In de wachtweken

@FH84

Gefeliciteerd!!! Wat fijn!!!

Kon je toch niet wachten haha! Weet je partner het ook al?

Nu heel de dag met je hoofd in de wolken op het werk!

 
Jaa hij was al aan het werk maar gelukkig heeft hij zijn zaak aan huis! Hij zag het meteen dus zo onduidelijk is de streep niet :)

Hij is blij maar ziet het alleen veel makkelijker.. We zijn pas zwanger als je 12 weken bent.. (laatste miskraam was met ruim 11 weken) hij wilde ook pas testen over een paar weken haha doeiii
 
@fh84:Gefeliciteerd!! Wat heerlijk!! Geniet ervan!!

voor ons eerste kindje zijn we 4 maanden 'bezig geweest'

nu zijn we al 3 maanden 'bezig' maar het voelt al veel langer dan bij ons dochtertje..

Ik heb best last van buikpijn dus ben bang dat het deze keer niet gelukt is..



Liefs,

elle

 
<p style="text-align: left;">Komt nu wel dichtbij voor je elle. Al lijkt het waarschijnlijk  nog ver weg voor je! Ik duim voor je.. buikpijn zegt niets!</p>
 
@FH84 SUPER!!!! Wat een goed nieuws! Een licht streepje is ook een streepje toch? En tuurlijk is het heel spannend de komende periode. Maar goed, iedere zwangerschap begint pril natuurlijk.

Ik ga ws vanaaf testen als ik uit mn werk kom. Ik heb morgen of zaterdag pas mn NOD, maar voel me steeds zo beroerd. En krijg steeds meer symptomen.

Het wachten duurt lang iig. Ik kan me niet herinneren dat ik bij mijn vorige twee zwangerschappen er zoveel moeite mee had te moeten wachten. Maar dat komt misschien ook wel omdat mijn ex het nooit zoveel interesseerde. Terwijl mijn vriend nu nog ongeduldiger is dan ik! hahaha.

 
Hmmm.... negatief....

Had zo'n dure gehaald die je voor je NOD kunt doen... Maar beter is om die test 's ochtends te doen. daar kon ik natuurlijk niet op wachten...

Vanavond of morgen is officieel mijn NOD... dus misschien ie er nog hoop en was ik echt te vroeg... Voel me nog steeds beroerd bij vlagen....

Hoe gaat het met de inmiddels zwangeren???
 
@jojo80

testen voor je nod is inderdaad het beste met ochtend urine. Dus wie weet..! Probeer nog een dag of wat te wachten en test dan nog een keer opnieuw!?

Ik ben met vlagen flink misselijk en behoorlijk moe. Maar ik heb nu lekker weekend dus even lekker bijtanken!

Morgen geven mijn vriend en ik een feestje omdat we allebei net 30 zijn en 10 jaar samen. Hopen maar dat het niet opvalt dat ik niet drink. Ik drink niet vaak dus ik hoop/denk dat de meeste er niks achter zoeken..
 
Terug
Bovenaan