In de wachtweken

Het ziet er naar uit dat ik vandaag ong. ga worden. Mijn themp. is namelijk gezakt en mij is vertelt  dat deze hoog blijft als je zwanger bent!

Dit was ronde 1 na de laatste miskraam.. was natuurlijk ook wel te mooi als het meteen raak zou zijn!  De kwaaltjes zullen wel bij de griep gehoord  hebben en we gaan straks gewoon weer gezellig klussen!  (Mijn eigen peptalk :) )

Ik hoop jullie als nog tegen te komen in de juli groep!! Jullie deze ronde en ik Door de volgende ronde.. ik val dan nog net binnen juli.
 
Hoi allemaal

Ik zit ook op de wachtbankje

Als goed is moet ik woensdag me menstruatie krijgen.

Maar ik voel van alles of zit het tussen me oren

Ligt het aan dat ik de menstruatie krijg of ben ik zwanger.

Heb licht pijn links onder in me buik

Me tepels zijn gevoelig en wat opgezwollen en met vlaggen misselijk. Pfff of is het om dat ik het zo graag wil.

Help!!! Wil er zo graag met iemand over hebben.



Groetjes lilly
 
<p style="text-align: left;">Welkom lilly,</p>
<p style="text-align: left;">Succes met het wachten.. pff slopende dagen!  Hier nog steeds geen ongesteldheid.. negatieve test en de temp weer iets lager.. stom lichaam.. maak me toch niet zo in de war!</p>
<p style="text-align: left;">Blije mama.. Hoe is het bij jou?</p>
<p style="text-align: left;"></p>
<p style="text-align: left;"></p>
 
FH84

Lastig he die lichamen?? Ik had vannacht nachtdienst, dus heb vanmiddag na het slapen, test gedaan. Negatief. Wat voor mij nog niet meteen betekend dat het ook niet zo is. Maar het maakt me wel onzeker.
Ik keek altijd wel een beetje naar m'n temp, maar niet op vaste tijden, en niet elke dag, dus daar is geen pijl op te trekken. Wel was die vanmiddag op eens koorts. Maar ik vraag me af in hoe verre dit er mee te maken gaat hebben. Ik wacht het af, en ik hoop dat het toch raak is. Al hoewel ik dat bij een van mijn miskramen ook had, koorts, terwijl ik me gewoon goed en gezond voelde.
Maar net als jij, wacht ik nog in spanning af. En anders.. proberen we het weer op nieuw, met wel m'n temp goed in de gaten houdend.
 
@FH84 en Blije Mama: Wat vervelend dat het voor jullie allemaal zo onduidelijk blijft. Ik hoop dat jullie snel duidelijkheid krijgen en hopelijk met een positief resultaat.



Ik ga mijn laatste wachtweek in. Nu begint de onzekerheid me toch echt parte te spelen. Het ergste is dat ik theoretisch al vanaf dinsdag zou kunnen testen maar ik moet wachten tot zondag.

En mijn partner is deze hele week niet thuis dus nog meer tijd voor piekeren. Zucht...

Gelukkig kan ik hier af en toe komen klagen... ;)
 
Hoi allemaal

Wat vervelend dat wachten zeg.

Ik hoorde dat je al 4 dagen voor je verwachte menstruatie al kon testen

Gedaan dus en negatief.

Maar voel me zo vreemd anders .



Groetjes
 

Mag ik mezelf weer bij jullie aanmelden? Had gehoopt om in t groepje van juni te kunnen blijven schrijven maar helaas vanochtend vroeg een miskraam gehad. De hele nacht al onrustig geslapen, gevoel dat ik ongesteld moest worden. En ja hoor na wat krampen idd ongesteld geworden. Alsof mijn lichaam iets kwijt moest. Heel gek gevoel. Behoorlijk wat bloed verloren. Helaas... hopelijk volgende keer beter. We waren zo blij dat t gelukt was...
 
Terug
Bovenaan