefs mama van marijn

Terug
Bovenaan