In de wachtweken

B, hoe was je echo?

Elizabeth, fijn dat alles schoon is en hoop dat je gewoon snel weer zwanger bent en dan het dan goed gaat!

Blijemama, waaaauwww!!! Zo blij voor je.. geniet er van!!

 
oh wauw, blijemama gefeliciteeeeerdd!

Fh84, we zijn niet naar de echo gegaan omdat de afspraak is verplaatst naar de donderdag. Dus nog langer wachten..

Elizabeth, indd fijn dat het allemaal schoon is en ik hoop dat je snel zwanger kunt worden
 
Bedankt iedereen!

Elizabeth, fijn dat alles schoon is. Ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn.

B, dat is echt rot! Nog langer wachten... en wachten duurt al zolang.

Ik hoop dat jullie ook allemaal snel een positieve test in handen hebben! Ga voor jullie duimen.
 
Test negatief. Dus mag ik mijn man vanavond het slechte nieuws vertellen en morgen het ziekenhuis maar bellen voor een nieuwe afspraak.

Veel succes aan alle zwangeren en nog meer aan de wachters... En misschien tot snel.
 
B wat rot dat je nu nog langer moet wachten..

Elizabeth, ik duim voor je dat je weer snel zwanger bent.

Mijn lichaam heeft me dus goed voor de gek gehouden.. Ik was ervan overtuigd dat ik mijn eisprong al gehad had maar nee hoor. Ik dacht ik blijf toch nog even ovulatie testen doen omdat alles vaak zo anders is en voelt na een miskraam. En dat is dus echt want ik heb dus pas vanochtend mijn lh piek gemeten. Dus ik blijf voorlopig ook nog wel even op het wachtbankje. Maar ik blijf hopen (we zijn gelukkig flink aktief gebleven en nog ☺️) dus wie weet..
 
Goedemiddag allemaal,

ik werd vandaag wakker met verschrikkelijke pijn in mijn buik. Vandaag is mijn eerste dag van mijn menstruatie, dus jammer genoeg heb ik geen plaatst meer op het wachtbankje.. We blijven het proberen en hopelijk mag ik binnenkort weer plaatsnemen op het wachtbankje, ik blijf duimen voor degenen die hier blijven en degene die dus zwanger zijn heel veel succes en plezier met jullie zwangerschap!

Heel veel liefs en hopelijk tot over een tijdje!
 
<p style="text-align: left;">Aaa b, wat rot om te horen. .</p>
<p style="text-align: left;">Ik hoop dat het snel raak is! Succes! !</p>
 
Terug
Bovenaan