In de wachtweken

Hier ook goed. Veel plassen en moe ( vooral omdat ik al 1 1/2 week ook veel snachts plas) en heb veel steekjes onder in mn buik.. vorige zwangerschap mn darmen flink in de knoop gehad dus hoop niet dat het dat weer wordt.. al heb ik dat liever dan weer een miskraam..
 

Van harte gefeliciteerd gebruiker nummer zoveel ;-)

Hier vanmorgen weer een negatieve test. Terwijl ik nu toch echt overtijdbehandeling ben... snap er niks van. Al verschillende merken gedaan. Terwijl ik me echt anders dan anders voel. ...

 
Hallo dames,

Ik mag pas volgende week donderdag testen.. Maar zit natuurlijk nu al met rare dingen voelen in mijn buik enzo.. (absoluut psychisch, dat weet ik!) En de tijd wil niet voorbij gaan :) Vorige maand wist ik bijna zeker dat ik zwanger was, want ik voelde van alles en nog wat.. Dus deze maand proberen niks te voelen :)
 
Helaas... vandaag ongesteld geworden na een cyclus van 5 weken en 3 dagen....

De ongi is deze keer wel heel anders... veel heftiger ook. Alsof er wel 'iets' gezeten heeft?

Naja... volgende keer beter. Al vind ik het wel erg jammer. Ook omdat ik in mijn beleving allerlei symptomen had.

Nu eerst maar wachten tot de volgende vruchtbare periode :p

Strawberry: Dat wachten is inderdaad vreselijk. Hoop voor je op een goede afloop!

 
Hallo dames,

Ben al een heel tijdje niet meer op het forum geweest, maar ben nu wel nieuwsgierig of er mensen in dezelfde situatie zitten. Ik heb al een dochter van 2,5 en was ook binnen 2 maanden zwanger van haar. Wist eigenlijk al heel snel voor mijn nod dat ik zwanger was, had erg veel symptomen.

Nu ben ik sinds 2 maanden weer gestopt met de pil en heb ik wat vage symptomen. Vandaag is mijn nod maar de test was negatief! Mijn klachten zijn:

-opgezette buik

-veel last van rugpijn

-snel emotioneel/geïrriteerd

-snel vol gevoel hebben

-raar gevoel in de onderbuik

De vorige keer was ik echt misselijk en had ik hele pijnlijke borsten, nu heb ik daar bijna geen last van. Vraag me nu echt af of ik soms toch zwanger ben.
 
Terug
Bovenaan