In de wachtweken

Ondertussen  al veranderingen?

Ik zit in een andere soort wachtweken. Nu 7 weken zwanger met al 3 weken bloedverlies. Eerste echo was nog niet bijzonder veel op te zien. Moet volgende week vrijdag terug komen.. dat is dan als na controle ( mocht de miskraam doorzetten) maar wie weet ( geef het zelf weinig kans) groeit er toch iets..

Vannacht alleen als ik op mijn buik lag wat misselijk geweest, verder geen veranderingen.

Oh wat vervelend hoop voor je dat de miskraam niet doorzet!

Hallo dames,

Ik lees al een tijdje mee op het forum. Ik ben mina en ik ben 23 jaar ik en mijn vriend willen  voor de eerste gaan... nou zou ik 4 dec ongesteld moeten worden en nu 9 dec nog niet ongesteld. Testen zijn neagtief  heeft hier iemand ervaring mee? Ik heb vandaag de dokter gebeld en die zij gewoon wachten..

FH84 hopelijk is de kleine gewoon lekker aan het groeien.. en beschadigd hij/zij daar wat bloedvaatjes mee. Hopelijk is het gewoon een kleine dondersteen, die je nu al goed bezig houd.. Ik duim voor je!

Ach jee FH84... dat geeft idd wel een heleboel spanning zo!

Inmiddels zijn we bijna een week verder weet je al wat meer?

@Mina... afwachten is nu idd even de enige optie. Een paar dagen overtijd kan namelijk meer betekenen dan een zwangerschap dus je huisarts zal nu nog niet in actie komen.

Het kan natuurlijk zijn dat je wel zwanger bent, maar dat je je verrekend hebt of dat je lichaam nog niet voldoende hormonen aanmaakt... geduld dus... hoe moeilijk ook!

Ik zit inmiddels weer in de wachtweken... alhoewel ik zo'n onregelmatige cyclus heb dat ik voor hetzelfde nog een eisprong zou moeten hebben hahaha....

Ik maak me er deze keer  iig minder druk om dan vorige maand. Zoals t nu lijkt zou ik op z'n vroegst 24 dec mijn nod moeten hebben...

Het aftellen is dus weer begonnen ;-)

Goedemorgen allemaal, ik ben Susan, 31 jaar en mama van een prachtig prinsesje van inmiddels ruim 2,5. Wij zouden graag opnieuw zwanger willen raken van een tweede kindje. Ik heb de laatste maanden een wat onregelmatige cyclus. Als ik het gemiddelde neem van de laatste drie kom ik op 29 dagen. Dat zou betekenen dat ik op en of rond 5-6 dec mijn eisprong gehad zou moeten hebben. Druk geklust met manlief natuurlijk. Volgens de berekeningen zou ik op 20 dec mijn regels moeten krijgen.... dat hopen we natuurlijk niet. Dus ik zit in hetzelfde schuitje  als velen van jullie. Ik hoop zo dat het raak is. By the way wij zitten nu in ronde 4 om zwanger te raken. Volgens de berekeningen zou ik morgen een vroege test kunnen doen. Wie heeft hier ervaringen mee. Boj onze dochter heb ik een aantal dagen voor mijn nod al positief getest. Xxx

Hallo dames,

2 weken terug heb ik nog geschreven over dat ik niet goed wist of ik nu wel of niet zwanger was. Was 2 dagen over tijd en de test was negatief! Vandaag ben ik 2 weken over tijd en heb ik nog eens getest, deze keer kan ik vertellen dat ik zwanger ben!! Zoals het er nu uitziet, ben ik 5 a 6 weken zwanger! Voor de dames in de wachtweken, heel veel succes!

Hallo Damesss...

Gisteren 4 dagen voor NOD positief getest, en vandaag (3 dagen voor nod) ook nog steeds positief.. Ik ben voorzichtig heel blij. Ik hoop dat het goed blijft gaan en dat ik straks overtijd nog steeds positief test. Had ik niet verwacht eigenlijk.. Voelde niks, had ook deze maand zoals voorgaande maanden geen lh-piek gevonden met de ovulatie-test. (Hoewel ik een best regelmatige cyclus heb). Wat ik deze maand anders heb gedaan wil ik toch even kwijt, misschien hebben jullie er wat aan. Weet natuurlijk niet of het toeval is, of dat het ook echt heeft geholpen:

Elke ochtend wat walnoten gegeten, geen groene thee meer, geen koude drankjes gedronken, met sokken aan geslapen, voeten en buik warm houden, max. 1 gewone thee en 1 koffie per dag en tijdens vruchtbare periode om de dag vrijen natuurlijk :) (Na het vrijen nog even met mijn benen in de lucht blijven liggen, was achteraf gezien vast niet nodig) Maar ik denk dat het allerbelangrijkste is: Niet stressen! En niet de hele tijd 'in je hoofd' zwanger proberen te raken.. (Weet het, is heel moeilijk)

Ik hoop dat ik over een paar dagen nog steeds zwanger ben. Ik wens jullie allemaal alvast een gelukkige jaarwisseling en een zwangere buik toe!

Terug
Bovenaan