In de wachtweken

Elizabeth 1977

Wat enorm balen zeg! Ik weet helaas hoe het is om een miskraam te krijgen. Hopelijk voor jou gaat het vanzelf helemaal uit je lichaam, en hoef je geen curretage. Gaan jullie gelijk door, of wacht je op je volgende menstruatie?

Ik zit inmiddels met twijfels, en dubbele gevoelens. Verschillende symtomen, die ik normaal niet had als ik ongesteld moest worden, maar sommige ook weer wel. Maar ik twijfel of het dan wel of niet van een zwangerschap is. Mn temp was net verschillend, 37 en 36,8 en 37,5 (rectaal en oren) Dusja... welke van de 3 is waar?

Zaterdag had ik mn menstruatie eigenlijk moeten krijgen, tenminste als het weer mn oude cycles zou worden. Aangezien dit de eerste x was na een miskraam. Gister getest en negatief. Af wachten dus.

FH84, is bij jou al iets bekend? Voor jou was het nu ook 1ste menstruatie geweest na miskraam toch?
 
Elizabeth wat ontzettend  balen! Hier ondertussen ook ong. Geworden! 2 dagen overtijd.. pfff!

Mijn laatste miskraam was in juni, heb bewust gewacht dus dit was weer ronde 1. Omdat ik al meer miskramen gehad heb ben ik onderzocht op evt oorzaken van de miskramen. .. Kwam niets uit!

Ik was elke keer direct weer zwanger.. je moet doen wat voor jou goed voelt maar ik raad aan om er een cyclus tussen te laten! Ik heb dit zelf niet gedaan en was elke keer direct weer zwanger en de kans is aanwezig dat het daarom misschien  vaker mis is gegaan! Een miskraam, ik welk stadium dan ook is een klap voor je lichaam. Door een cyclus er tussen te laten heeft je lichaam de kans om te herstellen zodat je sterk weer begint aan een nieuwe zwangerschap.

 
Balen FH84, maar de onzekerheid is nu inmiddels gelukkig weer even weg. Jammer genoeg alleen niet zwanger.

Ahha, misschien dat het bij daarom ook wel fout is gegaan dan. Nu een cyclus er tussen, ben benieuwd. Ben alleen nu beetje bang dat het niet gelukt is, omdat ik er te veel mee bezig ben. Heb het los kunnen laten, tot vorige week, toen de dag van de test dichterbij kwam. Nog ff afwachten helaas. Maar zal het laten weten

Hebben jullie al een kindje rondlopen?
 
Ik ga er vanuit dat ik afgelopen vrijdag mijn eisprong heb gehad, ook omdat ik nu nog steeds pijnlijke borsten heb.. Was beetje verboden gebied voor vriendjelief dit weekend haha.

Nu 2 hele lange weken ingaan en wachten tot 6 november
 
@Blijemama94 dankjewel! Vind het heel spannend, eerste echte poging! Hoop dat ik aan de hand van deze kwaaltjes de volgende eisprongen ook ga voelen en opmerken! Al hoop ik dat dat natuurlijk niet nodig is en dat het meteen raak is.

Jij ook veel succes!
 
hallo allemaal,

Zo ontzettend vervelend he steeds weer dat wachten..

Ik heb 3 weken geleden een miskraam gehad.

Daarvoor flink onregelmatige cyclus. 30-47-37-40 dagen, deze laatste cyclus ben ik zwanger geworden maar dit is helaas in een miskraam geeindigd na 6 weken. Dit is geheel natuurlijk verlopen en heb na een week een controle echo gehad waaruit bleek dat ik helemaal schoon was.

Ze zeiden dat waarschijnlijk mijn cyclus nog iets langer zou duren de keer na de miskraam.. Maar hebben er ook dames ervaring mee of welleens gehoord van juist een kortere cyclus?

Ik weet het niet 100% zeker.. Maar ik denk dus dat ik vorige week maandag al mijn eisprong heb gehad. Ik had me voorgenomen om vanaf dag 16 weer met ovulatie testen te beginnen(dat zou vorige week woensdag zijn) maar toen ik dinsdag ochtend naar het toilet ging had ik met afvegen doorzichtig rekbaar slijm. Wat volgens mij meestal door eisprong komt?? Dus daarna gelijk ovulatie test gedaan maar had maar een heel dun streepje, dagen daarna helemaal geen streepje meer. Zou dit mijn eisprong al geweest zijn?

Sorry lang verhaal ☺️ Wilde het ook graag even kwijt.

Succes iedereen met wachten! En sterkte voor degenen waarbij het niet goed afgelopen is.
 
Hallo dames,
Ik ben opzoek naar een beetje hulp en advies.
Even kort mijn verhaal. Ik ben al een hele tijd aan de pil, in overleg met de dokter slik ik 3 strips achter elkaar en dan stop ik 1 week. Dit omdat de buikpijn bij mij te erg is om elke maand te laten komen. Ik ben ALTIJD op de 4e dag ongesteld, kan hier de klok op gelijk zetten en voel het ook altijd aankomen. Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik ooit wel eens een pil vergeet tot mijn ergernis of diarree heb, vandaar ook mijn twijfels nu.
Op mijn eerste stopdag had ik met naar de wc gaan een klein beetje bloed met afvegen. Dit vond ik nogal raar want dit heb ik nooit. Erna ook niks meer gehad, het was weg.
Maar ik werd maar niet ongesteld, op dag 6 een test gedaan (kruidvat) hier kwam niks uit.
Op dag 8 (vandaag) nog niet ongesteld dus weer een test gedaan, weer negatief.
Eigenlijk moet ik vandaag weer met de pil beginnen maar ik weet dus niet wat ik nu moet doen?
Kan het zijn dat de waardes nog te laag zijn en ik wel zwanger ben?
Ik heb dit nog nooit gehad, als ik ergens op kan rekenen is het mijn menstruatie.
Mocht het wel zo zijn is de timing wat minder maar mijn man en ik hebben het er al over gehad en we willen het zeker houden dus het is welkom.
Wat is het frustrerend als je niet weet hoe of wat..
Ik durf nog nergens blij om te zijn want dadelijk is het niet zo en ben ik teleurgesteld.
Iemand die advies heeft?
 
Terug
Bovenaan