In de wachtweken

Goedemorgen,

Ik heb me net ook maar aangemeld, zit de hele dag al op internet te googlen... Ik ben Phoebe, 35 jaar en sinds 5 juni gestopt met de pil, 7 juni al ongesteld geworden. Ik heb steeds een wisselende cyclus tot nu toe 22 dagen, 24 dagen, 27 dagen, 35 dagen en 18 okt werd ik na 25 dagen ongesteld, voor zover je het ongesteld kunt noemen, 2 dagen heel licht bloed verlies. Nu merkte ik gisteravond onder de douche dat mijn borsten gevoelig zijn en er zitten een soort ophopingen ? in, weet niet zo goed hoe ik het kan omschrijven. Nu las ik op internet dat je ook een innestelingsbloeding kan hebben, als dat het bij mij was op 18/19 okt dan zou het dus kunnen zijn dat ik zwanger ben, met een cyclus van 35 dagen zou gisteren mijn nod zijn (heb ik even terug zitten rekenen) dus vanmorgen een zwangerschapstest gedaan, helaas negatief. Volgens de app op mijn telefoon zit dit weekend mijn eisprong eraan te komen als het wel een echte ongesteldheid was want die app gaat van een gemiddelde cyclus uit, dat is 27 dagen.... kun je daar ook gevoelige borsten bij krijgen ??

Ik had ook helemaal geen ongesteldheids symptomen, krampen e.d. 18 okt was ook verrast dat ik al ongesteld was. Ik hoop dat jullie mijn verhaal een beetje kunnen volgen hahahaha zelf wordt ik gek van al die redenaties :)

Ik hoop dat ik bij jullie op het wachtbankje mee mag zitten
 
@ blijemama en B wat balen dat jullie niet gewoon een positieve test hebben. Zo frustrerend al dat wachten en de onzekerheid of je cyclus niet weer anders is.. Ik ken het gevoel. 😔

Ik twijfel ook steeds ofdat ik volgende week wel ga testen of gewoon afwacht..

Inmiddels wel wat dezelfde symptomen als de vorige keer. Af en toe misselijk, pijn in onderrug en gevoelige borsten en verkleuring rond tepels. Maar goed ik weet hoe goed onze lichamen zijn in ons voor de gek houden.

Ik probeer er niet teveel aan te denken. Ga morgen wat leuks doen met mijn neefje van 11 dus dan ben ik al lekker weer een dagje afgeleid!

@ phoebe80

Welkom op het wachtbankje!

ik zou over een paar dagen nog eens een test doen. 2 dagen ongesteld is erg weinig en zou een innestelings bloeding kunnen zijn.. Misschien net te vroeg getest?
 
Zeker dat jij er bij mag zitten!! Wat vervelend dat je zo.n onregelmatige  cyclus hebt! Of je zwanger bent. .. geen idee, gewoon afwachten.. Hoe shit dat ook is!

Testen bij mij zijn negatief dus ga dr niet vanuit! Moet er denk ik maar in geloven dat ik gewoon dikker wordt en minder moet gaan eten haha.. en of meer sporten!

Blijemama.. succes dit weekend hou je ons op de hoogte!!?
 
Phoebe840, welkom! Lastig en irritant zn onregelmatige cyclus.

Inderdaad erg frusterend Johanna, gelukkig morgen weer een dag werken, weer even afleiding. Spannend voor jou ook! Duim voor je!

FH84, ik laat het jullie weten! :) Misschien van de spanning meer gaan eten ;-) Haha... heb ik ook last van namelijk. Moet me soms echt inhouden.
 
hallo dames!

ook ik zit op het wachtbankje..

Na een hele tijd geen menstruatie gehad te hebben, voelde ik 20 oktober me eisprong. Mijn vriend was toen net terug van lang weg geweest.. Dusja zeker weten geklust rond en op die dag!

nou zat ik vandaag niet lekker in me vel en ineens een uitbrander gehad. En je mag al raden wie de boksbal was

sinds zondag heb ik rechts onder in me buik af en toe krampen, en me af en toe onwijze hoofdpijn.

Me NOD is 4/5 nov. Dus volgend weekend wil ik gaan testen mocht er nog niks gebeurt zijn.



Succes aan iedereen die ook aan het wachten zijn



 
welkom phoebe en suuuusje,

het wachten is echt heel erg balen, maar veel meer kunnen we niet echt doen.

Ik heb sinds eergisteren steken in mijn onderbuik soms links soms rechts. Ook doen mijn borsten heel erg veel pijn en heb ik heel soms last van misselijkheid. Vandaag ging ik mijn handen wassen en de zeep rook zo vies voor mij, ik liep naar mijn vriendinnen toe op school en vroeg of zei het niet raar vonden die geur van de zeep? Ze vonden het normaal. Ook tijdens het roken kan ik de geur gewoon niet meer hebben en ben ik maar afstand gaan houden van mijn sigaretten en niet meer bij de rokers gaan staan.

Mijn vriend zei vandaag dat hij een afspraak heeft gemaakt om te kijken via een echo, dus ik ga samen met hem morgenavond erheen, en na die twee negatieve testen vind ik het eigenlijk niet spannend meer. Ik heb het ook niemand verteld behalve mijn vriend, omdat er bij osn in het geloof en cultuur geen geslachtsgemeenschap is toegestaan voor het huwelijk, maar ik ben nooit echt een voorstander geweest van ons geloof en cultuur (turkse cultuur, islam als geloof).

 
Hoi lieve dames... wat spannend voor alle wachtenden op het bankje! Ga voor jullie duimen!

Vanmiddag heb ik echo gehad na miskraam afgelopen weekend. Baarmoeder was gelukkig schoon. Als t goed is komt mijn cyclus vanzelf weer op gang...

Hoop alleen dat t nu niet weer 9 rondes duurt voordat ik zwanger raak. Wil zooo graag!!! Uitkijken dat het geen obsessie wordt want dat helpt helemaal niet... zit heel erg te twijfelen of ik ovulatietesten ga gebruiken.

Succes op het bankje ;)
 
Ik ga dit wachtbankje verlaten, en mag hopelijk voor de komende 8 maanden op een ander wachtbankje plaats nemen! Ik ben zwanger!!!

Ik wens iedereen heel veel succes met wachten. Maar zal hier nog wel regelmatig even lezen, hoe het met jullie gaat! Succes, en ik duim voor jullie.
 
Terug
Bovenaan