In de wachtweken

<p style="text-align: left;">Oei dat is lastig zeggen.. je zou de ha kunnen bellen voor een bloedtest.. en vragen of je nu gewoon weer de pil moet gaan slikken!</p>
<p style="text-align: left;">En over een langere of kortere cyclus kunnen artsen niets zeggen kan per situatie en per persoon verschillen! Zou dus heel goed kunnen dat je de eisprong al gehad hebt..</p>
<p style="text-align: left;">Ik heb een hele matige ongesteldheid. Het is al bijna voorbij en ook nauwelijks pijn gehad. (Normaal lig ik 2 dagen dubbel van dr buik/rug pijn!) Als dit voorbij is weer klussen... mn man kan niet wachten ;) die vind het niet zo erg dat ik ineens vaker "wil" hahahaha</p>
<p style="text-align: left;">Alles voor het hummeltje!</p>
 
<p style="text-align: left;">Grrr... weer die rot tekens!!</p>
<p style="text-align: left;">Sorry daarvoor</p>
 
Gebruiker509488

Het is inderdaad lastig te zeggen. Ik zou zelf de HA bellen voor advies, en vragen of het verstandig is om de pil weer te slikken. Evt. voor een bloedtest zoals FH84 ook al zegt. Lastig...
Over negatieve zwangerschapstest. Bij mij deed hij het de vorige 2 zwangerschappen ook pas op dag 8 of 9. Nou waren die wel van de action, en ze zeggen dat die veel later positief aangeven. Maar ik heb al meerdere verhalen gelezen dat die testen nooit of heel laat pas positief worden, dus daar is niks op te zeggen eigenlijk.

FH84, Hahahahaha.... Ik hoop dat jij het zelf ook niet al te erg vind? ;-) Alles voor het hummeltje inderdaad :)
Die tekens lezen wel beetje lastig inderdaad, maar hoe dat nou komt...
 
Dank voor jullie reacties. Krijg vrijdag een echo om te zien of mijn baarmoeder schoon is. Heb nog veel bloedverlies en huilbuien. Zal er allemaal wel bij horen. Gelukkig al een heel lief hummeltje van bijna 2 rondlopen. Dat helpt!!!
 
Heb geen idee hoe dit tekens komen. Elizabeth heel veel sterkte, huil maar lekker.. is goed voor je!
 
Ik heb de huisarts gebeld. Die zegt dat pilgebruikers het wel eens hebben dat de menstruatie een keer wegblijft. Nou ik heb dat in 11 jaar pilgebruik nog nooit gehad. En omdat mijn testen negatief waren leek hem de kans op zwangerschap heel klein dus moet maar gewoon weer met de pil beginnen. Had niet echt het gevoel dat ik serieus werd genomen maar goed. Ben in overleg met mijn man dan maar weer aan een nieuwe strip begonnen. Ik had trouwens een test van kruidvat en van action, gaven beide negatief aan. Denk dat dat niet veel uit zal maken wel merk je hebt.
 
Hi dames, ik heb eigenlijk een vraagje. Dit gevoel heb ik nog nooit gehad maar diep van binnen heb ik ondanks de negatieve test vandaag toch een gevoel dat ik zwanger ben? Ik moest eigenlijk 11 dagen geleden menstrureren en dat is niet gebeurd. Vandaag samen met mijn vriend wezen winkelen en toch maar een test gedaan. Blijkt negatief te zijn. Ik heb vanmiddag de dokter gebeld en die vertelde me dat ik over twee weken pas weer een test moet doen omdat dat beter is dan een bloedtest?



Moet ik nog echt zo lang wachten? En is er niet een heel klein kansje dat mijn gevoel klopt en dat ik zwanger ben?
 
Hoi dames,

Vind het raar dat de dokter zegt nog 2 weken wachten.. En een bloedtest is toch altijd betrouwbaar en zou dan toch juist duidelijkheid geven?

Is je cyclus altijd regelmatig? Weet je zeker dat je echt 11 dagen overtijd bent en wanneer je je eisprong hebt gehad?

Je hoort soms wel eens dat het bij sommige wat langer duurt voordat ze positief testen maar ik weet niet goed of 11 dagen dan wel erg lang is..
 
Terug
Bovenaan