In de wachtweken

@FH84

Bedankt!

Mijn buik rommelt wel wat dus ik verwacht er maar niet teveel van.. Ik zou zomaar vandaag gewoon ongesteld kunnen worden. 😔

Mijn vriend kan eigenlijk niet wachten maar ik wacht het nog maar even rustig een dagje af..

 
Ik ben er vanochtend met mijn vriend uitgegaan (die moet altijd al om 5 uur uit bed) omdat ik niet meer kon wachten en graag wilde dat hij er bij is met testen.

Nou ik ben dus nog klaarwakker en blijf maar naar het schermpje sturen met een big smile op mn gezicht want ik ben zwanger!!!!!!

Cb test zwanger 2-3 weken!!

We zijn helemaal gelukkig!! 😍
 
Gefeliciteerd Johanna!!! Super fijn voor jullie!!! Geniet er van met z'n 2en en kijk nog maar lekker vaak naar de test :) wens jullie een hele voorspoedige en gezonde zwangerschap toe.
 
Hallo Dames,

@Johanna gefeliciteerd met je zwangerschap! Super, goed nieuws.

Kunnen jullie nog een mede lotgenoot gebruiken?

Ik heb vrijdag of zaterdag mijn NOD.

Heb 2 kinderen uit een vorige relatie en ga dus nu voor nummer 3!

Herken heel veel van jullie symptomen en onzekerheden. Voel ik het nu goed of houd ik mezelf voor de gek?

Mijn vriend is er van overtuigd dat ik in verwachting ben. Hij zegt dat ik anders dan anders doe... hihi...

Maar wachten duurt lang hoor tot vrijdag...
 
Bedankt Elizabeth en Jojo!

Ik ben helemaal in de wolken! We hadden er zo op gehoopt maar eigenlijk niet helemaal verwacht.. Mijn miskraam is pas 6 weken geleden. We zijn erg dankbaar dat het alweer gelijk raak is 😍

Jullie ook succes met de laatste lange dagen wachten. Ik duim voor jullie!!!
 
@Johanna, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Veel voorspoed en geluk gewenst.



Hier nog even op het wachtbankje tot 25-11.
 
Super fijn dat het weer zo snel raak is Johanna!!! Dat trekkerige gevoel wat je omschreef herken ik goed. Had ik ook bij mijn dochtertje en vorige zwangerschap. Ik heb geen idee wat mijn cyclus nu gaat doen na miskraam op 25/10. We wachten rustig af en hebben het ondertussen weer gezellig in de slaapkamer;) hopen dat het net als bij jou ook zo snel weer raak is.

Geniet er van meis!!!
 
Jaaaa super Johanna! !!!

Nu mag je duimen voor mij.. donderdag.. langggg nog!! Vandaag minder zere borsten.. fijn maar ook niet leuk! Om hoop te houden gooi ik het er maar op dat ik vandaag te druk (afgeleid) was..

Jojo, Leo en Elizabeth welkom en succes deze dagen/weken.
 
Terug
Bovenaan