In de wachtweken

Hoi dames,

Ik ben Nadine, ben 24 en mijn man en ik willen graag een kindje. Sinds 7 december ben ik gestopt met de pil en wilde eerst ontpillen, maar gevreeën zonder condoom met het idee dat ik toch nog niet zwanger zou worden(maar stiekem wel willen!) nu heb ik sinds een paar dagen zeer gevoelige tepels, af en toe misselijk bij sterke geuren en soms duizelig. Mijn normale cyclus weet ik niet dus ik ga even uit van 28 dagen. Dan zou ik 4 januari weer ongesteld moeten worden. Dus nog een paar dagen wachten. Morgen denk ik wel al een test halen, ben super benieuwd!
 
@Strawberry85....

Een streep is een steen toch of het nu is of na je NOD. Erg spannend allemaal. Even een vraag jij benoemd dat je geen groene thee meer drinkt? Wat voor werking heeft dat op de vruchtbaarheid? Ik drink namelijk liters groente thee.

Spannend allemaal dames, ik zit ook in de wacht weken.......en heb wel enkele syntomen maar ik ga er zeker niet van uit, gisteren had ik heel de avond maagzuur het brande echt brrrr, mn tepels zijn gevoelig gisteren ook veel jeuk....vanmorgen vreselijke kramp in mn onderbuik echt ongestelheid pijn......Bepaald eten smaakt me niet meer zo, soms brandend gevoel met plassen heb al 3 keer een cranberry tablet ingenomen, soms denk ik maak mezelf helemaal gek heel de dag denk ik er aan en weet ok dat het niet goed is, maar krijg t niet uit mn hoofd elke leer zeg ik tegen je zelf nee je bent niet zwanger, want kan een mens toch raar denken allemaal.

Vorige maand had ik ook gevoelig borsten maar dat komt ok vaak voor na je eirsprong, mijn cycles na het stoppen met de pil was 36 had altijd vroeger 26, heb afgelopen weken mijn slijm bijgehouden...ow bah klinkt dat vies, en ik.vermoed dat ik 1e kerstdag avond mn eiersprong heb gevoeld toen ik aan het werk was. Die week was mijn slijm ook helder.

Naja we wachten af ik ga pas testen na die 36 dagen heb al wel een test in huis....ik ga er hopelijk even minder aan denken......



Succes voor iedereen.
 
@ n v

ik dronk ook veel groene thee en ben ermee gestopt omdat ik op een aantal forums en sites zag staan dat groene thee de innesteling bemoeilijkt. Weet niet in hoeverre dat klopt, maar ben toen voor de zekerheid gestopt.
 
Hoi dames,

ik zit al een tijdje de forums te lezen en herken me zo in jullie verhalen. Ik heb in oktober helaas een miskraam gehad na 6 weken. Het was trouwens in 1 keer raak! Na een maand gewacht te hebben zijn we weer volop aan het klussen om zwanger te worden. Helaas is het nog niet gelukt. Afgelopen weekend mijn eisprong gehad en ik hoop zo dat het nu wel raak is. Erg vervelend dat wachten elke maand. Hoe gaan jullie hier mee om? Iemand tips om er niet zoveel aan te denken?
 
@ Strawberry....

<span style="line-height: 1.5;">vandaar, had idd al even opgezocht....hihihi....Hoe gaat het bij jou.....</span>



@Anoniem 09.

Dat is vreselijk na 6 weken miskraam......hopelijk ben je er een beetje overheen.

Tja dit is officeel mijn eerste wachtweek.....vorige maand heb ik nog niet mee geteld omdat ik eind ok pas gestopt ben met de pil....vind moeilijk,denk er ook veel aan.....dan zeg ik echt tegen mezelf hou nou eens op......ik loop hard om even mn gedachten ergens anders op te zetten, op mn werk gaat het ook goed alleen zodra ik een steekje voel in mn buik denk ik er gelijk weer aan poefff ,kijk films enz maar helemaal niet aan <span style="line-height: 1.5;">denken is me nog niet gelukt en ik wil er niet aan denken...Vorige week had ik veel symptomen nu lijken mn borsten voller alleen nu niet echt meer last van mn tepels,mn buik rommel geregeld, soms heb ik het zuur en in de nacht een honger gevoel.....en geregeld steken in mn onder buik......Dit heb ik al sinds vorige week......ik betwijfel het zeg ook steeds tegen mezelf nee je bent niet zwanger is natuurlijk te mooi om waar te zij na 9 weken gestopt te zijn.....mn lichaam is denk best nog wat van slag, al denk ik dat het wel beter gaat, in begin na stoppen  met de pil kreeg ik een puisten aanval op mn kin echt vreselijk heb 6 weken met pukkels gelopen bab, nu trekken ze gelukkig weg en zie nog geen nieuwe, dus misschien een teken dat mn hormonen weer in balans zijn....we wachten af ik test pas over een week......Helaas ga ik vannacht de nacht in dus weinig slaap dat zal ook niet best zijn allemaal....Succes voor jou hopelijk raak je weer snel zwamger...</span>



 
Hoi Meiden ik ben Sanne 27 jaar en sinds begin december gestopt met de pil. 8 december was de eerste dag van mijn laatste menstruatie dus ik zit nu op dag 30.. Ondertussen natuurlijk wel aan het klussen geweest maar mijn menstruatie blijft nog uit dus ben benieuwd hoelang het gaat duren voor de cyclus weer op gang komt, of niet?!
 
Ik ben vandaag 1 dag oertijd, nu had ik vannacht echt vreselijke menstruatie pijn gehad, dus dacht ik word ongesteld, maar tot nu toe nog niets, heb pijnlijke borsten en blauwe aderen boven mn borst ze zijn ook voller, verder heb ik helder slijm, verder geen gekke klachten, ik ben nu ongeveer 9 weken gestopt met de pil, vind spannend durf nog niet te testen, omdat ik weet dat je lichaam je ook voor de  gek kunt houden zeker omdat ik nog kort gesopt ben met de pil, ik wacht af anders morgen of maandag een test.....Succes voor iedereen....
 
Ja.... dat wachten.. pfff, twee weken achter elkaar slapen zou fijn zijn... dan ben je er niet zo mee bezig en hoef je niet te wachten.

Ik ben nu drie maanden geleden gestopt met de pil, mn lichaam neemt me totaal in de zeik.. ik voel van alles, maar er is uiteindelijk niks.

Deze maand was ik hoopvol, mn menstratie bleef drie dagen langer weg... sinds gisteren toch bloedverlies. Anders dan mn normale mentraties, maar wel bloedverlies... ik ga er maar gewoon vanuit dat ik niet zwanger ben.

Ondertussen opzoek naar de mogelijkheden rondom de twee weken durende winterslaap ;)

Succes iedereen!
 
Terug
Bovenaan