In de wachtweken

Ik duim voor jullie allemaal hoor!!!

@FH84    het schiet al aardig op hoor!

Morgen verloskundige bellen. Als het goed is mag ik al vrij snel voor een echo komen omdat ik hiervoor een miskraam heb gehad.
 
hoi allemaal!

jullie verhalen zijn zo herkenbaar! Momenteel zit ik ook in deze periode; heb 23ste mijn nod.. Wachten is zooo moeilijk!!

We hebben een dochtertje van 15 maanden en we zouden zo graag een broertje of zusje voor haar willen!

ik duim voor jullie!!

Liefs,

elle
 
Welkom elle,

Wachten is idd niet leuk.. zijn jullie voor jullie eerste kindje lang bezig geweest?

Ik heb morgen mijn NOD. . Omg!! Probeer of ik kan wachten Met testen tot vrijdag.. als ik niet ong ben geworden natuurlijk! Houd er rekening mee dat die kans aanwezig is maar wat zal dat een domper zijn..

 
Wil wachten tot vrijdag! Moet morgen werken dus als het dan positief is moet ik meteen aan het werk.. vrijdag lekker vrij.. hopelijk wordt dat een hele leuke dag.. al voelt het de hele dag al of ik ong. Ga worden..

Blijft spannend
 
@FH84

Dat gevoel had ik de dag dat ik ongesteld moest worden ook. En nu nog af en toe zelfs.. Er verandert gelijk veel in je buik en baarmoeder en kan als ongesteldheids krampen aanvoelen. Zei de verloskundige.

Dus wie weet!
 
Morgen een eerste soort test.. als morgen ochtend  mn temp gezakt is naar 36.5 dan word ik sowieso ongesteld.. Zolang hij daar boven blijft (36.9) maak ik een kans!

Hoooop het zo!!
 
omg!!!!

Ik kon niet meer wachten! Om half 6 al wakker.. mn temp was iets gezakt (maar normaal temp ik half 7) dus dacht net stik er in.. ik doe een test.... omg!! Een licht streepje! Wel echt licht Maaaar een streepje!! Ga na mn er meteen een zwanger/niet zwanger test kopen.. voelt iets betrouwbare dan zo.n goedkope test maar oooommmmg!! Ik heb een streepje! Nou heel hard duimen dat het deze keer goed mag gaan... sta onder controle van een gynaecoloog dus krijg wel meer en vroege echo.s! Omg :)

 
Terug
Bovenaan