In de wachtweken

Idd heel raar.. vast een mannelijke arts die niet snapt Hoe frustrerend  en moeilijk het is om maar niets zeker te weten?!

Hier is de klus periode weer aangebroken! Dit is de leukste periode van de maand.. ;)
 
Hoi dames,

Ik ben bezig met mijn eerste cyclus na mijn miskraam 6 okt. Erg onzeker en afwachten wat er nu gaat gebeuren. Ik heb normaal een flink onregelmatige/langere cyclus. Nu weet ik het niet 100% zeker maar ik denk dat ik op dag 14 mijn eisprong al gehad heb (ik had slijmerige doorzichtige afscheiding) daarna snel ovulatie test gedaan maar gaf maar licht streepje aan en tot de dag van vandaag niks meer. Dus ik hoop dat het mijn eisprong al was. Zo ja nod 1 november. Eerst maar even afwachten en anders eind volgende week misschien test doen.. Wat zou het toch fijn zijn als het gelijk weer raak is! 😍
 
Bedankt voor jullie reacties Johanna en fh84,



mijn cyclus is erg regelmatig. Alleen de laatste keer dat ik ongesteld was was het zo weinig en duurde het niet lang terwijl het normaal gesproken echt precies 7 dagen duurt. Het leek ook een beetje bruin, maar ik trok me er niets van aan. De eerste dag van mijn laatste menstruatie was dus 16 sept. En ik had rond 1 oktober mijn eisprong.



Ik heb een vrouwelijke dokter, maar ben nooit echt tevreden geweest🙈



Veel liefs!
 
Wat raar dat je nog 2 weken moet wachten zeg! Nog langer in spanning, wel of niet...

Spannend Johanna! Nog paar dagen wachten dus.

FH84, geniet ervan ;-)

Hier zit ik nog steeds in spanning, test was dinsdag negatief. En menstruatie blijft uit. Dus ga morgen nog een x testen. Het gevoel dat het raak is, maar echt zekerheid heb ik pas als er iets gebeurd.
Voor ons allemaal dus nog spannend, pfff....
 
Oh God, ik ben al de hele dag om het uur aan het kijken of er nog een reactie is gekomen of niet. Het is echt spannend en dit is pas mijn eerste keer dat ik zo iets meemaak.. Ik ben zo zenuwachtig, volgens mij ben ik nog nooit zo zenuwachtig geweest. Het is echt spannend voor ons allemaal!

Ik blijf altijd bidden en geloven dat iedereen ooit gelukkig gaat worden, en nadat ik hier allea heb gelezen ga ik voor iedereen bidden🙈

 
Blijemama en b wat onwijs spannend voor jullie. Balen dat er niet gewoon een posi test komt!!

En Johanna.. komt dichtbij voor jou.. blijven ademen  en ik duim!!

Hier het gevoel dat ik al maanden zwanger ben. Ik ontplof en mijn buik ziet er ook echt opgeblazen uit.. wat dit nou weer is??

 
Pffffff wat kan je lichaam je in de war maken zeg. 5 dagen overtijd, en nog negatieve test. Al leek het wel als of er een streepje gaat verschijnen op de test, maar misschien zag ik dat wel omdat ik het te graag wil. Als het vant weekend nog geen positieve test of menstruatie is, ga ik er maar vanuit dat mn cycles anders is nu. Voor mn zoontje was het ook om de 8 weken, dusja... het zou zo maar kunnen. Al hoop ik op een positieve test.

FH84, dat was mijn gedachten gister, je hoort ook wel eens menstruatie tijdens zwangerschap. Vandaar....
 
Terug
Bovenaan