ik zag dat er meer meiden zwanger zijn van de derde!!!!

hi Roosmarijn,

wat een zonnige zaterdag he? Heerlijk gewoon. Ik heb zelf niet zo'n zonnige nacht gehad. Ben vannacht helemaal niet goed geworden. Viel flauw, voelde me algeheel niet lekker en voelde de baby helemaal niet.
Heb toch maar de verloskamers gebeld in het ziekenhuis om 4.00 uur .. ( bluuh!)
En ik moest even komen, ben tot 8.00 uur vanmorgen daar geweest. Alles weer gecheckt dubbel en dwars... kindje was inderdaad heel rustig in bewegingen, maar verder wel goede hartactie. Ook inwendig onderzoek gehad en ben gestript. Hopelijk helpt het. Na 4 uur wachten en liggen aan de CTG helemaal moe mijn bedje thuis ingegaan. Maar de zon prikte naar binnen, dus toch maar opgestaan.

Ik hoop dus vurig op een bevalling dit weekend...... ben dit onrustige gedoe een beetje beu... ik word er zo ongerust van...

Maar het is wel rustig in de buik. Na het strippen voelde ik wel iets zeurderigs van binnen, maar nu eigenlijk niet meer. We gaan er maar een leuke dag van maken.
En inderdaad dinsdag teken ik ook voor hoor! Prima dag lijkt me!1 ( hahaha)

Baby kom eruit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

liefs Jenny

Lieve Jenny

Oh wat heb ik met je te doen meid!!!!!!

Wat een verhaal weer.
Ik ga er vanuit dat ik morgenvroeg hier goed nieuws ga lezen hoor.
Kan me zo goed voorstellen dat je het helemaal gehad hebt.
Ik ga voor je duimen en natuurlijk ook voor jou Roosmarijn.

Dikke kussen voor jullie!!
Liefs van Femke en Madelief

Ik wou eigenlijk net in de tuin gaan zitten, maar ik dacht, nog eeeeven kijken of een van jullie toevallig online is... en ja hoor! Allebei nog wel!

Poeoeoeh Jenny, wat een toestand weer, en zo midden in de nacht. Gelukkig alles goed met je kleine meisje en met jou.

Rust maar goed uit, zoveel als je kan. Het duurt niet lang meer...

Hee Femke, ik geloof dat het met jou wel goed gaat he? Daar ben ik heel blij om. En lief dat je nog met ons meevoelt. Het goede nieuws zal niet lang meer duren.

Zo, en nu lekker hangen in de tuin met een kopje verse muntthee en lekkere koekjes...

X, Roosmarijn

Bedankt Roosmarijn!
Het gaat idd heel goed met me!!
Ik ben aan t genieten joh van mijn kleine meisje.
Gisteren de hele middag naar de kinderboerderij geweest, Bas was vrij. De mannetjes lekker spelen daar en vandaag naar een speeltuin in t bos...oh wat was dat fijn zo met zn vijfjes. Echt genieten hoor, zeker nu t lente is geworden.
We hebben de hele dag lekker op t terras gezeten en madeliefje lag te slapen in de kinderwagen.
Ik voel me ook helemaal happy, hihi!
Madeliefje doet het zo goed en met Julian en Valentijn gaat t super, wat wil ik nog meer.
Gisteren heeft madelief weer van 20:00 uur tot 3:40 uur geslapen, opzich doorslapen dus alleen nog op de verkeerde tijd...nu was ze net een hele tijd wakkeer dus misschien dat ze vannacht wel op de goede tijd gaat doorslapen.
Ach ze slaapt goed hoor, alleen tussen drie en vier een flesje en dan slaapt ze meteen weer duur tot 7 uur.  Ze ligt nog lekker naast me in t wiegje.

Woensdag moet ik weer naar het CB, ik ben zo benieuwd wat ze nu weegt...de vorige keer al 4020. Nu past ze al in een maatje 56 die ruim zit dus ik vermoed dat ze goed aangekomen is.

Ohhh Jenny en Roosmarijn over een week zijn jullie ook zeker aan het genieten van jullie meisjes, jaaa Roosmarijn ook bij jou een meisje, dat moet gewoon zo zijn!
Ik ben blij voor je Jenny dat ze er nu vaart achter gaan zetten. Hoop dat het strippen zin gehad heeft en dat je nu of misschien vannacht aan het puffen bent.
Je mag toch wel gewoon thuis bevallen of niet?? Zijn Marijn en Sebas ook thuis geboren? En bij jou Roosmarijn  zijn Sammie en je andere zoontje (weet zijn naam niet meer) ook thuis geboren??

Iig alle twee weer sterkte met de LAATSTE loodjes
Kus van Fem

Hi Femke

wat heerlijk dat het zo goed gaat met je gezin. Ik kan me voorstellen dat je er enorm van geniet. Ik kijk er ook erg naar uit, hopelijk hoeven we niet meer lang te wachten.
Nou geniet er lekker van hoor!
tot snel schrijfs weer,

heel veel liefs Jenny

liefkes,

ik moet even met een hand typen want madeliefje ligt hier bij me te slapen....

hoe is het met jullie???
ik hoop echt dat iig een van jullie al bevallen is nu....pfff wat een strijd he!

heb je alweer een afspraak op het zh gehad jenny??

dikke kus en ik denk aan jullie, ik ga voor jullie alle twee voor de 25e zelfde als ik maar dan een mnd later en dat is al morgen, maar goed roosmarijn als je nog op een dinsdag wil bevallen moet je het echt vandaag doen.

kus en tot snel, x fem

Lieve lieve Femke en Roosmarijn, gisteren

maandag 23 maart is onze prachtige dochter Veerle geboren!!!!!

Om 19.30 uur is ze geboren na een heel vlotte bevalling. Ze weegt 4530 gram en is 53 cm lang en ze heeft donker krullend haar ( net als mijn man Gerard). En jullie snappen het al, we zijn echt super supertrots!!!!

Ik ben wel heel moe en na een nachtje ziekenhuis om Veerle's bloedwaardes te meten zijn we vanmiddag om 16.00 uur lekker naar huis gegaan. De jongens zijn helemaal hoteldebotel en verliefd op haar en kunnen niet van haar afblijven.

De bevalling is uiteindelijk dus gewoon spontaan in gang gezet en hoefde ik niet ingeleid te worden. Jullie begrijpen dat was echt een pak van mijn hart.
De details typ ik later wel allemaal, ik wilde jullie gewoon graag laten weten dat onze Veerle bij ons is en dat ik overloop van moedergevoel en trots en geluk.

Nu kruip ik lekker in mijn bedje en ga naar mijn kleine meisje kijken.

heel veel dikke kussen
mama van marijn

Lieve Jenny

Ohhhhh wat gaaf!
Je kleine meisje is er..ik heb echt de rillingen als ik je verhaaltje lees.
En VEERLE wat een super mooie naam, past ook helemaal bij je andere namen...
Ohh wat zou ik haar graag willen zien zeg. Ben zoo benieuwd.

Liefke wat ben ik blij voor je dat je bevalling uit zichzelf is begonnen. Ik ben natuurlijk wel heel benieuwd naar je verhaal maar ga nu eerst maar een lekker genieten van je kleine meisje en haar trotse broers.

Hele dikke kus van mij
Femke xxx

Terug
Bovenaan